Ik hoop het nietquote:Op maandag 30 augustus 2004 00:54 schreef MrX1982 het volgende:
Ik denk snotneus
Hopelijk komt er dan iemand die echt Noors kan en je kan verlossen van deze vraagquote:Op maandag 30 augustus 2004 00:55 schreef Knoekie het volgende:
[..]
Ik hoop het niet![]()
Wil het wel graag weten en mijn woordenboek geeft geen antwoord.quote:Op maandag 30 augustus 2004 00:58 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Hopelijk komt er dan iemand die echt Noors kan en je kan verlossen van deze vraag
Hoop hetquote:Op maandag 30 augustus 2004 10:57 schreef MartinusMagnus het volgende:
* woordenboek pakt.... staat er niet niet, maar søt betekent zoet, schattig, snoezig
Betekent het misschien iets van schatje ofzo
Heb ff verder gegoogeld en volgens mij móet het echt iets van schatje / lieverd betekenen!quote:Op maandag 30 augustus 2004 18:27 schreef Knoekie het volgende:
[..]
Hoop het![]()
Wtf? Iemand hier een expert in Duits?quote:"søtnos" = kommt recht gut bei Mädchen
quote:comes quite well with girls
Het betekent "lieverd" of "lieveling".quote:Op maandag 30 augustus 2004 00:49 schreef Knoekie het volgende:
Wat betekent søtnos?
bvd
En da's ook nog eens niet waar, Noors is simpelquote:Op maandag 30 augustus 2004 00:49 schreef Knoekie het volgende:
Norsk er en et vanskelig språk!
Kijk dat soort dingetjes weet ik dus niet.... maar ik kan me wel een beetje redden in het noors..... alleen als ik dat buiten Romsdal probeer vragen ze wel of ik uit Molde komquote:Op maandag 30 augustus 2004 21:44 schreef Fogel het volgende:
En da's ook nog eens niet waar, Noors is simpel
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |