Ik zet hem wel eens in zijn maxi-cosi naast me op de bank maar dan gaat hij brullen. Net als in de box, in zijn wiegje overdag enz. Zodra hij bij een van ons ligt met een pink in zijn mond is het goed. En 's nachts vind hij zijn wiegje ook geen probleem.quote:Op zondag 29 augustus 2004 21:51 schreef poemojn het volgende:
Snoopy, heb je anders al geprobeerd hem in een wipstoeltje oid mee te nemen zodat hij nog weet dat je vlakbij bent? Tenslotte is hij nog een beetje jong voor kiekeboe-spelletjes (daarmee leren ze dat je niet uit hun leven verdwijnt als je niet zichtbaar bent). Manipuleren kunnen ze op z'n vroegst met 6 maanden tenslotte.
Jemig zeg, wat een enorme lijst zeg. Dankjewel hoorquote:Op zondag 29 augustus 2004 22:13 schreef Lois het volgende:
snoop niet schrikken maar ik ga even je openingspost aanpassen met de lijstjes erin enzo.
zo gedaanom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Ben ik helemaal met je eens hoor. En ik wilde ook geen strak rooster voor mijn kleine mannetje instellenquote:Op zondag 29 augustus 2004 22:08 schreef Luchtbel het volgende:
Ik denk iddd dat 3 weken te vroeg is, maar ik vind 7 weken ook onzin dus wie ben ikom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
En sliep ze wel veel overdag of was ze ook veel wakker?quote:Op zondag 29 augustus 2004 22:23 schreef Lois het volgende:
Ik heb me bij Iris nooit aan schema's gehouden en gewoon haar ritme gevolgd.
Weet ik wel hoor, maar er hangt zo'n negatieve sfeer rondom het woord "structuur", alsof je je kind tot iets verschrikkelijks dwingt.quote:Op zondag 29 augustus 2004 22:32 schreef Lois het volgende:
Pluis het was geen kritiek hoor, het is heus niet zo dat ik Iris alleen liet slapen als ze eindelijke omduvelde van de slaap. Ik heb haar gewoon steeds in bed gelegd als ik zag dat ze moe werd, en dat was veel de eerste maanden overdag.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop