k en wat moek ervoor doen omdat ook te wordenquote:Op maandag 21 maart 2005 10:02 schreef Hugster het volgende:
StefanP is engineer voor een telecom bedrijf als ik het goed heb
yes das een goede vraagquote:Op maandag 21 maart 2005 10:25 schreef t0n het volgende:
VET!!!
Echt super uber fucking phat steef.
btw, hoe sta jij er tegen over om parts uit de usa te shippen naar nl?
Om nou alleen voor de auto's naar de VS te gaan emigrerenquote:Op maandag 21 maart 2005 07:54 schreef hifonics het volgende:
heb nu net het hele topic doorgelezen en denk dat ik maar eens ga kijken wat de mogelijkheden zijn om naar de VS te verhuizen. Tis daar gewoon op auto gebied veel leuker.
mag ik trouwens effe vragen wat je voor werk doet want dat is me ontgaan ( ivm eventuele carriere switch)
Stuur me een maitlje met wat je precies bedoeltquote:Op maandag 21 maart 2005 10:25 schreef t0n het volgende:
VET!!!
Echt super uber fucking phat steef.
btw, hoe sta jij er tegen over om parts uit de usa te shippen naar nl?
quote:stefanp@grandecom.net on 21-03-2005 16:22
You do not have permission to send to this recipient. For assistance, contact your system administrator.
Dat wat t0n wil. dat lijkt mij ook wel watquote:Op maandag 21 maart 2005 15:29 schreef StefanP het volgende:
[..]
Stuur me een maitlje met wat je precies bedoeltstefanp-at-grandecom.net
M'n mailbox doet het goed, probeer het anders nog eens. stefanpATgrandecom.net ...quote:Op maandag 21 maart 2005 16:22 schreef t0n het volgende:
fix je mailbox man.
datadres heeft ie al geprobeerdquote:Op dinsdag 22 maart 2005 01:46 schreef StefanP het volgende:
[..]
M'n mailbox doet het goed, probeer het anders nog eens. stefanpATgrandecom.net ...
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |