Hooiquote:Op zondag 29 augustus 2004 14:02 schreef blieblie het volgende:
kweenie... goedemorgen.
Moet je hem even je wachtwoord gevenquote:Op zondag 29 augustus 2004 14:04 schreef _DeBje_ het volgende:
[..]
Hooi
Alles gut?
Ik kan trouwens geen linkje naar 665 maken, dus da moe jij maar ff doen
Yep, wazige drankjes zijn okequote:Op zondag 29 augustus 2004 14:07 schreef gazylady2 het volgende:
![]()
nope, was nog geen nieuwe net
allemaal weer een beetje boven water?![]()
Wij wel... nog uit geweest yesterday?quote:Op zondag 29 augustus 2004 14:07 schreef gazylady2 het volgende:
![]()
nope, was nog geen nieuwe net
allemaal weer een beetje boven water?![]()
Vliegend Hert enzo? Ik blijf Jagermeister echt vies ranzig vindenquote:Op zondag 29 augustus 2004 14:08 schreef febster het volgende:
[..]
Yep, wazige drankjes zijn oke![]()
Merci beaucoupquote:Op zondag 29 augustus 2004 14:08 schreef blieblie het volgende:
Linkje: Eindhoven 665- Eindhovuhhhhhhh
Daar proef je echt niks van, en serieus ik vind gewone jagermeister echt ook smerig..quote:Op zondag 29 augustus 2004 14:10 schreef blieblie het volgende:
[..]
Vliegend Hert enzo? Ik blijf Jagermeister echt vies ranzig vinden![]()
![]()
quote:Op zondag 29 augustus 2004 14:08 schreef febster het volgende:
[..]
Yep, wazige drankjes zijn oke![]()
Stuiterballetje?quote:Op zondag 29 augustus 2004 14:12 schreef febster het volgende:
[..]
Daar proef je echt niks van, en serieus ik vind gewone jagermeister echt weer smerig..nee ik kreeg een of ander blauw drankje (vergelijkbaar met dat van ilona in de villa) maar dan sterker
was echt zo van *poeff* zat
En hoe schrijf je in godsnaam blue/bleuquote:Op zondag 29 augustus 2004 14:14 schreef _DeBje_ het volgende:
[..]
Stuiterballetje?
Sambuca (hoe je dat ook schrijft) en Blue Curacoa...
Daar wordt je heeel erg zat van...
Dat heb ik ook wel eens gehad, maar dat was het niet, aangezien het in een longdrinkglas zat, en ik stuiterballetjes in een borrelglaasje krijgquote:Op zondag 29 augustus 2004 14:14 schreef _DeBje_ het volgende:
[..]
Stuiterballetje?
Sambuca (hoe je dat ook schrijft) en Blue Curacoa...
Daar wordt je heeel erg zat van...
Bluequote:Op zondag 29 augustus 2004 14:15 schreef _DeBje_ het volgende:
[..]
En hoe schrijf je in godsnaam blue/bleu![]()
Zo, had ik het goed zegquote:Op zondag 29 augustus 2004 14:15 schreef febster het volgende:
[..]
Blueaangezien je het op zijn engels uitspreekt en niet op zijn frans (bleu)
Mijne ookquote:Op zondag 29 augustus 2004 14:18 schreef gazylady2 het volgende:
blue curacao (zo dus)is ook goed te drinken, maar all time favourite is en blijft nog steeds tequila
![]()
o wat ben ik blij dat wij naar spanje zijn geweest, voorraadkast is weer even aangevuld
Zit je daar, mag je geen alcohol en kom je nergens de kroeg inquote:Op zondag 29 augustus 2004 14:17 schreef _DeBje_ het volgende:
Je kunt gewoon voor 5oo euro 9 dagen naar Miami Beach...
Wie sponsort
Als ik wil aan de alcohol wil en wil kroegen dan ga ik wel naar Salou ofzoquote:Op zondag 29 augustus 2004 14:22 schreef blieblie het volgende:
[..]
Zit je daar, mag je geen alcohol en kom je nergens de kroeg in.
ah, op die fietsquote:Op zondag 29 augustus 2004 14:24 schreef _DeBje_ het volgende:
[..]
Als ik wil aan de alcohol wil en wil kroegen dan ga ik wel naar Salou ofzo![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |