abonnement Unibet Coolblue
pi_21731540
Of van die vreseljike compleet onlogische routes aanlegt. Het is wel altijd een leuke uitdaging om te proberen een AI failliet te laten gaan.
For great justice!
  Lieve Belg vrijdag 3 september 2004 @ 18:15:03 #52
86282 Jump
[Belg.] Jump (de ~ (m.))
pi_21731582
best irritant is als je tegen 2 computer-spelers speelt. ben je gefocused op de ene speler om die bankroet te laten gaat dat je weinig op de andere let. met alle gevolgen van dien
Op zondag 28 oktober 2007 01:07 schreef clumsy_clown het volgende:
Jump daarentegen, is wįy minder braaf en lief dan hij lijkt
          «shmoop|dingen» jawel, jij bent Superjump
pi_21761493
Waarom is die game nergens te vinden
Op vrijdag 12 augustus 2005 01:46 schreef ElisaB het volgende:
Wat is SHERMAN leuk he Bloes O+
pi_21761646
quote:
Op zondag 5 september 2004 10:52 schreef SHERMAN het volgende:
Waarom is die game nergens te vinden
Zoek jij met je ogen dicht dan?
  zondag 5 september 2004 @ 11:16:19 #55
82589 S-Two
barba macacu
pi_21761788
mn broer is er de laatste tijd weer helemaal gek van, zal het ook weer eens gaan spelen
Before R. Kelly had his teens.. Wutang had their cream
Slick Rick had his rings... crack rock had it's fiends
Martin Luther had his dreams, Stevie Wonder could sing
or Elvis was king, Hip Hop was on the scene
pi_21761925
quote:
Op zondag 5 september 2004 10:52 schreef SHERMAN het volgende:
Waarom is die game nergens te vinden
Klik
pi_21763389
quote:
Op zondag 5 september 2004 11:25 schreef Credence het volgende:

[..]

Klik
Had hem net gevonden
Nu even kijken hoe het met die patch zit want nu knalt ie nog steeds terug naar Windows
Op vrijdag 12 augustus 2005 01:46 schreef ElisaB het volgende:
Wat is SHERMAN leuk he Bloes O+
pi_21763493
Ik ga het ook weer eens installeren, speelde het vroeger altijd, toen ik nog Win98 had
ne okuyon, bokmu var?
  Lieve Belg zondag 5 september 2004 @ 13:34:15 #59
86282 Jump
[Belg.] Jump (de ~ (m.))
pi_21764353
quote:
Op zondag 5 september 2004 12:42 schreef SHERMAN het volgende:

[..]

Had hem net gevonden
Nu even kijken hoe het met die patch zit want nu knalt ie nog steeds terug naar Windows
anders zend ik je openttd eens. deze vind ik iets prettiger werken dan ttd zelve.
Op zondag 28 oktober 2007 01:07 schreef clumsy_clown het volgende:
Jump daarentegen, is wįy minder braaf en lief dan hij lijkt
          «shmoop|dingen» jawel, jij bent Superjump
pi_21764739
dit lijkt me dus echt een brakkenspel sorry dat ik het moet zeggen :$
EGamer.nl
pi_21764829
quote:
Op zondag 5 september 2004 14:01 schreef nightcast het volgende:
dit lijkt me dus echt een brakkenspel sorry dat ik het moet zeggen :$
jouw site lijkt me echt een brakkensite sorry dat ik het moet zeggen

Maar goed, Locomotion dat binnnenkort uitkomt moet toch een soort van vervolg zijn ofzo? Gaat ook maar 20 euro kosten, beetje vreemd.
  zondag 5 september 2004 @ 14:06:17 #62
4283 nietzman
Geen zin meer.
pi_21764831
quote:
Op zondag 5 september 2004 14:01 schreef nightcast het volgende:
dit lijkt me dus echt een brakkenspel sorry dat ik het moet zeggen :$
Och gut. Het heeft geen spectaculaire effecten en het is dus stom.

Ga je maar weer lekker bij een framerate zitten rukken terwijl wij nog iets geven om gameplay, kneus.
Ik ga naar huis.
  Lieve Belg zondag 5 september 2004 @ 14:11:18 #63
86282 Jump
[Belg.] Jump (de ~ (m.))
pi_21764922
quote:
Op zondag 5 september 2004 14:01 schreef nightcast het volgende:
dit lijkt me dus echt een brakkenspel sorry dat ik het moet zeggen :$
niet iedereen is fan van die shoot-to-kill game in genre van doom3, ut enzoverder.

als je dit kut spel vind zal je spellen zoals RCT, AoE, AoM, en gans dit genre wel stom vinden
quote:
Op zondag 5 september 2004 14:05 schreef Thomper het volgende:

[..]

jouw site lijkt me echt een brakkensite sorry dat ik het moet zeggen

Maar goed, Locomotion dat binnnenkort uitkomt moet toch een soort van vervolg zijn ofzo? Gaat ook maar 20 euro kosten, beetje vreemd.
die demofilmpjes al gezien? de manier waarop die sporen gelegd worden is hetzelfde als in RCT. dat gaat dus kut worden als je een lang spoor wilt plaatse. hopelijk kan je nu wel signalen verwijderen zonder eerst her spoor te verwijderen
Op zondag 28 oktober 2007 01:07 schreef clumsy_clown het volgende:
Jump daarentegen, is wįy minder braaf en lief dan hij lijkt
          «shmoop|dingen» jawel, jij bent Superjump
pi_21764969
quote:
Op zondag 5 september 2004 14:06 schreef nietzman het volgende:

[..]

Och gut. Het heeft geen spectaculaire effecten en het is dus stom.

Ga je maar weer lekker bij een framerate zitten rukken terwijl wij nog iets geven om gameplay, kneus.
pi_21765415
quote:
Op zondag 5 september 2004 14:11 schreef Jump het volgende:
hopelijk kan je nu wel signalen verwijderen zonder eerst her spoor te verwijderen
Euhm... klik op Sein-knop, klik vervolgens op bulldozer knop, klik op sein die je wilt verwijderen. Et Voila.
dag OV-kaart, dag studentenleven ;'(
hallo fatsoenlijk onbetaalbaar starters-appartement, hallo lease-auto (met 25% 20% bijtelling...)
pi_21765946
quote:
Op zondag 5 september 2004 14:05 schreef Thomper het volgende:

[..]

Maar goed, Locomotion dat binnnenkort uitkomt moet toch een soort van vervolg zijn ofzo? Gaat ook maar 20 euro kosten, beetje vreemd.
De demo is inmiddels te downloaden, bijvoorbeeld hier http://www.clubic.com/t/jeux/demo/1390.html (in het Frans, maar gewoon op telecharger drukken, dan komt alles goed )

Ik had er niet al te veel van verwacht, en dat was maar goed ook. Chris Sawyer heeft geprobeerd de interface te vereenvoudigen, maar die vond ik niet echt fijn werken. Zo zijn er geen depots meer. En het aanleggen van wegen en rails (op de RCT-manier) werkt in sommige gevallen niet fijn.
Ook hebben passagiers nog steeds geen bestemming en is overstappen en dergelijke nog steeds niet mogelijk. Al met al een tegenvaller eigenlijk. Ik hoop dat er ook mods voor Locomotion komen, want de graphics zijn er wel iets op vooruit gegaan.
And there was much rejoicing.
  Lieve Belg zondag 5 september 2004 @ 15:08:55 #67
86282 Jump
[Belg.] Jump (de ~ (m.))
pi_21765975
quote:
Op zondag 5 september 2004 14:39 schreef klnvntrbyt het volgende:

[..]

Euhm... klik op Sein-knop, klik vervolgens op bulldozer knop, klik op sein die je wilt verwijderen. Et Voila.
ooh, handig. dit wit ik nog niet

vanavond eens testen
Op zondag 28 oktober 2007 01:07 schreef clumsy_clown het volgende:
Jump daarentegen, is wįy minder braaf en lief dan hij lijkt
          «shmoop|dingen» jawel, jij bent Superjump
pi_21766804
quote:
Op zondag 5 september 2004 15:07 schreef SuperSiem het volgende:

[..]

De demo is inmiddels te downloaden, bijvoorbeeld hier http://www.clubic.com/t/jeux/demo/1390.html (in het Frans, maar gewoon op telecharger drukken, dan komt alles goed )

Ik had er niet al te veel van verwacht, en dat was maar goed ook. Chris Sawyer heeft geprobeerd de interface te vereenvoudigen, maar die vond ik niet echt fijn werken. Zo zijn er geen depots meer. En het aanleggen van wegen en rails (op de RCT-manier) werkt in sommige gevallen niet fijn.
Ook hebben passagiers nog steeds geen bestemming en is overstappen en dergelijke nog steeds niet mogelijk. Al met al een tegenvaller eigenlijk. Ik hoop dat er ook mods voor Locomotion komen, want de graphics zijn er wel iets op vooruit gegaan.
*zet download meteen aan

Ik ben erg benieuwd! Als hij echt maar 20 euro kost ga ik 'm hoe dan ook kopen
pi_21767633
En bedankt allemaal met dit topic, nu ben ik weer zwaar verslaafd .
Vanochtend ff game gestart en ik verdien nu 300.000 pond per jaar, toch al aardig vind ik zelf.

Alleen paar vraagjes over dingen waar ik vroeger niet naar omkeek:
* Produceert een fabriek meer als je sneller vervoert?
* Mijn treinen die ik laat unloaden zodat een andere trein weer verder ermee gaat staan allemaal in de min, is dit een bug of klopt dit?
* Wanneer krijg je een nieuw spoor (ik zit in 1976)...

Ohja, en wat behoorlijk irritant is, is als je iron iro wegbrengt dat dan een ander bedrijf mijn staal wegkaapt (staat meer op zijn station dan op de mijne). Hetzelfde met goods. Iemand die weet wat ik hieraan kan doen?
*
Achter-elkaar-bezochte-Ajax-thuiswedstrijden-meter: [b]29[/b].
[b]Laatste wedstrijd:[/b] FC Timişoara. [b]Volgende:[/b] ADO Den Haag.
Ray's Statshoekje - 2009/2010.
  Lieve Belg zondag 5 september 2004 @ 16:53:07 #70
86282 Jump
[Belg.] Jump (de ~ (m.))
pi_21767775
quote:
Op zondag 5 september 2004 16:46 schreef RayMania het volgende:
En bedankt allemaal met dit topic, nu ben ik weer zwaar verslaafd .
Vanochtend ff game gestart en ik verdien nu 300.000 pond per jaar, toch al aardig vind ik zelf.

Alleen paar vraagjes over dingen waar ik vroeger niet naar omkeek:
* Produceert een fabriek meer als je sneller vervoert?
* Mijn treinen die ik laat unloaden zodat een andere trein weer verder ermee gaat staan allemaal in de min, is dit een bug of klopt dit?
* Wanneer krijg je een nieuw spoor (ik zit in 1976)...

Ohja, en wat behoorlijk irritant is, is als je iron iro wegbrengt dat dan een ander bedrijf mijn staal wegkaapt (staat meer op zijn station dan op de mijne). Hetzelfde met goods. Iemand die weet wat ik hieraan kan doen?
*
dat jaartal wanneer je andere treinen en sporen krijgt wil ik ook eens weten. ik zit nog altijd met gewone sporen. op de andere vragen heb ik niet echt een antworod


behalve dat van die treinen die je laat unloaden: als ze niks verkopen of ergens aflleveren maken ze geen winst, en heb je dus enkel verlies aan die treinen (de onderhoudskosten enzo). Die 'feeders' zijn handig om goederen van een station naar een opslagplaats te brengen waar ze verder owrden vervoert met kaomiontjes
Op zondag 28 oktober 2007 01:07 schreef clumsy_clown het volgende:
Jump daarentegen, is wįy minder braaf en lief dan hij lijkt
          «shmoop|dingen» jawel, jij bent Superjump
pi_21768113
quote:
Op zondag 5 september 2004 16:46 schreef RayMania het volgende:
En bedankt allemaal met dit topic, nu ben ik weer zwaar verslaafd .
Vanochtend ff game gestart en ik verdien nu 300.000 pond per jaar, toch al aardig vind ik zelf.

Alleen paar vraagjes over dingen waar ik vroeger niet naar omkeek:
* Produceert een fabriek meer als je sneller vervoert?
* Mijn treinen die ik laat unloaden zodat een andere trein weer verder ermee gaat staan allemaal in de min, is dit een bug of klopt dit?
* Wanneer krijg je een nieuw spoor (ik zit in 1976)...

Ohja, en wat behoorlijk irritant is, is als je iron iro wegbrengt dat dan een ander bedrijf mijn staal wegkaapt (staat meer op zijn station dan op de mijne). Hetzelfde met goods. Iemand die weet wat ik hieraan kan doen?
*
1. Volgens mij wel.
2. Je zou het een bug kunnen noemen, maar het is eigenlijk vrij logisch toch? De feeder zorgt immers niet voor directe winst. (In OpenTTD is dit trouwens gefixt)
3. Geen idee.
4. Als je een hogere rating bij je station krijgt, krijg je ook een groter percentage van de geproduceerde goederen als het goed is.
pi_21768140
Net even de demo van Locomotion gespeeld, en wat zijn er ontzettend veel dingen die gewoon veel beter gekund hadden. Erg jammer
  zondag 5 september 2004 @ 17:21:41 #73
6467 QyRoZ
Just Q it!
pi_21768259
Wat een teleurstelling dat Locomotion. Alles wat TTD tof maakte is compleet anders. Het is gewoon RCT met een andere skin.
For great justice!
  Lieve Belg zondag 5 september 2004 @ 17:37:17 #74
86282 Jump
[Belg.] Jump (de ~ (m.))
pi_21768525
quote:
Op zondag 5 september 2004 17:12 schreef Credence het volgende:

[..]
2. Je zou het een bug kunnen noemen, maar het is eigenlijk vrij logisch toch? De feeder zorgt immers niet voor directe winst. (In OpenTTD is dit trouwens gefixt)
hoe is dat dan opgelost in OpenTTD. Heb namelijk enkele goederentreinen rondrijden die men 'Goods' naar een verdeelpunt brengen en die rijden dus allebei met verlies. Men kamiontjes vangen dat wel op, maar als je het globaal gaat zien is er niet zoveel winst aan
Op zondag 28 oktober 2007 01:07 schreef clumsy_clown het volgende:
Jump daarentegen, is wįy minder braaf en lief dan hij lijkt
          «shmoop|dingen» jawel, jij bent Superjump
pi_21769146
Ik heb even een Locomotiontopic gemaakt, die was er nog niet kwam ik achter.

Chris Sawyer's Locomotion (Transport Tycoon 2)
And there was much rejoicing.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')