abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  † In Memoriam † zondag 30 september 2001 @ 01:07:35 #226
675 just me
oldbie DCLXXV
pi_1776774
Had je verdorie niet eerder kunnen posten
Godmother of Radio 49
And now I think of my life as vintage wine
How fragile we are
pi_1776813
quote:
Op zondag 30 september 2001 01:07 schreef just me het volgende:
Had je verdorie niet eerder kunnen posten
Tsja, moest eerst opa, oma en oom weer ff de deur uitwerken!
pi_1776847
Hier nog een foto van een paar weken geleden die jullie nog te goed hebben

De buikies van No Nick (rechts) en Gaoxing!

Foto's van Duco Yannik volgen ongetwijfeld binnen een paar dagen! (het is een pracht van een baby en dat zeg ik echt niet alleen omdat ik zijn pappie ben! )

zondag 30 september 2001 @ 02:29:57 #229
12492 Destinies_Child
is (bijna) nooit sjaggie
pi_1777281
quote:
Op zondag 30 september 2001 01:15 schreef Kozzmic het volgende:
Hier nog een foto van een paar weken geleden die jullie nog te goed hebben

[afbeelding]

De buikies van No Nick (rechts) en Gaoxing!

2 december 2001 : Rosa Evita

Eens kijken of ik een foto van haar kan lospeuteren als ik haar weer zie in Ierland volgende week. Volgens mij is haar buik al net zo dik als die twee hierboven samen

Paps en mams van Duco: van harte gefeliciteerd!!

DC

-Lachen is een kalmerend middel zonder neveneffecten-
pi_1777902
GEFELICITEERD heel veel GELUK LIEFDE maar vooral GEZONDHEID met de kleine.En zodra je tijd hebt wachten we allemaal op een uitgereid verslag van A totZ
Ingrid.
Een dag geen zorgen:is een dag niet geleefd?????.
pi_1778037
Jaaaaaaaaa!!! Hehe!!! Wat geweldig wat leuk wat wat wat.....!!! Gefeli!
DANYEL EN THIJS
....maar daarna ben ik weer triestig...
pi_1778040
Oe, wat een schattige buikjes van Gaoxingetje en Nikkie...!
DANYEL EN THIJS
  Redactie Frontpage / Spellchecker zondag 30 september 2001 @ 11:00:37 #233
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_1778199
Hee, geweldig! Gefeliciteerd met de geboorte van Duco. We willen natuurlijk wel heel graag alle details horen en foto's zien!!!

Groetjes van Rewimo, qltel en Christan

Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
  Jubileum moderator zondag 30 september 2001 @ 11:16:10 #234
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_1778273
Het is bijna crossposten maar hier wil ik jullie ook nog even feliciteren. Geweldig een jongen!
Fantastisch mooie naam ook.
Wij zijn natuurlijk heel benieuwd naar het verslag van de bevalling en de foto's van Duco.
Hoe vind Roelie haar nieuwe broertje ??

Die foto is ook prachtig, Manon ziet er echt stralend uit!!
Mooi Buikkie heb je!

Nonicky, geniet van je kraamtijd, laat je lekker verwennen, de bevalling is eindelijk achter de rug en nu kan het genieten beginnen.

En als ze lacht, dan lacht de wereld met haar mee....
Eva ♥ en Iris ♥
pi_1778963
Ik ga ook crossposten!
Kozzmic, No Nick en Roelie, van harte gefeliciteerd met jullie zoontje en broertje!
Ik hoop dat No Nick zich snel weer goed voelt en hier alle details neerzet en foto's!

Wat een leuke foto van die buikkies.
De dames zien er idd. allebei stralend uit, maar... volgens mij straalt No Nick nu nog meer van geluk. Ik kan het mis hebben maar dat lijkt me zeer sterk!

pi_1779176
En gaan we nu uitkijken naar de baby van Danny en Knorretje.
Van harte Knorretje **
pi_1779210
quote:
Op zondag 30 september 2001 12:41 schreef Kleintje het volgende:
Ik hoop dat No Nick zich snel weer goed voelt en hier alle details neerzet en foto's!
Er is een kindeke geboren op aard...
pi_1779440
Knorretje en Danny: Van harte!!!!!!!!

Prachtige buikjesfoto van No Nick en Goaxing.........

En nu maar wachten op de fotootjes van kleine Duco... we zijn zoooooooooo benieuwd!!!!!

Zolang er was is, is er leven.
pi_1779454
quote:
Op zondag 30 september 2001 13:59 schreef Dinus het volgende:
Knorretje en Danny: Van harte!!!!!!!!

Prachtige buikjesfoto van No Nick en Goaxing.........

En nu maar wachten op de fotootjes van kleine Duco... we zijn zoooooooooo benieuwd!!!!!

Zie de link van Kozzmic, daar staan hele mooie foto's van onze nieuwe wereldburger in.
pi_1780620
No Nick en Kozzmic en Roelie
Van harte met jullie zoon (heb hem net bewonderd in andere topic wat een kanjer zeg!!!!!!!)
En wat een leuke apparte naam.
Geniet lekker met zijn viertjes en rust vooral uit.
Ben wel erg benieuwd naar je bevallingsverhaal hoor!

Doei doei groetjes jessie

De jan lul van het geheel.
Alles is gaan hangen, behalve me lach :)
Kutsch; tussen kut en kitsch
Het voelt heerlijk!!!!
pi_1781208
Van harte, van harte, van harte!!! Geweldig hoor! Geniet er lekker van!

En blijf ons op de hoogte houden he!

N.

pi_1783362
Ik neem geeeeeen kinderen *net weer es de bevalling gezien* Noooo way! Dat doet zeer, en ik kan heel slecht tegen pijn , daar word ik namelijk heeel agressief van hihi. Ik word eik bijna nooit kwaad (oww nee Catoot, neeee) maar doe me pijn en all hell breaks lose...
DANYEL EN THIJS
  maandag 1 oktober 2001 @ 13:13:06 #243
12560 dice
Koffiekoffiekoffiekoffiekoffie
pi_1786959
Ikke ook crossposten

VAN HARTE ....

Tootje ... schijnt dat je dat allemaal vergeten bent als die uk er uit komt ...

* dice zijn moppie moet nog minder dan 2 maanden

'Kots' zei het paard. 'Grote kots !' Maak het verhaal af en kleur de plaatjes.
  † In Memoriam † maandag 1 oktober 2001 @ 14:30:41 #244
7074 moussy
kuttekop
pi_1787421
Gefeliciteeeeeeeeeeeeeeeeerd !!!!!!!!!!

ennuh geniet lekker van de kraamtijd !!

Je zou er haast een boek over schrijven!
  † In Memoriam † maandag 1 oktober 2001 @ 14:33:15 #245
7074 moussy
kuttekop
pi_1787431
quote:
Op maandag 01 oktober 2001 13:13 schreef dice het volgende:

Tootje ... schijnt dat je dat allemaal vergeten bent als die uk er uit komt ...

echt niet!!!

vooral niet als je een bevalling hebt wat volgens het horror draaiboek gaat, scheuren knippen hechtingen .....

Nee hoor tootje ik ga je niet bang maken. Maar het doet zeer en als je ukkie geboren is wordt de pijn wel verzacht maar vergeten.... nee nooit

pi_1791950
*Dinus nog steeds op roze wolk zit*

We hebben een echo gehad vandaag, en het was overduidelijk, we krijgen een dochter!
Een jongen was net zo leuk geweest natuurlijk, maar we vinden het zo leuk om te weten.........

Ik ben niet zo heel erg van meisjes/roze en jongetjes/blauw, maar toch een roze slaappakje gekocht bij de Hema vanmiddag

Binnenkort horen we of ik zwangerschapssuiker heb en of de baby daardoor een weekje voorligt op het groeischema.
ruim 1600 gram al!

Zolang er was is, is er leven.
  Jubileum moderator dinsdag 2 oktober 2001 @ 09:58:10 #247
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_1794328
Dinus wat fantastisch !! Gefeliciteerd
Het is leuk om het toch al te weten he
Wat een hoop meisjes gaan er hier geboren worden

Trek je niet al te veel aan van eventuele metingen en daaraan verbonden conclusies bij een echo. Bij Eva hebben ze een dag voor de bevalling een meting gedaan en ze zou ruim 8 pond wegen. Uiteindelijk viel dat reuze mee, ze woog maar 3070 gram bij geboorte.

Eva ♥ en Iris ♥
  Jubileum moderator dinsdag 2 oktober 2001 @ 10:01:39 #248
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_1794346
quote:
Op zondag 30 september 2001 22:23 schreef Catootje het volgende:
Ik neem geeeeeen kinderen *net weer es de bevalling gezien* Noooo way! Dat doet zeer, en ik kan heel slecht tegen pijn , daar word ik namelijk heeel agressief van hihi. Ik word eik bijna nooit kwaad (oww nee Catoot, neeee) maar doe me pijn en all hell breaks lose...
Ik vond het juist een hele kalme bevalling met weinig pijn zo te zien. kun je nagaan wat een spektakel ik gemaakt heb

Eva ♥ en Iris ♥
pi_1795686
Heee Dinus,
Wat leuk ook een meid.
Leuk he dat je het weet. Ook makkelijk met de namen enzo.
Slapen jullie ook zo slecht?
Ik wel. Ik kan me ook steeds moeilijker omdraaien in bed enzo. Voel me vreselijk log en groot. Vandaag al 31 weken het gaat zo snel.
Vrijdag komt het kamertje. Joepie dan kan ik daarna alle kleertjes(en dat zijn er heeeeeeeeeeeeeeeeel veeeeeeeeeeeeeeel) wassen en opruimen. Ik hoop maar dat de mevrouw van de pretecho gelijk heeft, anders word het een jonge met veel jurkjes en roze fleecebroekjes hahahahahaha
Op 12 oktober krijg ik weer een uitgebreide echo voor de groei enzo. Dan zou ze ook nog naar het geslacht kijken. ( in het ziekenhuis konden ze het de laatste keer niet zien) Als ze dan weer een meid zien ben ik pas helemaal gerustgesteld (alhoewel het me natuurlijk helemaal niks uitmaakt wat het word hoor)
Zijn jullie ook steeds sneller moe? Ik wel ik hang maar een beetje rond en dan s'avonds helemaal bekaf. Maar ja zal wel doorhet slechte slapen komen.
Nou ik ga maar eens boodschappen doen. (ook zoo irri ben ik net bij de winkels moet ik weer plassen, ik plas wat af de laatste tijd, kindje drukt op mijn blaas geloof ik)

Doei doei

De jan lul van het geheel.
Alles is gaan hangen, behalve me lach :)
Kutsch; tussen kut en kitsch
Het voelt heerlijk!!!!
  † In Memoriam † dinsdag 2 oktober 2001 @ 13:30:24 #250
7074 moussy
kuttekop
pi_1795762
quote:
Op dinsdag 02 oktober 2001 09:58 schreef Lois het volgende:

Trek je niet al te veel aan van eventuele metingen en daaraan verbonden conclusies bij een echo. Bij Eva hebben ze een dag voor de bevalling een meting gedaan en ze zou ruim 8 pond wegen. Uiteindelijk viel dat reuze mee, ze woog maar 3070 gram bij geboorte.

Hier ook. Dat ik hoog zwanger liep van René , werd er geschat dat ze ZEKER 8 pond woog en dat het een hele grote baby zou zijn. Ik had vreeeeeeselijke nachtmerrie's over knippen scheuren en dat soort dingen..... en wat werd er geboren... een heel klein grietje van nog geen 44 cm en 2580 gram.. en ze was nog 2 dagen te laat ook
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')