Je kent de definitie van 'Fooi' ?quote:Op zondag 29 augustus 2004 19:38 schreef hooiberg het volgende:
Geen fooi, die vent doet gewoon zijn werk, waarom zou je nog extra geven?!
Same here.quote:Op zondag 29 augustus 2004 19:41 schreef Stuart het volgende:
Meestal tussen de 1 en 2 euro![]()
idd laat ze eerst alle deuken die ze gemiddeld per jaar maken maar eens terugbetalen...quote:Op zondag 29 augustus 2004 19:59 schreef jpzegthallo het volgende:
ik doe niet aan fooien. Schooiers.
Heb je geld verdient met pizza's, ga je het weer weggeven.quote:Op zondag 29 augustus 2004 20:22 schreef Sandertje21 het volgende:
Ben zelf 4 jaar lang bezorger geweest, en fooi is dus echt wel belangrijk voor je.
Ik geef daarom zelf altijd iets van 4 euro of zo.
Bij Dennis heb je daar bijna een tweede pizza voorquote:Op zondag 29 augustus 2004 20:25 schreef p-etr-a het volgende:
Drie à vier euro
Als je een medium Your Own Capone bestelt heb je die ook bijna van dat geld betaald, maar als je pizza bestelt (dat doe ik niet zo vaak) dan kan je toch wel een aardige fooi geven? Nouja, moet iedereen natuurlijk zelf wetenquote:Op zondag 29 augustus 2004 20:28 schreef Tijn het volgende:
[..]
Bij Dennis heb je daar bijna een tweede pizza voor
Het hele idee van "fooi" staat me al tegen. Iemand doet gewoon z'n werk. Je gaat de busschauffeur of het kassameisje toch ook geen fooi geven omdat ze leuk lacht ofzo? Nou ja, dat moet iedereen dus zelf wetenquote:Op zondag 29 augustus 2004 20:31 schreef p-etr-a het volgende:
[..]
Als je een medium Your Own Capone bestelt heb je die ook bijna van dat geld betaald, maar als je pizza bestelt (dat doe ik niet zo vaak) dan kan je toch wel een aardige fooi geven? Nouja, moet iedereen natuurlijk zelf weten
Delftquote:En waar is Dennis?
Die gasten verdienen toch gewoon minimum loon net als elke scholier met een bijbaantje?quote:Op zondag 29 augustus 2004 20:35 schreef p-etr-a het volgende:
Oké. Ik geef wel fooi omdat het loon van koeriers erg laag ligt
Iets mee dan minimumloon geloof ik, maar ik weet wel zeker dat je achter de kassa of in de vulploeg enzo ook meer verdient dan als koerier.quote:Op zondag 29 augustus 2004 20:37 schreef Tijn het volgende:
[..]
Die gasten verdienen toch gewoon minimum loon net als elke scholier met een bijbaantje?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |