abonnement Unibet Coolblue
  zaterdag 28 augustus 2004 @ 14:08:32 #1
102610 nicknack
freelance entertainment jurist
pi_21597940
Zangeres Do, bekend van de hit "Heaven", is in een juridische procedure gewikkeld met Dj Producer Eeg van Kruysdijk, ook bekend als DJ Jake van K. Do en haar moeder hebben met voornoemde producer een contract getekend voor 10 tracks. Do en haar moeder logen echter tegen de rechter over het bestaan van de overeenkomst en overlegden valse schriftelijke verklaringen. Daardoor verloor Eeg het eerste kort geding in 2002. Door de leugens van Do en haar moeder was Eeg genoodzaakt een door de rechter aangewezen forensisch expert te laten bewijzen dat het contract authentiek was, en kon daarna een nieuwe zaak starten. Eeg had 14 tracks met Do opgenomen, studio Wisseloord gehuurd, een zanger uit Amerika laten overkomen en talloze muzikanten betaald voor alle opnamen. Ook heeft Eeg Do in contact gebracht met de duitse manager van DJ Sammy en Producer Yanou. Eigenlijk zou je kunnen zeggen dat Do voor een groot gedeelte aan Eeg te danken heeft dat ze de hit "heaven" kon zingen. De bedoeling was eerst een trance cover te doen met het liedje van Bryan Adams; "Heaven". Daarna zou het door Eeg geproduceerde album vervolgens gereleased worden, maar de moeder van Do wilde ineens niet meer aan een "Nederlandse producer vastzitten".
Dat Eeg zijn misgelopen opnamebudget, royalties, schade en nooit betaalde kosten terugbetaald krijgt van Do en haar moeder staat vast, maar de beslissing hoe hoog dat bedrag zal zijn ligt momenteel nog steeds bij de rechter. (wordt vervolgd)

(Bron: Brabants Dagblad)
pi_21598252
quote:
Do en haar moeder logen echter tegen de rechter over het bestaan van de overeenkomst en overlegden valse schriftelijke verklaringen.
Fijne mensen zijn dat..
Like a steam locomotive, rollin' down the track
He's gone, gone, and nothin's gonna bring him back
  zaterdag 28 augustus 2004 @ 14:28:00 #3
3288 MikeyMo
jou are een essol!
pi_21598308
3x dit topic?
Op vrijdag 7 november 2008 08:54 schreef santax het volgende:
[..]
Blij dat er nog mensen hier zijn waar ik me wel in herken.
U, meneer MikeyMo, bent mijn nieuwe FOK!-held _O_
pi_21598430
overdrijven iseen kunst
All you know about me is what I've sold you, dumb fuck
pi_21598441
quote:
Op zaterdag 28 augustus 2004 14:28 schreef MikeyMo het volgende:
3x dit topic?
Ik heb er al 2 gesloten.
Beter een baas onder je duim, dan tien bovenop
Trekt bij warm weer een poncho aan
pi_21598494
Leek me al een kutwijf.
Het gaat slecht, maar verder gaat het goed.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')