Ow hee, leuk!quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 21:40 schreef Juweel het volgende:
Nieuwe album staat tbc voor oktober. Tegen die tijd heb ik vast een promootje voor je kaas
Nee. We heten !!!, hoe je het wilt uitspreken zoeken jullie zelf maar uit!quote:Op woensdag 23 augustus 2006 16:51 schreef Messenga het volgende:
!!! staat toch gelijk aan : "vul 3 dezelfde woorden in"?
We?quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 12:05 schreef the_disheaver het volgende:
[..]
Nee. We heten !!!, hoe je het wilt uitspreken zoeken jullie zelf maar uit!
Wel een leuke manier om minder gedownload te kunnen worden
Vorig jaar was de gitarist al wel aanwezig op LL. Hoewel aanwezig, die kerel stond stijf van de dope volgens mijquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 22:50 schreef hydraulix het volgende:
Vind ze erg tof, baalde dat ze verleden jaar af moesten zeggen voor Lowlands! Gelukkig gingen ze toen optreden in de Melkweg wat echt een onvergetelijk concert was.
Op Lowlands vond ik ze ook zeer goed, maar tijdens het concert in de Melkweg was veel duidelijker te zien hoe muzikaal begaafd ze allemaal zijn: ze wisselden telkens van instrumenten het klonk weergaloos.
Het publiek van Lowlands vond ik tijdens hun optreden ook niet echt tof en echt uit hun dak gaan. Gast voor mij riep 'homo' naar ze in het begin (hoe kansloos)
Dus in oktober komt een nieuw album van ze? Ben erg benieuwd!
Je moet hem echt een paar keer beluisteren. Wij hadden hetzelfde in het begin maar het is echt een plaat die groeit!quote:Op zondag 28 januari 2007 16:34 schreef JelleS het volgende:
Heb de nieuwe plaat al binnen. Nog niet erg bijzonder, mij wat te soul, maar goed, een !!!-album kan je nooit snel beoordelen.
Wanneer komt die eigenlijk precies uit, meer dan 'maart 2007' vind ik niet.quote:Op maandag 29 januari 2007 13:39 schreef Juweel het volgende:
[..]
Je moet hem echt een paar keer beluisteren. Wij hadden hetzelfde in het begin maar het is echt een plaat die groeit!
Zelfde hier. Vind het echt een hele sterke plaat. En met Louden Up Now had ik niet veel.quote:Op maandag 29 januari 2007 19:00 schreef Grobbel het volgende:
Ik vind die nieuwe plaat na een paar draaibeurten in ieder geval al een stuk beter dan Louden up now.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |