alle drie verstuurdquote:Op maandag 30 augustus 2004 12:32 schreef lj_lightning het volgende:
het stond ook in het andere topic maar ik wil ook een invite als het kan![]()
mijn adres is: brammetje_3 {AT} hotmail {DOT} com
en kan dan mischien xevox@g-mail.com kunnen?(ik gebruik de nickname "lj_Lightning" nooit meer alleen op fok
)
en mijn broer (Bob_the_builder) wil ook graag een g-mail account
zijn mail adres is: Eelco-thuis {AT} planet {dot} nl
bvd![]()
verstuurdquote:Op maandag 30 augustus 2004 12:17 schreef BoomBoom het volgende:
[..]
Gesteund door deze post (en even later weer een 'schreeuwt u maar') wil ik heel voorzichtig nogmaals een verzoekje voor een invite doen:
als het kan, zou ik graag een invite willen op jurrianneke {at}hotmail {punt}com
verrstuurdquote:Op maandag 30 augustus 2004 12:17 schreef Xlarge29 het volgende:
[..]
ik had mijn adress al een keer gepost , maar vincent_pauw@hotmail.com , bij deze nog een keer
dank u!quote:Op maandag 30 augustus 2004 12:53 schreef Mr_Belvedere het volgende:
[..]
alle drie verstuurd
check je mail plsquote:Op maandag 30 augustus 2004 13:37 schreef MSX2 het volgende:
spamme@hccnet.nl svp. eeuwige dank zal u ten deel komen
donequote:Op maandag 30 augustus 2004 13:22 schreef Willow1 het volgende:
ik wil ook wel een invitedroopski (at) hotmail . com
mijn dank is grootquote:Op maandag 30 augustus 2004 13:48 schreef heavenswoman het volgende:
[..]
check je mail pls
mijn dagelijkese aantal invites is ook grootquote:Op maandag 30 augustus 2004 14:05 schreef MSX2 het volgende:
[..]
mijn dank is groot![]()
Oh, mocht er een Invite over zijn: [EDITquote:10. Why is Google offering email? I thought you were a search company.
Google's mission is to organize the world's information and make it universally useful and accessible. For many people, email contains valuable information that can be difficult to retrieve. We believe we can help with that.
Gmail uses Google search technology to find messages so users don't have to create folders and file their individual emails. Many of Gmail's other features also incorporate search technology to improve their effectiveness. Used this way, search enhances the efficiency of email, so we believe it's a natural area for Google to offer a service.
Donequote:Op maandag 30 augustus 2004 14:13 schreef dutch_camel het volgende:
Is dit een teken dat de Beta van Gmail in de laaste fase gaat komen? Ben benieuwd. Ik denk dat ze behoorlijk wat hebben kunnen stoeien met zoek resultaten in Gmail. Wie weet zien we hier nog iets van terug in Google zelf ... Zoals Goolge zelf meld in de FAQ:
[..]
Oh, mocht er een Invite over zijn: dutch.camel(AT)wanadoo.nl
BTW: Zijn er mensen die echt last gekregen hebben van spam, nadat ze hun e-mail adres hebben gepost?![]()
er is niet echt een lijst meer, en geloof dat iedereen reeds voorzien is.quote:Op maandag 30 augustus 2004 14:18 schreef robgeerts het volgende:
ik heb 4 invites, wie wil hebben moet even mailen naar robgeerts@gmail.com ....
ik heb hier geen overzicht van wie nog wil hebben....
verstuurd.quote:Op maandag 30 augustus 2004 14:31 schreef Stevie_ het volgende:
Ik wil ook wel een invite
s_keereweer@hotmail.com
alvast bedankt!!!!
Niet dus...je hebt al ;-)quote:Op maandag 30 augustus 2004 14:31 schreef Stevie_ het volgende:
Ik wil ook wel een invite
s_keereweer@hotmail.com
alvast bedankt!!!!
Graag gedaan Mijnheer "Bla"quote:Op maandag 30 augustus 2004 14:33 schreef Stevie_ het volgende:
dat ging snel, bedankt Mr. Wacko
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |