abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 29 maart 2005 @ 11:12:55 #226
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_25825892
vind die ramen echt uber
Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
Never underestimate the power of stupid people in a large group
  donderdag 31 maart 2005 @ 23:25:07 #227
73827 Caerbannog
Back from the crusades
pi_25894222
Afgelopen paasweekend kwam ik in Oldeberkoop (frl) een zwarte Supra model tjabbo tegen. (op maandag 28e rond 4 uur als ik me niet vergis......) Is dat een bekende hier?? Was een supergave bak namelijk
Dingetje zal wel beetje harder gaan dan mijn volvootje 480.....
Weet niet of dit hier thuishoort, maar post het toch maar....
Toch?
  donderdag 31 maart 2005 @ 23:30:45 #228
26458 Tjabbo
2.5 TwinTurbo
pi_25894394
quote:
Op donderdag 31 maart 2005 23:25 schreef Caerbannog het volgende:
Afgelopen paasweekend kwam ik in Oldeberkoop (frl) een zwarte Supra model tjabbo tegen. (op maandag 28e rond 4 uur als ik me niet vergis......) Is dat een bekende hier?? Was een supergave bak namelijk
Dingetje zal wel beetje harder gaan dan mijn volvootje 480.....
Weet niet of dit hier thuishoort, maar post het toch maar....
Model tjabbo

een MKIII is dat (spr:mark 3).
http://tsurf.no-ip.com/supra/
daar staan alle supra's bekend bij de supraclub. als je gaat zoeken, en je vult gewoon bij search 'zwart' in, dan krijg je alle bekende zwarte supras. misschien staat hij er bij
pi_25896796
Fuck wat een ding , alleen om hem te bekijken zou ik al naar de states vliegen
nouja igg veel succes met racemonster, mocht alles goed gaan kwa overdracht van de auto
  vrijdag 1 april 2005 @ 03:05:01 #230
46960 StefanP
polemicist
pi_25897927
Ik kan het waarschijnlijk wel schudden Die $#@$#^ postbank heeft het geld nog niet eens van mijn rekening afgeschreven. Vorige week woensdag heb ik de overschrijving in NL op de post laten doen (internationaal kan alleen per speciale opdracht) en volgens hun website duurt het van bank tot bank 5-10 dagen. Na deze vrijdag zijn er dus 9 dagen om... Uit wanhoop heb ik een nieuwe overschrijving op de bus laten doen deze dinsdag omdat de bank beweert nooit iets gehad te hebben (waarna ik meteen TPG heb gebeld heb die dat even ontkrachtte). Elke ochtend deze week heb ik gebeld met de afdeling internationaal betalingsverkeer om te vragen of ze al iets gehad hebben maar het interesseert de domme miep die je aan de lijn krijgt toch niets. Leggen ze eventjes uit dat het allemaal met de hand gaat, dat de post zogenaamd vertraging had met pasen, enz enz. Op mijn vraag of ik ze niet kon faxen, die tering kaart scannen en emailen of faxen, bellen, wat dan ook om het geld verdomme maar overgemaakt te krijgen is het antwoord nope, alleen via zo'n overschrijvingskaart. Ja maar dat heb ik al 2x geprobeerd en ik MOET het geld hebben, het gaat hier niet om een dropje maar om een zeldzaam ding dat ik niet volgende maand ook nog even gewoon in een winkel kan halen! Daarop reageren ze gewoon dat interesseert mij toch niks... stelletje KL..TZAKKEN, echt HOPELOOS, je bent helemaal machteloos, mijn eigen fokking geld en ik kan er niet eens bij! Inmiddels belt die verkoper dagelijks van hoor eens, ik blijf niet wachten, waar blijft dat geld? Eerst zeg je 'ongeveer een weekje' en vervolgens hoor je van je bank dat ze niks gedaan hebben... leg dan maar eens uit dat je opdracht niet is verwerkt, jaja, leuk smoesje toch, zie je je daarmee al aankomen bij de verkoper? Intussen daalt de dollar dagelijks ook nog eventjes lekker waardoor de auto nu al 1500 euro duurder is dan vorige week, leuk toch al dat gewacht?

