abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_21596202
Ik heb sinds woensdag een nieuwe telefoon: nokia 7250i. Je kan er alles mee als het goed is mms gprs wap weet ik t allemaal. Maar het ontvangen van mms berichten lukt niet goed. Gister met de telefoon van een vriend geprobeerd en toen ontving ik alleen maar een link (wat dus zou moeten gebeuren als je telefoon geen MMS ondersteunt) vandaag opnieuw de mms instellingen opgevraagd en opgeslagen en nu geprobeerd met een sms dienst van t-mobile. Maar ik ontvang gewoon niks!

Ik zie wel af en toe een paperclipje linksbovenin wat volgens de handleiding betekend dat hij een mms aan t ontvangen is maar nu is ie weer weg en anderhalf uur later heb ik nog niks ontvangen. Heeft iemand enig idee wat er mis kan zijn?
pi_21596222
misschien moet je mms-en activeren bij de klantenservice netzo als bij Orange?:?
All you know about me is what I've sold you, dumb fuck
pi_21596256
ja dat moest door een smsje te sturen met je telefoontype naar een of ander nummer en dat heb ik netjes gedaan. Volgens mij hoef ik niet meer te doen...
pi_21596410
*tvp*

Ik heb hetzelfde probleem, iemand van de TMo klantenservice heeft stap voor stap alles nagekeken en alle instellingen staan goed. Niet dat ik nou zoveel mms krijg maar het zou moeten werken.
Verjaardagen zijn gezond -
hoe meer je er hebt, des te langer je leeft
  zaterdag 28 augustus 2004 @ 12:38:31 #5
24492 Flurry
Het was een mooie tijd
pi_21596448
Zou gewoon even met de servicedinges van je aanbieder bellen, die kunnen zo nakijken of alles goed staat bij hun enzo.
We cross our bridges when we come to them and burn them behind us, with nothing to show for our progress except a memory of the smell of smoke, and a presumption that once our eyes watered.
pi_21596454
heb je al een MMS naar jezelf verstuurd, zo ja wat voor foutmelding krijg je.
Ik i.p.v van zo gewoon, zo bijzonder gebleven...
  zaterdag 28 augustus 2004 @ 12:50:22 #7
68988 Lexjuuuh
Sarcast pur sang
pi_21596654
koop geen nokia....
"Chaos is het woord voor een orde die we niet begrijpen"
pi_21597612
quote:
Op zaterdag 28 augustus 2004 12:38 schreef jouw_naam het volgende:
heb je al een MMS naar jezelf verstuurd, zo ja wat voor foutmelding krijg je.
dan krijg ik opnieuw dat paperclipje dat hij aan het verzenden is maar hij blijft wel gewoon in mn outbox staan :S
pi_24204876
iemand hier een oplossing voor??? heb nl hetzelfde probleem... met een nokia 7210..
---- Gouden hart voor Heracles mijn club! ----
Sowieso schrijf je zo! http://www.onzetaal.nl/taaladvies/advies/sowieso
  woensdag 14 juni 2006 @ 14:24:28 #10
68591 twentemeisje
Onmeunig Twents
pi_38848226
Ik heb ook een MMS-probleem.. ik heb de juiste instellingen voor mijn toestel (Siemens SL65) binnengekregen via de T-Mobile site. Nu krijg ik een foutmelding wanneer ik de mms wil versturen "Netwerk- of configuratiefout", als ik vervolgens op info druk krijg ik de melding:

Ontbrek. instell: CSD-gegevens
- telefoonnr. (opt)

Ik kan er online zo 1, 2, 3 niets zinnigs over vinden, misschien kunnen jullie me helpen?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')