n00b...quote:Op dinsdag 31 augustus 2004 18:31 schreef Arikay het volgende:
Bananenman kijkt goed in de sig van anderen maar spelt wel namen verkeerd.![]()
Verder is ie paars en houdt van bananen.
(hehe, nu mag iemand mij weer analyseren)![]()
Is waarquote:ikookhier heeft problemen.. grote problemen.. met zijn spatiebalk
quote:Op dinsdag 31 augustus 2004 19:36 schreef BlueEyed het volgende:
Sport_Life is iemand die vaak gek van zichzelf wordt, en meer in zn element is op internet dan irl.
een aardige knakker maar een goede neus heeft ie nietquote:Op dinsdag 31 augustus 2004 19:47 schreef Bupatih het volgende:
Sport_Life
Hmm..stink je uit je bek?
een aardige meid die ik verder niet kenquote:Op dinsdag 31 augustus 2004 20:12 schreef Schuldige_Omstander het volgende:
[..]
een aardige knakker maar een goede neus heeft ie niet
Iemand die er ogenschijnlijk niet in slaagt zijn apparatuur kwijt te rakenquote:Op dinsdag 31 augustus 2004 23:05 schreef Sport_Life het volgende:
[..]
een aardige meid die ik verder niet ken![]()
![]()
Iemand waarvan ik diens muziek dagelijks wel draai, en dan met name het nummer ''dabbu''quote:Op dinsdag 31 augustus 2004 23:08 schreef cerror het volgende:
labiel
Iemand die niet kan lezenquote:Op dinsdag 31 augustus 2004 23:08 schreef TheDon1985 het volgende:
[..]
Iemand die er ogenschijnlijk niet in slaagt zijn apparatuur kwijt te raken
Nu al een favoriet van ondergetekendequote:Op dinsdag 31 augustus 2004 23:10 schreef TheDon1985 het volgende:
[..]
Iemand waarvan ik diens muziek dagelijks wel draai, en dan met name het nummer ''dabbu''![]()
Een actiever persoon als ik, als ik zo de hobbies lees.quote:Op dinsdag 31 augustus 2004 23:12 schreef Sport_Life het volgende:
[..]
Iemand die niet kan lezen! Ik heb via tweakers al een bod van 150 euro
.
maar dan in 't blauw
Iemand die graag op de Pleestation speeltquote:Op dinsdag 31 augustus 2004 23:20 schreef Adelante het volgende:
[afbeelding] maar dan in 't blauw
Een denkmensquote:Op dinsdag 31 augustus 2004 23:22 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Iemand die graag op de Pleestation speelt.
Hmmm, het lijkt me een vrij haastig type, met een ongewone gastvriendelijkheid. Tenminste als ik dat zo zie, hij heeft net een vrouw doodgeschoten.quote:Op dinsdag 31 augustus 2004 23:26 schreef TheDon1985 het volgende:
[..]
Een denkmens![]()
Heb hem erbij gezet in de Cerror-filequote:Op dinsdag 31 augustus 2004 23:14 schreef cerror het volgende:
PLus TheDon1985: In mijn fotoboek staat een link naar een nieuwe
Haastig type?..........quote:Op dinsdag 31 augustus 2004 23:28 schreef ArmaniMania het volgende:
[..]
Hmmm, het lijkt me een vrij haastig type, met een ongewone gastvriendelijkheid. Tenminste als ik dat zo zie, hij heeft net een vrouw doodgeschoten.
Als je een vrouw doodschiet dan ben je nogal haastig voor de politie ja, en je gastvriendelijkheid is dan ook een betje ongewoon.quote:Op dinsdag 31 augustus 2004 23:41 schreef TheDon1985 het volgende:
[..]
Haastig type?..........
Hoe kwam je daar zo op?
En bedankt voor het compliment, maar een vrouw doodgeschoten
Iemand die blijkbaar nog niet zo heel lang op Fok! is, of een nieuwe username heeft.quote:Op dinsdag 31 augustus 2004 23:45 schreef patselsjatsel het volgende:
badboy-achtig iets
cracksnolquote:Op dinsdag 31 augustus 2004 23:56 schreef patselsjatsel het volgende:
![]()
Oi!quote:Op dinsdag 31 augustus 2004 23:57 schreef patty het volgende:
[..]
cracksnol
lief en medelevend persoon, die opkomt voor de mensquote:Op dinsdag 31 augustus 2004 23:59 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Oi!Niet jezelf analyseren, stomme muts!
Een humorist, waarvan het werkterrein ook buiten Onzin voort vloeitquote:Op woensdag 1 september 2004 00:01 schreef MeneerGiraffe het volgende:
Wou dat ie mafiabaas was, gaat zeker naar 'de dominee'.
Don Johnson.quote:Op woensdag 1 september 2004 00:11 schreef TheDon1985 het volgende:
[..]
Een humorist, waarvan het werkterrein ook buiten Onzin voort vloeit![]()
De rol van een maffiabaas zou ik niet willen, maar naar de Dominee ga ik zeer zeker![]()
Een onverbeterlijke zeikerd?quote:Op vrijdag 3 september 2004 14:19 schreef Sjaakman het volgende:
[..]
Don Johnson.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |