tijd dat je wat nieuws plaatst danquote:Op maandag 30 augustus 2004 13:40 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
leuk al die rode kruisjes in dat topic![]()
Jou evo is vet!quote:Op maandag 30 augustus 2004 13:14 schreef DJ_WB het volgende:
op de zaak rijd ik een c2 diesel
[afbeelding]
in het weekeinde evo 6
400 pk
1150 kg
0 naar 100 onder de 4 sec ...
[afbeelding]
Is die getuned dan? Standaard heeft een evo 280 pk wat ook al niet misselijk is.quote:[in het weekeinde evo 6
400 pk
1150 kg
Beterquote:Op maandag 30 augustus 2004 14:33 schreef DJ_WB het volgende:
rally art getuned
grotere turbo
grotere remmen
de moter is ge blueprint
en dan nog gechipped
Als hij van jezelf is geloof ik er geen reet van.quote:Op maandag 30 augustus 2004 13:14 schreef DJ_WB het volgende:
in het weekeinde evo 6
400 pk
1150 kg
[afbeelding]
Whehe idd, toevallig woon ik zelf ook in Haarlem en heb nog NOOIT maar dan ook NOOIT een zwarte EVO 6 zien rondrijden hier!! Heb hier uberhaupt nog geen enkele EVO rond zien rijden, wel ergens anders in't land maar goed!quote:Op maandag 30 augustus 2004 14:47 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
Als hij van jezelf is geloof ik er geen reet van.
Student, 21 jaar en een evo 6?
geeft wel te denken hoor
rechter muis knop idd heb zelf geen foto's onlinequote:Op maandag 30 augustus 2004 15:01 schreef knillis het volgende:
Alles kan, maar ik zou toch graag een iets betere foto zien van die evo, en misschien ook iets groter. Het is tenslotte onschuldig totdat schuld is bewezen, maar het zou niet de eerste keer zijn.
Vond dit na ongeveer 1 keer zoeken:
http://www.dbmengineering.nl/dbm/aanbod/evo.htm
idd. je staat ernaastquote:Op maandag 30 augustus 2004 15:08 schreef DJ_WB het volgende:
kijk als ik zou zeggen dak een bentley reed zou k liegen![]()
[afbeelding]
Mja zelfs als hypotheekadviseur verdien je nie zoveel in zo'n korte tijd! En dan nog, heb je 't nog verkeerd ook want hij's nie eens rally art getuned!quote:Op maandag 30 augustus 2004 15:05 schreef DJ_WB het volgende:
misschien moet je dan wat vaker buiten lopen ....
en een profiel lezen is gelukkig ook een vak wat studeer als ik vragen mag ?
Bovendien staat ie sinds october 2002 te koop, toen was jij 19 ofzo!!quote:Deze EVO VI is door DBM geprepareerd bij aanschaf en heeft geen race of rally kilometers gereden en is in nieuw staat. De auto is voorzien van een indrukwekkend aantal modificaties. De auto is voor straatgebruik en klaargemaakt volgens rally specificaties. De auto is van de eerste eigenaar en heeft 22.000 km gereden. De auto is voorzien van nieuwe Brembo remschijven & blokken volgens de laatste specificaties.
Ah, iemand met stijl!quote:Op maandag 30 augustus 2004 11:33 schreef Salvad0R het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
Saab 93 Turbo 2.0l. chiptuned @ ongeveer 250 pk.
chille bak.
jou mag ikquote:Op maandag 30 augustus 2004 15:23 schreef Five_Aces het volgende:
Rijke ouders ed? Je weet toch helemaal niet wat hij verder doet?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |