voor zo'n meid graagquote:Op vrijdag 12 november 2004 17:36 schreef Renesite het volgende:
[..]
pr0n fotograaf!![]()
![]()
Owh, ik heb daar geen pukkel, maar als dat modern is, okayquote:Op vrijdag 12 november 2004 17:35 schreef SHERMAN het volgende:
[..]
Das modern
Ga 's snel naar de kroeg tijgerquote:Op vrijdag 12 november 2004 17:37 schreef SHERMAN het volgende:
[..]
voor zo'n meid graag
Ze heeft er nog eentje door haar rechter tepel hoor :')quote:Op vrijdag 12 november 2004 17:37 schreef Renesite het volgende:
[..]
Owh, ik heb daar geen pukkel, maar als dat modern is, okay![]()
Ik denk niet dat ik haar daar tegen komquote:Op vrijdag 12 november 2004 17:39 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ga 's snel naar de kroeg tijger![]()
![]()
Moet ze die pukkel toch uitknijpen, zit dat niet in de weg ofzoquote:Op vrijdag 12 november 2004 17:39 schreef SHERMAN het volgende:
[..]
Ze heeft er nog eentje door haar rechter tepel hoor
[..]
Ik denk niet dat ik haar daar tegen kom
Je gebruikt nog Firebirdquote:
Dat is volgens mij de hele Mozilla suite en hij heeft hem denk ik gerenamed naar Firebirdquote:Op vrijdag 12 november 2004 20:06 schreef Quarks het volgende:
[..]
Je gebruikt nog Firebird![]()
![]()
Zou kunnen ja, vind het nog wel vreemd.quote:Op vrijdag 12 november 2004 21:07 schreef Wokkel1982 het volgende:
[..]
Dat is volgens mij de hele Mozilla suite en hij heeft hem denk ik gerenamed naar Firebird
Transtext, ff googlenquote:Op vrijdag 12 november 2004 23:07 schreef Renesite het volgende:
Hoe krijg ik dan mijn snelkoppelingen doorzichtig in win2k, daar stoor ik me inderdaad wel aan![]()
waarom zet je geen klokje in je trillian? samen met de sysstats?quote:Op woensdag 17 november 2004 11:36 schreef Visitor.Q het volgende:
Ik ben een beetje aan het spelen geweest met styles en samurize. Eigenlijk wil ik er nog een klokje in mn samurize, dan kan ik dat ding in mijn taakbalk weghalen maar dat komt later wel... En nog een RSS feed op mn desktop, komt nog.
[[url=http://home.student.utwente.nl/i.roghair/zooi/desktop1711s.jpg]afbeelding][/url]
Ik wist niet dat dat konquote:Op woensdag 17 november 2004 11:49 schreef Magneet het volgende:
[..]
waarom zet je geen klokje in je trillian? samen met de sysstats?
het is de mystats pluginquote:Op woensdag 17 november 2004 13:16 schreef Visitor.Q het volgende:
[..]
Ik wist niet dat dat konMaar trillian staat over het algemeen niet open. (wel aan, maar minimized).
Heey hoe heb jij die rechterkant zo gekregen. Ik wil dat ook welquote:Op dinsdag 9 november 2004 12:50 schreef roobje het volgende:
[[url=http://members.home.nl/rmajoie1/desktop_small.JPG]afbeelding][/url]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |