grappig johquote:Op zaterdag 28 augustus 2004 23:16 schreef TheSwooshdockSaints het volgende:
ik ging altijd geblindoekt met 560 kilometer per uur over de snelweg rijden terwijl ik gepijpt werd
Das een goeei joh, toffe actie:Yquote:Op zaterdag 28 augustus 2004 23:25 schreef Juup© het volgende:
Stunt was het niet echt, maar wel even schrikken.
Op weg naar denemarken wedstrijd rijden tegen een porsche 911 en en maserati. Ging op zich lekker (rond de 255 km/h), totdat een nederlandse ouwe lul in een camper van baan 3 naar 1 ging terwijl baan 2 helemaal leeg was. Alle drie moesten wij zo hard in de remmen dat het een wonder is geweest dat ik niet vanachter aangereden ben door die twee auto's. Dan rij ik naast de camper en kijkt die vent mij aan zo van "moet je maar niet zo hard rijden". Hart zat behoorlijk in mijn keel.
quote:Op zaterdag 28 augustus 2004 23:16 schreef TheSwooshdockSaints het volgende:
ik ging altijd geblindoekt met 560 kilometer per uur over de snelweg rijden terwijl ik gepijpt werd
hehe dat doet ie best netjesquote:Op zondag 29 augustus 2004 08:21 schreef Scheepschroef het volgende:
Een motor in een bestelwagen laden kan je ook zo gevaarlijk maken als je zelf wilt![]()
Lol, zo gaat het wel snel en hoef je hem tenminste niet op te tillen of over een dun plankje te rijdenquote:Op zondag 29 augustus 2004 08:21 schreef Scheepschroef het volgende:
Een motor in een bestelwagen laden kan je ook zo gevaarlijk maken als je zelf wilt![]()
moet je hem is heel rustig bekijken (op pauze zetten enzo) dan zie je dat vlak voordat ie het busje in gaat zn achterwiel bijna de grond raaktquote:Op zondag 29 augustus 2004 13:36 schreef tjAb het volgende:
[..]
hehe dat doet ie best netjes
hmmmzz, 1+1=quote:Op zaterdag 28 augustus 2004 23:51 schreef moussy het volgende:
Achter op zitten en in slaap vallen terwijl we met 170 over de snelweg gingen
ontopic. Ik stunt eigenlijk nooit op de motorquote:Op zondag 29 augustus 2004 13:32 schreef BertV het volgende:
Stunt van iemand anders:
Ik heb een keer een meisje achterop gehad die in slaap gevallen was. Met een hand ondersteunend (ze hing half opzij) naar een benzine station... Ik had eigenlijk best wel lopen uitsloven dus ik was enorm bang dat ze flauw was gevallen. niet dus
Dan zul je je inderdaad flink uitgesloofd hebbenquote:Op zondag 29 augustus 2004 13:32 schreef BertV het volgende:
Ik heb een keer een meisje achterop gehad die in slaap gevallen was. Met een hand ondersteunend (ze hing half opzij) naar een benzine station... Ik had eigenlijk best wel lopen uitsloven dus ik was enorm bang dat ze flauw was gevallen. niet dus
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |