zozo.quote:Op zaterdag 28 augustus 2004 18:36 schreef M_Schtoppel het volgende:
Dat is jouw bekrompen mening, niet de mijne. Laten we de vrouwen zelf eens vragen of ze het vernederend vinden.
Ik ben van mening dat de vrouw, bij deze handeling, in alle vertrouwdheid haar onderdanigheid toont naar de man toe. In dat opzicht is er dus wel enigszins sprake van macht. Misschien is het ook wel het 'afbakenen van je territorium cq bezit'? Immers... m.b.t. de bedreiging van mogelijke toekomstige partners kan het een geruststellend idee zijn dat hij uiteindelijk toch de 'kliekjes' mag hebben; Hij kust haar gezicht waar jij je zaad eerder overheen hebt gespoten. Toch een kwestie van macht, lijkt me dan.quote:Op zaterdag 28 augustus 2004 18:31 schreef Mr.Dre het volgende:
Het aspect macht komt idd niet aan de orde. Het is namelijk respectloos om een vrouw in haar gezicht te spuiten.
quote:Op zaterdag 28 augustus 2004 16:01 schreef pure_pleasure_seeker het volgende:
Als het maar niet in mijn ogen komt
quote:Op zaterdag 28 augustus 2004 18:56 schreef Bombie het volgende:
[..]
Immers... m.b.t. de bedreiging van mogelijke toekomstige partners kan het een geruststellend idee zijn dat hij uiteindelijk toch de 'kliekjes' mag hebben; Hij kust haar gezicht waar jij je zaad eerder overheen hebt gespoten.
Daar is toch niets mis meequote:Op zaterdag 28 augustus 2004 19:01 schreef Mar_Tijn het volgende:
[..]
![]()
ben jij wel een manquote:Op zaterdag 28 augustus 2004 19:37 schreef EgoTrippin het volgende:
Ik heb er helemaal niks mee, als man zijnde. Eigenlijk vind ik dat sperma maar onhandig, condooms hebben zowaar een voordeel in deze.
Ik ben een vrouw en het lijkt mij inderdaad venederend. Zou me er erg ongemakkelijk bij voelen.quote:Op zaterdag 28 augustus 2004 18:36 schreef M_Schtoppel het volgende:
Dat is jouw bekrompen mening, niet de mijne. Laten we de vrouwen zelf eens vragen of ze het vernederend vinden.
quote:Op zaterdag 28 augustus 2004 21:16 schreef lucienne2 het volgende:
het doet mij op zich niets, maar als ik hem daarmee een plezier doe dan wil ik het af en toe wel doen (ondergaan)
Dat is niet geil; das ranzig.quote:Op zaterdag 28 augustus 2004 16:39 schreef dafjedaf het volgende:
[..]
Das toch geen antwoord... Waarom willen mannen dat, ja dat lijkt ze geil. Ja duuh, maar waarom lijkt het ze geil dan? Kunnen ze nooit zo uitleggen...
Sex met condooms just is'nt the same. Onnatuurlijk en het voelt gewoon niet goed. Het is net als het drinken van alcoholvrij bier, het is gewoon niet echt, vind ik dan he. Wat betreft klaarkomen over het gezicht van mijn vriendin. Ik mag het iig geval niet, en ik kan me dat eigelijk ook best wel voorstellen. Zolag ik maar geen stuk rubber over mijn kampioen hoef te dragen tijdens de sport vind ik het allemaal wel best.quote:Op zaterdag 28 augustus 2004 20:52 schreef GewoneMan het volgende:
[..]
ben jij wel een mankijk dat je een facial uitdelen niet echt wat vind is me allemaal best maar een condoom als voordeel prijzen vanwege je eigen kwakkie dat gaat wat ver
mischien ligt het aan mij maar condooms staan HEEEEEEL hoog op mijn irritatie lijst!!!
Kijk, dat zijn de echte liefhebbersquote:Op zondag 29 augustus 2004 00:40 schreef Whiskers het volgende:
In dure dagcremes schijnt ook zaad te zitten, spul is hardstikke goed voor de huid, dus ik heb er gen problemen mee als mijn vriendje over mijn gezicht wil spuiten.![]()
psies, laat vrouwen maar zelf uitmaken of ze dat vinden of nietquote:Op zaterdag 28 augustus 2004 18:36 schreef M_Schtoppel het volgende:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |