Triestquote:Op zaterdag 28 augustus 2004 17:14 schreef Swetsenegger het volgende:
Ik heb godverdomme net 42 kilometer gelopen in een UUR!!!!
Op de rechte stukken ging ik 90 kilometer. Alleen in de bochten moest ik heel erg afremmen, want ik heb gladde zolen
En toen werd je ook nog ingehaald door Saskiaquote:Op zaterdag 28 augustus 2004 17:14 schreef Swetsenegger het volgende:
Op de rechte stukken ging ik 90 kilometer. Alleen in de bochten moest ik heel erg afremmen, want ik heb gladde zolen![]()
niet snapt..quote:Op zaterdag 28 augustus 2004 17:17 schreef calvobbes het volgende:
[..]
En toen werd je ook nog ingehaald door Saskia
Precies, die goedkope kutschoenenquote:Op zaterdag 28 augustus 2004 17:16 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Triest
Tis net d'r vaderquote:Op zaterdag 28 augustus 2004 17:17 schreef calvobbes het volgende:
[..]
En toen werd je ook nog ingehaald door Saskia
afremmen met die snelheid is levensgevaarlijkquote:Op zaterdag 28 augustus 2004 17:14 schreef Swetsenegger het volgende:
Op de rechte stukken ging ik 90 kilometer. Alleen in de bochten moest ik heel erg afremmen, want ik heb gladde zolen
ben jij ff blij dat je geen klap-gympie kreeg he :-)quote:Op zaterdag 28 augustus 2004 17:14 schreef Swetsenegger het volgende:
quote:Op zaterdag 28 augustus 2004 17:19 schreef bonke het volgende:
[..]
ben jij ff blij dat je geen klap-gympie kreeg he :-)
Hij is het z,n vriendin aan het vertellenquote:Op zaterdag 28 augustus 2004 17:22 schreef qwertyuiop het volgende:
Waar is die TS nu met zn praatjes, kijken of ie zich durft kan verdedigen
*trots is*quote:Op zaterdag 28 augustus 2004 17:24 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Hij is het z,n vriendin aan het vertellen![]()
sjemig zeg < dus je wist geneens zeker dat het niet kon ?? hehehehequote:Op zaterdag 28 augustus 2004 17:30 schreef qwertyuiop het volgende:
Ik vroeg het even aan iemand met meer verstand van fietsen dan ik...hij lachde me keihard uit toen ik hem vertelde over dit 80 km/h verhaal
Dat maakt mn geloofwaardigheid hoger sufferdquote:Op zaterdag 28 augustus 2004 17:31 schreef bonke het volgende:
[..]
sjemig zeg < dus je wist geneens zeker dat het niet kon ?? hehehehe
neej doefus je wist het niet zeker want je had gewoon een expert nodig :-)quote:Op zaterdag 28 augustus 2004 17:32 schreef qwertyuiop het volgende:
[..]
Dat maakt mn geloofwaardigheid hoger sufferd
omfgquote:Op zaterdag 28 augustus 2004 17:39 schreef bonke het volgende:
[..]
neej doefus je wist het niet zeker want je had gewoon een expert nodig :-)
quote:Op zaterdag 28 augustus 2004 18:11 schreef JohnDDD het volgende:
Komop man, dat haal je nog niet als Theo van Gogh achter je aanzit met een stijve pik!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |