quote:Tsja, moest eerst opa, oma en oom weer ff de deur uitwerken!
Op zondag 30 september 2001 01:07 schreef just me het volgende:
Had je verdorie niet eerder kunnen posten
De buikies van No Nick (rechts) en Gaoxing!
Foto's van Duco Yannik volgen ongetwijfeld binnen een paar dagen! (het is een pracht van een baby en dat zeg ik echt niet alleen omdat ik zijn pappie ben! )
quote:2 december 2001 : Rosa Evita
Op zondag 30 september 2001 01:15 schreef Kozzmic het volgende:
Hier nog een foto van een paar weken geleden die jullie nog te goed hebbenDe buikies van No Nick (rechts) en Gaoxing!
Eens kijken of ik een foto van haar kan lospeuteren als ik haar weer zie in Ierland volgende week. Volgens mij is haar buik al net zo dik als die twee hierboven samen
Paps en mams van Duco: van harte gefeliciteerd!!
DC
Groetjes van Rewimo, qltel en Christan
Die foto is ook prachtig, Manon ziet er echt stralend uit!!
Mooi Buikkie heb je!
Nonicky, geniet van je kraamtijd, laat je lekker verwennen, de bevalling is eindelijk achter de rug en nu kan het genieten beginnen.
Wat een leuke foto van die buikkies.
De dames zien er idd. allebei stralend uit, maar... volgens mij straalt No Nick nu nog meer van geluk. Ik kan het mis hebben maar dat lijkt me zeer sterk!
quote:Er is een kindeke geboren op aard...
Op zondag 30 september 2001 12:41 schreef Kleintje het volgende:
Ik hoop dat No Nick zich snel weer goed voelt en hier alle details neerzet en foto's!
Prachtige buikjesfoto van No Nick en Goaxing.........
En nu maar wachten op de fotootjes van kleine Duco... we zijn zoooooooooo benieuwd!!!!!
quote:Zie de link van Kozzmic, daar staan hele mooie foto's van onze nieuwe wereldburger in.
Op zondag 30 september 2001 13:59 schreef Dinus het volgende:
Knorretje en Danny: Van harte!!!!!!!!Prachtige buikjesfoto van No Nick en Goaxing.........
En nu maar wachten op de fotootjes van kleine Duco... we zijn zoooooooooo benieuwd!!!!!
Doei doei groetjes jessie
En blijf ons op de hoogte houden he!
N.
VAN HARTE ....
Tootje ... schijnt dat je dat allemaal vergeten bent als die uk er uit komt ...
* dice zijn moppie moet nog minder dan 2 maanden
ennuh geniet lekker van de kraamtijd !!
quote:echt niet!!!
Op maandag 01 oktober 2001 13:13 schreef dice het volgende:Tootje ... schijnt dat je dat allemaal vergeten bent als die uk er uit komt
...
vooral niet als je een bevalling hebt wat volgens het horror draaiboek gaat, scheuren knippen hechtingen .....
Nee hoor tootje ik ga je niet bang maken. Maar het doet zeer en als je ukkie geboren is wordt de pijn wel verzacht maar vergeten.... nee nooit
We hebben een echo gehad vandaag, en het was overduidelijk, we krijgen een dochter!
Een jongen was net zo leuk geweest natuurlijk, maar we vinden het zo leuk om te weten.........
Ik ben niet zo heel erg van meisjes/roze en jongetjes/blauw, maar toch een roze slaappakje gekocht bij de Hema vanmiddag
Binnenkort horen we of ik zwangerschapssuiker heb en of de baby daardoor een weekje voorligt op het groeischema.
ruim 1600 gram al!
Trek je niet al te veel aan van eventuele metingen en daaraan verbonden conclusies bij een echo. Bij Eva hebben ze een dag voor de bevalling een meting gedaan en ze zou ruim 8 pond wegen. Uiteindelijk viel dat reuze mee, ze woog maar 3070 gram bij geboorte.
quote:Ik vond het juist een hele kalme bevalling met weinig pijn zo te zien. kun je nagaan wat een spektakel ik gemaakt heb
Op zondag 30 september 2001 22:23 schreef Catootje het volgende:
Ik neem geeeeeen kinderen*net weer es de bevalling gezien* Noooo way! Dat doet zeer, en ik kan heel slecht tegen pijn
, daar word ik namelijk heeel agressief van hihi. Ik word eik bijna nooit kwaad (oww nee Catoot, neeee) maar doe me pijn en all hell breaks lose...
Doei doei
quote:Hier ook. Dat ik hoog zwanger liep van René , werd er geschat dat ze ZEKER 8 pond woog en dat het een hele grote baby zou zijn. Ik had vreeeeeeselijke nachtmerrie's over knippen scheuren en dat soort dingen..... en wat werd er geboren... een heel klein grietje van nog geen 44 cm en 2580 gram.. en ze was nog 2 dagen te laat ook
Op dinsdag 02 oktober 2001 09:58 schreef Lois het volgende:Trek je niet al te veel aan van eventuele metingen en daaraan verbonden conclusies bij een echo. Bij Eva hebben ze een dag voor de bevalling een meting gedaan en ze zou ruim 8 pond wegen. Uiteindelijk viel dat reuze mee, ze woog maar 3070 gram bij geboorte.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |