Coole dakspoiler!quote:Op dinsdag 31 augustus 2004 10:29 schreef the_sheep het volgende:
Mijn starsletje
http://www.xs4all.nl/~jacobs5/DSC07041.JPG
Doe het maar op deze manier want hij is een beetje te groot
Ik geloof er helemaal niks van, je hebt zeker rijke oudersquote:Op dinsdag 31 augustus 2004 11:21 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
Waarschijnlijk geloven jullie het niet () maar dit rij ik
Reno Crazy Express 1.9 Diesel
55 pk
0 -100 in 18 sec.
[afbeelding]
[afbeelding]
![]()
![]()
* hermandeperman de laatste instelt als wallpaperquote:Op dinsdag 31 augustus 2004 11:21 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
55 pk
0 -100 in 18 sec.
[afbeelding]
[afbeelding]
![]()
![]()
Het is een 1.3 xl automaat (jammer maar van oma gekregen)quote:Op dinsdag 31 augustus 2004 10:54 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
Coole dakspoiler!
is het een 1.3DX? of een 1.0?
Hij is echt mooi geworden met die nieuwe splitter en die grote GT3 achter vleugelquote:Op maandag 30 augustus 2004 23:32 schreef Tommeh het volgende:
My ride:
Bmw e30 327i
[afbeelding]
De racer
Porsche 944 turbo (951)
klik![]()
[afbeelding]
"I must agree", maar als je een klein budget heb moet je toch wat.quote:Op dinsdag 31 augustus 2004 13:50 schreef MikdawG het volgende:
Die Starlet is echt zo fout. Sorry.
Coole bak man! (serieus)quote:Op dinsdag 31 augustus 2004 11:21 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
55 pk
0 -100 in 18 sec.
[afbeelding]
[afbeelding]
![]()
![]()
als je er 1 hebt, mag je bij de clubquote:Op dinsdag 31 augustus 2004 14:20 schreef SeLang het volgende:
[..]
Coole bak man! (serieus)
Daar kun je een hele rij fietsen in vervoeren.
Je kunt er zelfs liggend in slapen als je wilt
Zo'n soort wagen wil ik ook nog eens kopen.
Wowquote:Op dinsdag 31 augustus 2004 13:38 schreef FunnyName het volgende:
en ik was deze nog vergeten:
[afbeelding]
![]()
![]()
Zonder de Suzuki GSX-R 750 zou er vandaag de dag geen sportieve motor te krijgen zijn.quote:Op dinsdag 31 augustus 2004 14:38 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
Wow
Uit 1841?
Mja, als je een klein budget hebt koop je toch gewoon een afgeragde auto en spaar je door voor een mooie?quote:Op dinsdag 31 augustus 2004 13:54 schreef FunnyName het volgende:
[..]
"I must agree", maar als je een klein budget heb moet je toch wat.
Ik kan me wel voorstellen dat die persoon er trots op is![]()
Ik moet je zeggen, mocht de aw11 Supercharger me gaan vervelen zou ik toch wel zoiets willen hebben hoor. Okay, m'n eerste actie zou wel een 4efte swap zijn, maar lijkt me dan toch wel weer een erg leuk project autootjequote:Op dinsdag 31 augustus 2004 14:58 schreef MikdawG het volgende:
[..]
Mja, als je een klein budget hebt koop je toch gewoon een afgeragde auto en spaar je door voor een mooie?
Ieder zijn smaak natuurlijk (mensen kunnen Starlet's best mooi vinden, toch..?), maar het lijkt mij zonde om je zuurverdiende geld in een Starlet 1.3 te steken uit de jaren '80.
Een Starlet gaat niet kapot. Nooit niet. Al trap je hem van een berg af dan blijft ie het nog doen.quote:Op dinsdag 31 augustus 2004 14:58 schreef MikdawG het volgende:
[..]
Mja, als je een klein budget hebt koop je toch gewoon een afgeragde auto en spaar je door voor een mooie?
Ieder zijn smaak natuurlijk (mensen kunnen Starlet's best mooi vinden, toch..?), maar het lijkt mij zonde om je zuurverdiende geld in een Starlet 1.3 te steken uit de jaren '80.
Zoveel heeft mij het niet gekost, de velgen en de radio zijn het enigste dat geld gekost heeft, de spoiler, uitlaat enz. heb ik voor nix.quote:Op dinsdag 31 augustus 2004 14:58 schreef MikdawG het volgende:
[..]
Degene die achter me rijd wel ja :pquote:Op dinsdag 31 augustus 2004 17:07 schreef MikdawG het volgende:
Maar je rijdt wel voor lul.![]()
Ja oké, maar haal dan iig die dubbele uitlaat eraf.quote:Op dinsdag 31 augustus 2004 17:13 schreef the_sheep het volgende:
[..]
Degene die achter me rijd wel ja :p
Bovendien zoveel is er nou ook weer niet aan veranderd, is bijna allemaal orgineel
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |