Invite verstuurdquote:Op maandag 30 augustus 2004 16:04 schreef quattro het volgende:
kan iemand ff een invite sturen naar mailadres@provider.com ...
merci...![]()
kan u email adres ff weghalen uit quote.... (vieze spemmertsss)quote:Op maandag 30 augustus 2004 16:08 schreef deliberator het volgende:
[..]
Invite verstuurd
The link you followed to create a Gmail account has already been used to create an account for email@gmail.com. Now, its account creating powers are all gone. To create another Gmail account, you'll need a shiny new account creation link. We apologize for the inconvenience.quote:Op maandag 30 augustus 2004 16:11 schreef Basix het volgende:
linhttp://gmail.google.com/gmail/a-9ecd9d170f-621213da72-74eeed6532
Voor de eerste klikker![]()
link weggehaald.
haal ff link weg anders.quote:Op maandag 30 augustus 2004 16:11 schreef Basix het volgende:
http://gmail.google.com
Voor de eerste klikker![]()
link is toch al dood ??quote:Op maandag 30 augustus 2004 16:18 schreef deliberator het volgende:
[..]
haal ff link weg anders.
i.v.m. spemmers
beetje lullig anders
Echt superbedankt!! ben nu weer een gelukkig iemandquote:Op maandag 30 augustus 2004 09:33 schreef FredvZ het volgende:
Easyedwin => Done
spineshank => Done
done Dracontopesquote:Op maandag 30 augustus 2004 16:25 schreef Dracontopes het volgende:
Ik zou ook wel zo'n invite willen![]()
( cslim(at)home.nl )
quote:Op maandag 30 augustus 2004 16:41 schreef Xlarge het volgende:
[..]
done Dracontopes
Ben niet flauw stelde hier de vraag op het forum en toen zag ik een reactie daar heb ik op gemailed ik denk zal we een eeuwigheid gaan duren anders. En toen stonden er 2 in mijn inbox.quote:Op maandag 30 augustus 2004 16:42 schreef dork22 het volgende:
razor21 jij bent flauwje hebt al een of meer gmail accounts en dan vraag je er mij ook een
![]()
die ik dan ook nog een stuur (ik wist het niet dat je er meerdere had) |:{
ckeck mailboxquote:Op maandag 30 augustus 2004 17:31 schreef timbels het volgende:
Zou ook erg graag een acount willen bij Gmail.
Bij deze dus een verzoek voor een invite mocht iemand er
een overhebben.
Bij voorbaat dank. (timbels@hotmail.com)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |