Mooie Corolla (E9 liftback)quote:Op vrijdag 3 september 2004 00:10 schreef bonfie het volgende:
Ok mijn karretje is in dit topic nog niet langs geweest:
Ford Probe GT uit 1992
170000KM gelopen
Motor:
2.2L F2T motor van Mazda met Turbo
origineel 145 pk, nu iets van 200pk
Turbo druk origineel 7PSI, nu 12PSI(chippie houd nog tegen als je hoger wil moet je nieuw chippie
Op teller of echte km's?quote:Op donderdag 2 september 2004 22:09 schreef masuyo het volgende:
[..]
ik heb 98gehaald op de kennedylaan in eindhoven
en dat door alleen de begrenzing eraf te halen, heb zelfs nog de standaard uitlaat eronder
![]()
toch maar niet verkocht dusquote:Op vrijdag 3 september 2004 10:40 schreef Plaguebearer het volgende:
Om het Toyota gehalte verder op te krikken: Mijn hobby karretje.
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
dan loop jij een end achter zegquote:Op vrijdag 3 september 2004 11:17 schreef ook_gek het volgende:
[..]
toch maar niet verkocht dus
Kan me nog herrinneren dat hij te koop stond.
Dat is nog steeds maar 0.8 bar tochquote:Op vrijdag 3 september 2004 00:10 schreef bonfie het volgende:
Ok mijn karretje is in dit topic nog niet langs geweest:
[afbeelding]
Ford Probe GT uit 1992
170000KM gelopen
Motor:
2.2L F2T motor van Mazda met Turbo
origineel 145 pk, nu iets van 200pk
Turbo druk origineel 7PSI, nu 12PSI(chippie houd nog tegen als je hoger wil moet je nieuw chippie)
Specs?quote:Op vrijdag 3 september 2004 10:40 schreef Plaguebearer het volgende:
Om het Toyota gehalte verder op te krikken: Mijn hobby karretje.
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Mijn peugeot 306 1.8 heeft 8 kleppenquote:Op vrijdag 3 september 2004 13:23 schreef Parabola het volgende:
niks tegen je auto hoor, meer in het algemeen. Ik moet altijd glimlachen als ik '16v' in een type-aanduiding zie staan. De tijd dat 16 kleppen iets bijzonders was ligt ver achter onsNet of je 95o erachter zet om te laten zien dat je normale benzine tankt.
Wat heeft wegligging met 8 of 16 kleppen te maken?quote:Op vrijdag 3 september 2004 13:52 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Mijn peugeot 306 1.8 heeft 8 kleppen![]()
Maar hij gaat als een trein en heeft een wegligging waar menig 16 kleppertje van kan dromen![]()
Nee dat bedoel ik natuurlijk niet. Ik bedoel dat veel mensen pimpen met "Kijk mij een 16 klepper hebben (die sticker op zijn auto)!" terwijl die auto's minder goed rijden dan een goede 8 klepper.quote:Op vrijdag 3 september 2004 14:01 schreef BazzoS het volgende:
[..]
Wat heeft wegligging met 8 of 16 kleppen te maken?
op die manierquote:Op vrijdag 3 september 2004 14:08 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Nee dat bedoel ik natuurlijk niet. Ik bedoel dat veel mensen pimpen met "Kijk mij een 16 klepper hebben (die sticker op zijn auto)!" terwijl die auto's minder goed rijden dan een goede 8 klepper.
Ik moet je gelijk geven in dat een 306 lekker rijdt, maar de vergelijking die je maakt slaat als een lul op een drumstelquote:Op vrijdag 3 september 2004 13:52 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Mijn peugeot 306 1.8 heeft 8 kleppen![]()
Maar hij gaat als een trein en heeft een wegligging waar menig 16 kleppertje van kan dromen![]()
en nog slaat je vergelijking als en lul op een drumstelquote:Op vrijdag 3 september 2004 14:08 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Nee dat bedoel ik natuurlijk niet. Ik bedoel dat veel mensen pimpen met "Kijk mij een 16 klepper hebben (die sticker op zijn auto)!" terwijl die auto's minder goed rijden dan een goede 8 klepper.
Als jij nou eerst even de post boven je leest....dan lijk je wat intelligenterquote:Op vrijdag 3 september 2004 14:11 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik moet je gelijk geven in dat een 306 lekker rijdt, maar de vergelijking die je maakt slaat als een lul op een drumstel![]()
8v/16v ("v" staat voor 'Valves' = kleppen) heeft puur en alleen met de motor te maken, en helemaal niets met het onderstel. Er zijn wel auto's geweest waar 16v's een ander onderstel hadden, maar dat waren dan allemaal de top modellen (gti's, gsi's enz). Dus had t eigenlijk nog niets met die 16v te maken.
Dus denk ff na voordat je weer zoiets stoms gaat roepen, dan lijk je wat slimmer.
je zegt dus, dat de motor bepaalt hoe een auto rijdt? Van mij mag je zo denken, maar dan heb jij geen gevoel voor auto's/auto rijden. De motor is maar een klein deel voor hoe een auto rijdt, en 8v/16v heeft daar heel weinig mee te maken.quote:Op vrijdag 3 september 2004 14:08 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Ik bergrijp jou wel, maar jij snapt niet wat je verkeerd zegt.quote:Op vrijdag 3 september 2004 14:14 schreef leolinedance het volgende:
je wilt het gewoon niet begrijpen he....laat anders maar.
BazzoS snapt het gelukkig wel. Die is tenminste wel slim
kijk, je kunt het dus wel correct zeggenquote:Op vrijdag 3 september 2004 14:14 schreef leolinedance het volgende:
je wilt het gewoon niet begrijpen he....laat anders maar.
BazzoS snapt het gelukkig wel. Die is tenminste wel slim
Het is trouwens geen vergelijking maar een voorbeeld hoe mensen zich blind kunnen staren op een nietszeggende 16v. Ik zou mijn auto niet willen ruilen voor een Opel Astra 16v maja dat is mijn mening
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |