quote:Op zaterdag 28 augustus 2004 17:50 schreef twiFight het volgende:
50+ is wel mogelijk, maar never nooit niet op een oma fiets.
op mijn oude -basic- gazelle met 3 versnellingen was 25 de optimale snelheid om in de tweede versnelling te zitten. wou ik sneller dan moest ik schakelen. maximaal kon ik 32 km/u halen in de tweede versnelling, en dat alleen maar voor een seconde of 10.
zelfs in de derde was 45 km/u ongeveer het max wat betreft het trappen van de benen.
sneller wil bij mij alleen op een fiets met zwaardere versnellingen.
dus ik geloof ook het persoon dat beweert 50 te kunnen in de 2e versnelling (oftewel een fiets zonder versnellingen, vergelijkbaar) niet.
en armstrong wint alleen door basigheid etc? waarom won hij dan ALWEER een tijdrid, die hij toch echt in zijn eentje moet doen.
Of beter organiseren?quote:Op zaterdag 28 augustus 2004 16:35 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Hij is de snelste. Als iemand anders wil winnen moeten ze maar harder fietsen.
Hoe kan het dan dat ie in 93 al wereldkampioen werd toen bijna niemand hem kende? En hoe won ie de Tour in zijn 1e jaren na zijn ziekte dan? Werd de Tour toen ook al voor Armstrong uitgestippeld?quote:Op zaterdag 28 augustus 2004 18:47 schreef Dromenvanger het volgende:
[..]
Of beter organiseren?
bluffert :-)quote:Op zaterdag 28 augustus 2004 19:55 schreef royjn het volgende:
armstrong is iig niet de beste wielrenner, hij is de beste van de tour.
de rest rijdt ie niet.
zo kan ik ook wel de tour winnen door alleen die te rijden ...
jij bent een goeie vriend van de TS en gaat veel om met hem?quote:Op zaterdag 28 augustus 2004 19:55 schreef royjn het volgende:
armstrong is iig niet de beste wielrenner, hij is de beste van de tour.
de rest rijdt ie niet.
zo kan ik ook wel de tour winnen door alleen die te rijden ...
38 km door Breda? Geef mij die route maar eens, dan zal ik m wel ff nameten.quote:Op zaterdag 28 augustus 2004 15:48 schreef Notoire_Gek het volgende:
Gewoon door het centrum en een paar woonwijken van Breda
Zeker toen ie uit een vliegtuig gemietert werd.quote:Op zaterdag 28 augustus 2004 18:16 schreef Dromenvanger het volgende:
De hoogste snelheid op een fiets ooit gehaald is 340 km per uur.
quote:Op zaterdag 28 augustus 2004 22:59 schreef Notoire_Gek het volgende:
Ik heb niet over een omafiets gesproken. Het is een damesfiets waarvan ik de bandjes lekker hard heb opgepompt. Ik heb bijna geen wrijving met het asvalt en mede daardoor bereik ik zulke snelheden.
die zijn natuurlijk ook keihard opgepompt omdat je daar ook al een deed van je woede op uitgeleefd hebt? nja als die bandjes kapot knallen dan geloof ik natuurlijk wel dat je de 80km/h hebt gehaaldquote:Op zaterdag 28 augustus 2004 22:59 schreef Notoire_Gek het volgende:
Ik heb niet over een omafiets gesproken. Het is een damesfiets waarvan ik de bandjes lekker hard heb opgepompt. Ik heb bijna geen wrijving met het asvalt en mede daardoor bereik ik zulke snelheden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |