Zwarte is niet doorgegaan, hij heeft hem 2 maanden geleden voor 33 gekocht en verkoopt hem nu voor 39. 36 zag hij niet zitten dus dan zoekt hij maar een ander...
Maar ik heb zojuist (telefonisch) de volgende gekocht, een andere auto waar ik ook al een tijdje over het praten aan was met de eigenaar. Morgen maak ik de aanbetaling over en binnen een week of 2 hoop ik dat het geld van m'n nederlandse spaarrekening hierheen geboekt is, zodat ik de beste man kan betalen. Hij is een stuk duurder dan die zwarte maar volgens mij is ie het waard!
Dames en heren... mogelijke uitzonderingen (zoals de verkoper die voor ontvangst van m'n geld besluit om hem toch maar te houden) daargelaten, mijn nieuwe supra!
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
1998 Quicksilver twin turbo 6-speed
1 van slechts 24 ooit gemaakt
45900 mijl op de teller
HKS intake
HKS SSQBOV
HKS 4" titanium exhaust
RMM Downpipe
Greddy 3-row FMIC
Tein Flex coilovers
HRE 9.5x19 en 10x19 met 265/30 en 295/30 continental sports rubber
HKS EVC IV boost controller
HKS turbo timer
Sparco torino 2 seats
TRD big-ass sway bars voor en achter
TRD strut bar voor
Originele stoelen, downpipe, side-mount intercooler e.d. inbegrepen. Tweede eigenaar. Hij heeft hem tussen z'n vipers en ferraris staan. De eerste eigenaar was een goede vriend van hem, de manager van een toyota dealership. Alle papierwerk, rekening en onderhoudsgeschiedenis aanwezig.
"Welfare culture is bad not just because, as in Europe, it's bankrupting the state, but because it enfeebles the citizenry, it erodes self-reliance and resourcefulness."
-Mark Steyn