AARGH ik ben in staat om iemand iets aan te doen, echt, pisnijdig word ik ervan, hopeloos gewoon. KUTBANK!
"Welfare culture is bad not just because, as in Europe, it's bankrupting the state, but because it enfeebles the citizenry, it erodes self-reliance and resourcefulness."
-Mark Steyn
pi_25897956
wat een teringzooi zeg... en 1500 euro duurder alweer

succes ermee man, dit zijn GEEN geintjes
pi_25897963
quote:
Op vrijdag 1 april 2005 03:05 schreef StefanP het volgende:
Fijn he, de Postbank
  vrijdag 1 april 2005 @ 03:13:57 #233
77352 Hugster
Mandarijntje
pi_25897974
dit is fucked up

Ik hoop op een goede afloop
  vrijdag 1 april 2005 @ 08:54:28 #234
26458 Tjabbo
2.5 TwinTurbo
pi_25899051
1 april grap?

anders

kut voor je!
Ik kan me indenken hoe woest je nu moet zijn.
pi_25900109
Wat ellende. Banken, ik heb er ook mijn ervaringen mee.
Ik hoop dat alles goed komt want die Supra is echt mooi.

Kan je geen bewijs van de bank laten faxen dat ze een fout hebben gemaakt ?

Tevens vind ik ik die verkoper ook niet echt vriendelijk, Een internationale transactie waarbij ook nog eens een fout is gemaakt, klein beetje vertrouwen zou er toch wel mogen zijn. Die Supra kan hij ook makkelijk aan iemand anders verkopen, of dat nou morgen of over een maand is.
Dobbert nu even niet de wereld rond.
pi_25900325
Ik kan wel ff 40k naar je overmaken.

Man... Wat 'n kutbank... kutzooi... ik hoop echt dat het alsnog gaat lukken man...

Sterkte.
pi_25902818
( mocht het serieus zijn)

Uhm, snelle manier is om via western union te doen

Als iemand in nl het op het postkantoor doet kun je een uur later in de VS het geld ophalen
pi_25908197
Kan je niet internetbankieren dan?

En waarom zit je uberhaupt bij de postbank? (maar dat is een andere discussie )
pi_25908201
kijk eens in zijn sig dan, daar staat dat 'ie hem al heeft, geld van de bank = 1 april grap?
pi_25986695
Hoe is het afgelopen ? Op je website staat nog "My soon-to-be 1998 Quicksilver supra turbo - arriving in 4 weeks! " dus ik hoop dat het een 1-april grap is geweest.
Dobbert nu even niet de wereld rond.
  dinsdag 5 april 2005 @ 00:33:15 #241
26458 Tjabbo
2.5 TwinTurbo
pi_25991010
quote:
Op maandag 4 april 2005 21:38 schreef Theebag het volgende:
Hoe is het afgelopen ? Op je website staat nog "My soon-to-be 1998 Quicksilver supra turbo - arriving in 4 weeks! " dus ik hoop dat het een 1-april grap is geweest.
wat hij zegt!
  dinsdag 5 april 2005 @ 00:34:30 #242
26458 Tjabbo
2.5 TwinTurbo
pi_25991036
quote:
Op vrijdag 1 april 2005 15:41 schreef BazzoS het volgende:
kijk eens in zijn sig dan, daar staat dat 'ie hem al heeft, geld van de bank = 1 april grap?
hij postte volgens mij gister nog op supras.nl dat het geld zolang duurt.
lijkt me dus niet?

stefan! Stefan! Waar beeeeeen je!
  dinsdag 5 april 2005 @ 00:44:26 #243
22754 Steve-O
Sarcasm-O
pi_25991217
Ok erg leuke auto
maar wat ik niet snap
Heeft dat ding gewone stalen remschijven voor
nieteens geventileerd ofzo
I'm sick of all this pooping stuff i'm getting my buttcheeks pierced together .
  dinsdag 5 april 2005 @ 02:46:44 #244
46960 StefanP
polemicist
pi_25992312
Geen 1 april grap, was het maar waar Je wil niet weten wat ik heb de afgelopen week gedaan heb aan bankshit. Elke dag bellen, bureaucratie waar je niet goed van wordt, elke dag een ander verhaal te horen krijgen, het geld vrijdag afgeboekt zien en zaterdag weer teruggeboekt, mijn vader die nota bene vrij moet nemen om naar de bank te gaan, het geld dan maar via westernunion overmaken (kosten: 1200 euro), dat kan dan weer niet omdat het te veel is, contract moet gefaxt worden omdat de bank het niet vertrouwt, kopie paspoort, dan is het weer te hoog en zegt de FBI 'hoho, is dat geen terroristengeld?!', enz enz echt absurd, ik had beter een ticket naar Nederland kunnen kopen en terugvliegen met het geld in m'n sokken, maar dan zul je net zien dat ze je aanhouden en het in beslag nemen ook. Het zit nl. ook zo super mee!

En ik maar bellen met die verkoper, elke keer een ander verhaaltje moeten houden omdat de bank mij elke dag een ander verhaaltje geeft. Als ik hem was had ik allang gezegd 'bekijk het maar', echt mazzel dat hij relaxt is, maar voor hoe lang weet ik niet meer. Het is nu 4 april en het geld is de 22e al overgemaakt.

En ja, gewoon stalen remschijven voor, niet geventileerd... die heb je wel maar het voegt weinig toe. Drilled, crossdrilled, slotted, allemaal mogelijkheden.
"Welfare culture is bad not just because, as in Europe, it's bankrupting the state, but because it enfeebles the citizenry, it erodes self-reliance and resourcefulness."
-Mark Steyn
pi_26007957
quote:
Op dinsdag 5 april 2005 02:46 schreef StefanP het volgende:
Geen 1 april grap, was het maar waar Je wil niet weten wat ik heb de afgelopen week gedaan heb aan bankshit. Elke dag bellen, bureaucratie waar je niet goed van wordt, elke dag een ander verhaal te horen krijgen, het geld vrijdag afgeboekt zien en zaterdag weer teruggeboekt, mijn vader die nota bene vrij moet nemen om naar de bank te gaan, het geld dan maar via westernunion overmaken (kosten: 1200 euro), dat kan dan weer niet omdat het te veel is, contract moet gefaxt worden omdat de bank het niet vertrouwt, kopie paspoort, dan is het weer te hoog en zegt de FBI 'hoho, is dat geen terroristengeld?!', enz enz echt absurd, ik had beter een ticket naar Nederland kunnen kopen en terugvliegen met het geld in m'n sokken, maar dan zul je net zien dat ze je aanhouden en het in beslag nemen ook. Het zit nl. ook zo super mee!

En ik maar bellen met die verkoper, elke keer een ander verhaaltje moeten houden omdat de bank mij elke dag een ander verhaaltje geeft. Als ik hem was had ik allang gezegd 'bekijk het maar', echt mazzel dat hij relaxt is, maar voor hoe lang weet ik niet meer. Het is nu 4 april en het geld is de 22e al overgemaakt.

En ja, gewoon stalen remschijven voor, niet geventileerd... die heb je wel maar het voegt weinig toe. Drilled, crossdrilled, slotted, allemaal mogelijkheden.
Heb je enig idee hoelang die gozer nog van plan is je auto vast te houden??
Been there, done that, got the t-shirt
pi_26008321
dus je bent verhuisd naar de states, en nog voordat alles goed en wel geregeld is met al je spaargeld overzetten naar een USA bank koop je alweer een nieuwe auto?

no offence, maar heb je niet een beetje te hard van stapel gelopen met het kopen van een auto?
  dinsdag 5 april 2005 @ 21:32:52 #247
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_26008566
quote:
Op dinsdag 5 april 2005 02:46 schreef StefanP het volgende:

ik weet niet of je alles op papier hebt.
Zo ja dan zou je dat naar de verkooper kunnen sturen zo dat hij ook ziet wat er aan de hand is. Wie weet heeft hij dan meer begrip voor je?
Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
Never underestimate the power of stupid people in a large group
  dinsdag 5 april 2005 @ 23:00:27 #248
38243 NoComment
Cruisin' in the pow...
pi_26010979
Damn, das echt klote.. die supra is namelijk echt om te kwijlen Maargoed, daarom koop je hem lijkt me..

Maare, in Amerika is het toch niet zo'n probleem om te lenen? Alles gaat daar op creditcard, althans als je de films wilt geloven
Life's like music, get the rhythm..
pi_26028724
Postbank.... je kan echt beter bij de rabobank zitten wat betreft dit soort dingen, contact met mensen verloopt daar zoveel fijner
Maaruh, hij is mooi
Ben misschien nog wel eens in washington... woon je daar ergens?
en toen.....
pi_26031323
Postbank

Da's ook het waardelooste wat er bestaat, zo ongeveer.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')