![]()
![]()
Voordat jullie met kreten als SPAM aankomen, lees ff verder
![]()
Vanaf 30 augustus komt Free Record Shop met een hele aantrekkelijk aktie voor gamers (waaronder ik). Vanaf die datum vallen alle games (maar dan ook echte alle games!) binnen een
3 halen 2 betalen aktie. De aktie loopt tot half september... dus je moet er wel snel bij zijn!
Wat betekent dit?? Dat je dus 3 games krijgt voor de prijs van 2! Of het nou budgettitels zijn voor de pc, of de nieuwste games voor consoles... het maakt geen reet uit! Electronic Arts heeft net een hoop toptitels in budgetuitvoering uitgebracht, dus je kunt nu voor 60 euro kiezen uit: Need for Speed Underground, SSX3, Return of the King, Harry Potter en de Geheime Kamer en natuurlijk FIFA 2004!
Ik ga zelf Burnout 3 even scoren, samen met Ninja Gaiden en Full Spectrum Warrior.
Hieronder een aantal topgames waar je uit kunt kiezen, velen ervan komen deze maand uit! (behalve Gamecube, want die heeft helaas geen baanbrekende releases deze maand)
![]()
![]()
![]()
p.s. Ik weet dat het verdacht veel op reclame lijkt, maar ik weet ook niet hoe ik het anders moet brengen. Ik werk dan zelf wel bij FRS, maar ik zou het jammer vinden als de die-hard-gamers zo'n aktie mislopen
de aktie is btw niet geldig in combinatie met andere akties... maar dat spreekt denk ik wel voor zich...
[ Bericht 1% gewijzigd door Retarded op 30-08-2004 15:01:55 ]