Heerlijk toch ? Een betere therapie is er bijna niet lijkt mequote:Op zaterdag 28 augustus 2004 15:29 schreef Notoire_Gek het volgende:
Ik heb zojuist keihard gefietst. Doe ik wel vaker als ik aggresief word. Gewoon op een oude damesfiets zonder versnellingen. Ik ben 40 minuten onder weg geweest en heb net nagemeten dat ik een afstand van 38 km heb afgelegd.
Dat betekent dus dat ik gemiddeld 57 km/uur heb gereden. Op rechte stukken heb ik naar schatting snelheden van 70 tot 80 km/u gehaald
Hiermee wil ik maar even aantonen dat mensen in een vlaag van verstandsverbijstering tot extreme prestaties kunnen komen.
M'n aggressie is inmiddels weer afgenomen dankzij de fietstocht. Ik kan het iedereen aanraden
vriendelijke groet,
N-G
O, dan kan het...quote:Op zaterdag 28 augustus 2004 15:48 schreef Notoire_Gek het volgende:
[..]
Gewoon door het centrum en een paar woonwijken van Breda
Dan heeft hij 23 km/h gereden , voor een niet getraind iemand op zo'n fiets al een behoorlijke snelheid ...quote:Op zaterdag 28 augustus 2004 15:52 schreef Jordy-B het volgende:
niet toevallig één uur en veertig minuten weggeweest?
60? Nee 56 slechts.quote:Op zaterdag 28 augustus 2004 15:46 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
[..]
Ehm , het werelduurrecord op een supersonisch fietsmodel , gereden op een speciaal afgevlakte wielerbaan met maanden voorbereiding en een opgepompte wielrenner staat nog maar ergens in de 60 km , ...![]()
ik heb dat ik 9 was ook wel eens gezegt dat ik ff met een raket naar de maan ben geweest :-)quote:Op zaterdag 28 augustus 2004 15:48 schreef Notoire_Gek het volgende:
[..]
Gewoon door het centrum en een paar woonwijken van Breda
Ja maar als je bedenkt dat een wielrenner op een supersonische fiets niet eens 80 kan halen, waarom jij wel dan? En mocht je dat kunnen halen, dan zou je na 10 seconden dood van je fiets afvallen ipv nog eens 40 minuten door te fietsen.quote:Op zaterdag 28 augustus 2004 16:05 schreef Notoire_Gek het volgende:
Jammer dat ik niet geloofd word. Ik ga nu lekker eten met m'n vriendin, ik zal het haar ook eens vertellen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |