En nu wil ik weer nieuws van No Nick hoe het gaat!
Ze hoeft nog maar 4 dagen dus ik vind dat de kleine ons niet meer hoeft te laten wachten en dat hij/zij gewoon om het hoekje mag komen kijken
..Treintje, doe je zachies met mama?
quote:Nou... als die het doet zoals de NS dan heeft Treintje vast veel vertraging maar dendert dan snel het station binnen
Op dinsdag 18 september 2001 09:46 schreef Catootje het volgende:
*Scandeert: Geen Pijn Voor No NIck, Geen Pijn Voor No Nick!!!*..Treintje, doe je zachies met mama?
Ik hoop in ieder geval dat de bevalling zonder al te veel ongemakken gaat en dat No Nick en lover er volledig van kunnen genieten en erbij blijven!
Sterkte No Nick tijdens je laatste daagjes!
quote:Nouwwwwwwwwww mijn moeder vond mij dus vreselijk lelijk he.
Op maandag 17 september 2001 16:28 schreef Dinus het volgende:[..]
Vind iedere moeder haar kleine niet de mooiste .......
*knip*, gatver wat een rot woord in dit topic, euhm , ff verwijderd
ach ja, toen was ik al eigenwijs
quote:Catootje aan geestelijke voorbereiding doet!
Op dinsdag 18 september 2001 09:32 schreef Catootje het volgende:
Ik zit in dit topic altijd maar kreetjes uit te stoten, aawww, aaahhh, iiiee, oe! Wat moeten de buren wel niet denken...*lurkt nog steeds enthousiast mee*
quote:jaja....
Op dinsdag 18 september 2001 12:55 schreef Dinus het volgende:[..]
Catootje aan geestelijke voorbereiding doet!
Tot de dag komt, dat je ineens WEET: ik wil een kind, nu, vandaag! En of ik nou terugplooi of de rest van mijn leven gerimpeld rondstrompel........... kanmenieschelen....
quote:Catootepoot NEEEEEE, wees nou sterk!!!!
Op dinsdag 18 september 2001 13:32 schreef Catootje het volgende:[..]
jaja....
quote:Ja! Wees sterk en doe wat je hart je ingeeft....... of dat nou moeder worden of carriere maken in een reguliere baan is!
Op dinsdag 18 september 2001 13:45 schreef Barb het volgende:[..]
Catootepoot NEEEEEE, wees nou sterk!!!!
quote:ze probeert me over te halen...
Op dinsdag 18 september 2001 13:48 schreef Dinus het volgende:[..]
Ja! Wees sterk en doe wat je hart je ingeeft....... of dat nou moeder worden of carriere maken in een reguliere baan is!
quote:hahahaha! Aha, dus ik ben dan een voorbeeld van hoe het niet moet, en van hoe echt heel erg pijn het doet...dat helpt jullie dan weer *sterk argument voor me hubbie* (schat, we moeten aan kinderen beginnen, anders houden Barb en Kleintje het niet vol)
Op dinsdag 18 september 2001 13:51 schreef Kleintje het volgende:
Catoot, gewoon doen meis.
Jou vertrouw ik. Jij vertelt me wel dat het pijn doet. Op die manier kan ik het nog 3 jaar zonder kinderen volhouden.
Daarna beginnen Barb en ik eraan!
quote:Hahahahaha!
Op dinsdag 18 september 2001 13:55 schreef Catootje het volgende:[..]
hahahaha! Aha, dus ik ben dan een voorbeeld van hoe het niet moet, en van hoe echt heel erg pijn het doet...dat helpt jullie dan weer *sterk argument voor me hubbie* (schat, we moeten aan kinderen beginnen, anders houden Barb en Kleintje het niet vol)
quote:Geen goed argument?
Op dinsdag 18 september 2001 13:55 schreef Catootje het volgende:[..]
hahahaha! Aha, dus ik ben dan een voorbeeld van hoe het niet moet, en van hoe echt heel erg pijn het doet...dat helpt jullie dan weer *sterk argument voor me hubbie* (schat, we moeten aan kinderen beginnen, anders houden Barb en Kleintje het niet vol)
nee hoor, ik gun je die pijn niet!
M.a.w. pest Catootje niet zo Kleintje en Barb ![]()
quote:Nee. niet pesten. *last heeft van baarmoedergeroep*
Op dinsdag 18 september 2001 14:26 schreef sjak het volgende:
Laten we nou gewoon met z'n allen wachten. Dan krijgen we die baby topics ook sneller vol.M.a.w. pest Catootje niet zo Kleintje en Barb
quote:Weet ik, maar ik probeer het voor je op te nemen hier hoor!
Op dinsdag 18 september 2001 14:28 schreef Catootje het volgende:[..]
Nee. niet pesten. *last heeft van baarmoedergeroep*
Al nieuws van NoNick?
N.
GRRRRR ![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Wat doe ik toch steeds fout, en waarom komen er steeds aanhalingstekens in? Ik doe het niet meer ![]()
![]()
:
quote:
Op dinsdag 18 september 2001 15:53 schreef Nausicaa het volgende:
And now for something completely different (nou ja, different): 'k heb net de poepluier van Jorden verschoond (vind ik persoonlijk veel erger dan dat pijn lijden waar jullie het over hebben), en hem even door onze 'wasstraat' gereden (dwz eerst spoelen dan wassen in de wasbak, en vervolgens de wasbak nog schoonmaken, jaja, het is me een hoop werk), o jee, ik ontdek net dat ook MIJN trui vies geworden is (dat krijg je ervan) --ben ik nog te volgen trouwens--,
ik ga nog 1 keer proberen om een fotootje te plaatsen (maar als het weer zo'n malle link wordt, dan kijken jullie toch nog wel even he?)N.
[url="http://home.wanadoo.nl/jmwvd/Jorden/ikhoudmijneigenflesalvast.jpg"[/url]
GRRRRR
Wat doe ik toch steeds fout, en waarom komen er steeds aanhalingstekens in? Ik doe het niet meer:
quote:Wat fijn dat je deze informatie even met ons wilde delen. Nog verder iets constructiefs bij te dragen?
Op dinsdag 18 september 2001 16:12 schreef Brulkikker het volgende:
Ik heb een hekel aan kinderen.
quote:Ja hoor Catootje, er zelfs nog wel plaats voor een minicatootje, of twee (of drie, hoewel, ineens 3 zou ik je niet aanraden denk ik
Op dinsdag 18 september 2001 16:12 schreef Catootje het volgende:[..]
Keep us posted huh?

je moet [img]link[/img] doen ipv link
nu kunnen we allemaal van je knulletje genieten
[Dit bericht is gewijzigd door MissX op 18-09-2001 16:39]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |