Er komen hier veel jongeren, die zitten natuurlijk niet te wachten op naakte oma's.quote:Op zaterdag 28 augustus 2004 05:57 schreef Isabeau het volgende:
maar dit topic zal wel weer resulteren in een topic vol kotssmiley-achtige reacties.
Komen er extra pagina's dan?quote:Op zaterdag 28 augustus 2004 06:11 schreef Profesor het volgende:
1,2,3,4,5,6,7,8,9... Tieneke ook?
Niet alleen in haar borsten.quote:Op zaterdag 28 augustus 2004 08:54 schreef daeri het volgende:
Ik geef ze geld om de kleren aan te houden
Marijke Helwegen ging ook naakt hoorde ik op de radio
[afbeelding]
Volgens mij ook siliconen in dr tieten
De rest is botox...quote:Op zaterdag 28 augustus 2004 08:57 schreef Juup© het volgende:
[..]
Niet alleen in haar borsten.
En geliftquote:Op zaterdag 28 augustus 2004 08:58 schreef daeri het volgende:
[..]
De rest is botox...
Heeft ze nog tijd vom voor die tijd de boel nog strak te trekken dan ?quote:Op zaterdag 28 augustus 2004 08:54 schreef daeri het volgende:
Ik geef ze geld om de kleren aan te houden
Marijke Helwegen ging ook naakt hoorde ik op de radio
[afbeelding]
Volgens mij ook siliconen in dr tieten
Yep.quote:Op zaterdag 28 augustus 2004 13:04 schreef SunChaser het volgende:
Misschien laat static deze wel open, staan meer reacties in
Dus jij wil de moeder van Johny de Mol wel neuken?quote:Op zaterdag 28 augustus 2004 16:54 schreef Disorder het volgende:
MILFS
Die schijnt waanzinnig goed te kunnen pijpen.quote:Op zondag 29 augustus 2004 05:09 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Dus jij wil de moeder van Johny de Mol wel neuken?
quote:Blote Marijke op naaktkalender.
Viola Holt, Sandra Reemer, Marion Bloem, Penney de Jager, Yonina en Jette van der Meij hebben hun kleren uitgedaan ten behoeve van het Nationaal Fonds Ouderenhulp. De dappere vijftigplussers zijn bloot of bijna bloot gefotografeerd door Patricia Steur en te zien in een pikante kalender.
De glamoureuze blootkalender is vanaf vandaag te koop op de 50 Plus Beurs in Utrecht (of via www.50pluskalender.nl). Marijke Helwegen laat als voorproefje haar foto vandaag al zien.
"Het is mijn eerste blootfoto ooit", zegt de ambassadrice van de cosmetische chirurgie. "En ik vond het enig om een keer in mijn blote billetjes te staan. Ik heb het vroeger nooit gedaan omdat ik het minder chic vond om voor een blootblad te poseren. Maar omringd door al deze andere topvrouwen op een kalender voor het goede doel moet dat wel kunnen."
Viola Holt joeg jaren geleden de oplage van de Playboy tot ongekende hoogte met een pikante fotoserie. Ook nu ontbreekt ze niet. "Schoonheid en aantrekkelijkheid hebben met leeftijd weinig van doen", zegt het oude RTL 4-gezicht. "Ouder worden is juist positief." voegt Sandra Reemer toe. "Met de jaren wordt je geestelijke steeds rijker. En voor je lichaam hoef je je niet te schamen." En zo is het...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |