je krijgt alleen LC, maar je kunt beter de GTALC mod gebruiken en NIET WO..quote:Op dinsdag 11 januari 2005 22:53 schreef pieter_pontiac het volgende:
[..]
Werkt dat ook?
En gaat ie dan als extra stad erbij, of in plaats van de bestaande stad?
Ik ben hem aan het downen, maar heb je nog wat extra info voor ik mijn installatie verknoei?
Ziet er wel gaaf uit. Heb je nog meer screens?quote:Op vrijdag 14 januari 2005 16:20 schreef pieter_pontiac het volgende:
Hij doet het! En het is geweldig!
Zo had GTA3 gewoon moeten zijn. En met deze gameplay en de choppers vind ik de stad echt wel vetter dan Vice.
Eerste screenie:
[afbeelding]
rshift is rennen en rmuisknop inzoomen bij mij, misschien dat dat bij jou anders isquote:Op zaterdag 15 januari 2005 15:15 schreef pieter_pontiac het volgende:
Hmz, dat spawnen werkt niet bij mij
geen!quote:Op zaterdag 15 januari 2005 16:01 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Je kunt als 't goed is in het menu de laatste teksten teruglezen.
En anders... welke missie heb je net gedaan... of welke missie-mogelijkheden heb je?
download ff de VB6 runtimes.quote:Op vrijdag 14 januari 2005 14:36 schreef pieter_pontiac het volgende:
Heeft iemand LC al geinstalleerd? Ik blijf namelijk de foutmelding krijgen
de hunter/pcj spawnen werkt alleen in GTALC.quote:Op zaterdag 15 januari 2005 16:12 schreef Cerbie het volgende:
[..]
rshift is rennen en rmuisknop inzoomen bij mij, misschien dat dat bij jou anders isHet zit wel in deze mod want ik heb naast een clean install alleen deze mod geïnstalleerd.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |