abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 5 september 2004 @ 18:07:59 #126
31820 Martineke
Mama van Maxim en Romijn
pi_21769108
ok gisteren bij me oma geweest en bij feestje van me vader, iedereen vind mijn buik zo groot en vroeg allemaal hoe lang ik nog moet misschien lag het aan de kleding die ik aanhad of ben ik nu zo blind??

zondag 5 september 2004 @ 18:53:42 #127
67528 Loena-tik-
Nachtzustertje
pi_21769825
Nou het gaat nu wel hard hoor Martineke Leuk toch? Lekker pronken met je buik hoor!!!
Het is niet jouw taak mij aardig te vinden, dat is mijn taak.
Hyves!
pi_21770032
Gaat idd Martineke
pi_21770089
Kijk, dat bedoel ik nou Martineke, zo'n buik wil ik dus ook Had nou toch maar met me geruild, want ik ben vandaag op een grote bijeenkomst geweest en had zo'n beetje de dunste buik van het gezelschap (nee geen zwangere vrouwen, gewoon veel vrouwen op leeftijd
pi_21773203
Nou, hier is ie dan, de minibuik Ter vergelijk, de eerste foto is van week 10, 2e week 13, laatste dus week 20..
  zondag 5 september 2004 @ 21:37:07 #131
31820 Martineke
Mama van Maxim en Romijn
pi_21773287
wowie 20 weken alweer, is indd een heel klein bescheiden buikje kdenk dat je ook nog wel een groeispurt krijgt ineens. mij ging het ff ineens hard erg apart.

kan me indenken dat je het zo niet zo heel leuk vindt nee, je wil pronken en dat kan nu niet

ok ruilen?? ik gun het je wel hoor
  zondag 5 september 2004 @ 22:35:50 #132
67528 Loena-tik-
Nachtzustertje
pi_21774572
Maar er zit absoluut groei in Ladybos!!! Laat je vooral niet gek maken door wat mensen zeggen hoor, zolang je vk niet klaagt groeit je baby prima hoor. Ik heb meiden meegemaakt waaraan je amper kon zien dat ze zwanger waren en daar kwam me toch een baby uit (echt dat je zegt:"Waar heeft die baby in vredesnaam gezeten al die tijd" ) Maar goed, leuk is anders natuurlijk voor jou, vanaf het moment dat je zwanger bent wil je eigenlijk al pronken met je buik en dat duurt nu wel heel erg lang voor je dat kunt doen Maar je zult zien je krijgt straks een lekker groeispurtje en dan kan niemand meer om je zwangere buikkie heen hoor!!!
Hyves!
pi_21774604
Da's lief van je Martineke Weet je, het is niet alleen het pronken, maar ik maak mezelf zelfs een beetje zorgen. Ook omdat ik Kruimeltje al heeeeel goed kan voelen (vanaf week 12 al) denk ik dat ik erg weinig vruchtwater heb ofzo. En daar heb ik net even op gegoogled en daar wordt ik niet zo vrolijk van wat ik daar over kan vinden..
  zondag 5 september 2004 @ 22:47:33 #134
67528 Loena-tik-
Nachtzustertje
pi_21774825
quote:
Op zondag 5 september 2004 22:37 schreef Ladybos het volgende:
Da's lief van je Martineke Weet je, het is niet alleen het pronken, maar ik maak mezelf zelfs een beetje zorgen. Ook omdat ik Kruimeltje al heeeeel goed kan voelen (vanaf week 12 al) denk ik dat ik erg weinig vruchtwater heb ofzo. En daar heb ik net even op gegoogled en daar wordt ik niet zo vrolijk van wat ik daar over kan vinden..
En dat vind ik dus een groot nadeel van internet!!! Ik wil hiermee niet zeggen dat je je kop in het zand moet steken voor bepaalde zaken!(dit even vooraf vermeldt) Hebben ze dat dan gezien op de echo dan, dat je weinig vruchtwater hebt? Want er kunnen ook andere oorzaken zijn voor het vroeg kunnen voelen van je kindje. De ene vrouw herkend het gevoel eerder dan de andere, je kindje is misschien juist wel lekker beweeglijk, miscchien ligt de placenta wel aan de achterwand want ook dan schijn je het eerder te voelen. Maar goed meid, je maakt je zorgen en dat is niet leuk, ik zou het er zeker met je vk overleggen!
Hyves!
pi_21774916
Maak je geen zorgen over je buik ladybos!!! Een vriendin van mij is 35 weken zwanger en daar zie jet ook niet bij. Het is dat ik weet dat ze zwanger is en we het drom zien, maar een buitenstaander ziet het niet. En zo'n grotew buik is ook niet ales hoor, je verpest je rug ermee omdat je de meest rare hoduignen aan gaan nemen.
En je moet je idd niet gek latenmaken door internet!!!
  zondag 5 september 2004 @ 22:59:56 #136
31820 Martineke
Mama van Maxim en Romijn
pi_21775101
ik gooi het er maar op dat je gewoon al slank bent van jezelf,babytje nog geen groeispurt heeft gehad, het wel vaker voorkomt dat je het bijna niet ziet in de eerste helft vd zwangerschap, en zeer zeker wel in de tweede helft en op internet kun je jezelf goed gek maken hoor, niet doen hoor!!

en dat je je kruimeltje al zo snel voelt komt waarschijnlijk gewoon omdat indd placentading aan de achterwand zit en omdat kruimeltje erg beweeglijk is. de 1 herkent het wat eerder dan de ander, ik had het idee dat ik in de 14e week al wat voelde maar wist het nog niet zeker, vanaf week 17 wist ik het pas echt zeker. en bij mij had echoscopist ook gezegd dat ik ukkie waarschijnlijk vroeg zou gaan voelen omdat placenta aan de achterkant ligt. bij jou dus ook gok ik

maak je niet druk hoor, en anders volgende x bij vlos (of even bellen) eens even vragen, beter extra vragen of extra echo dan je zorgen maken hoor
pi_21775122
Hoi Loena en Anitra, is ook helemaal zo hoor, maar het zal wel door de hormonen komen dat ik me opeens zorgen ga maken erover. Tot aan vandaag was het alleen maar balen dat ik niets te 'showen' had, maar op die bijeenkomst vandaag kreeg ik heel veel commentaar dat er nog niets te zien was, en of dat dan wel goed zat, nou ja je kent het wel. En dan slaat de twijfel toe.. Ik heb een echo gehad met 11 weken en die was verder goed, de verloskundige vond het wel erg vroeg dat ik Kruimeltje al gevoeld had maar ik had de indruk dat ze me niet echt geloofde, want zeker voor een eerste kindje is het wel heel vroeg om al wat te voelen. Volgende week hebben we een pretecho dus mocht er inderdaad iets niet goed zijn met het vruchtwater dan zullen ze het dan wel zien (toch ?) en tot die tijd probeer ik het maar van me af te zetten. Ik ben normaal gesproken nogal nuchter en had ook altijd zo iets van al die praatjes tijdens de zwangerschap, lekker niets van aantrekken, maar ik merk dat ik toch veel ontvankelijker ervoor ben dan anders zeg maar
pi_21775188
Het is ook niet gek hoor, als andere dat gaan vragen aan je dan ga jezelf twijfelen. Maar probeer je geen zorgen te maken, zolang je de kleine gewoon voelt is er niks aan de hand. Ik voelde trouwens djen ook vrij vroeg en met djulian had ik hem ook al gevoeld in de 11e/12e week dus dat is ook niet on gewoon. bij de echo van 18 weken zei ze ook van dat het niet gek was dat ik hem al voelde, hij ging als een gek te keer
  zondag 5 september 2004 @ 23:07:31 #139
73207 phluphy
Lief vriendje...
pi_21775257
Ladybos, je hebt dan (nog) geen grote buik, maar er is wel degelijk te zien dat-ie groeit t.o.v. de vorige foto's. Ik hoop dat je snel van je onzekerheid af bent.
... ♥ ik mis je ♥
pi_21775291
stomme hormonen
  maandag 6 september 2004 @ 00:04:21 #141
37478 Luchtbel
Memories in progress
pi_21776538
Ladybos, lieve schat. Ik had ook geen grote buik, tot aan week 28 heb ik het zelfs verborgen kunnen houden voor bepaalde mensen.
Op 8 juli zaten LadyS en ik naast elkaar, LadyS had een megabuik en ik een gewone buik, hetw as echt een verschil! Maar we kregen toch echt alletwee een heel mooi en gezond kindje!
Maak je geen zorgen! Komt allemaal goed!
pi_21779649
En Jolietje is ook nog eens een stukje groter dan Amber dus het zegt niks

Ladybos
  maandag 6 september 2004 @ 09:09:24 #143
31820 Martineke
Mama van Maxim en Romijn
pi_21780097
knuffie for you ladybos
pi_21780158
Dames wat een mooie buiken weer.

Martineke, je ziet er echt fantastisch uit...
  maandag 6 september 2004 @ 09:19:59 #145
31820 Martineke
Mama van Maxim en Romijn
pi_21780180
quote:
Op maandag 6 september 2004 09:17 schreef jolene het volgende:
Dames wat een mooie buiken weer.

Martineke, je ziet er echt fantastisch uit...
thanks
  maandag 6 september 2004 @ 09:22:36 #146
100034 Beaker12345.....etc
Bas & Jopie zijn kicken ho
pi_21780199
Martineke Mooie buik

Beaker
Dit zijn Bas & Jopie
pi_21780267
Ladybos, Ik zie ook duidelijk een groei hoor. Maak je alsjeblieft niet druk en je kan altijd de vlos even bellen.
  maandag 6 september 2004 @ 10:02:11 #148
9247 texelonia
ploetermoeder
pi_21780657
Martineke flinke buik heb jij al hoor! je hebt me gewoon ingehaald!

Ladybos, ik zie ook zeker verschil in groei op de foto's hoor! Maar kan me wel voorstellen dat je je zorgen gaat maken. Gewoon vragen aan de verloskundige dan, die kunnen de grootte van de baarmoeder voelen.
Rest your head close to my heart
Never to part, baby of mine
©Dumbo
While we try to teach our children all about life, our children teach us what life is all about.
pi_21781167
Martineke jouw buik gaat lekker Leuk hè?

Ladybos volgens mij krijg jij echt zo'n ontzettend mooie bescheiden buik dat we er straks allemaal jaloers op zijn

Grappig trouwens om vlak achter elkaar de onzekerheden over te groot/te klein te lezen.
Martineke: lichte kleding tekent inderdaad iets meer. Maar lekker laten kletsen die mensen hoor! Als de vk niet tegen je zegt dat je te hard gaat, dan is er niks aan de hand (en je kunt het desnoods ook even vragen). Wie weet wordt je gewoon de nieuwe LadyS en je weet wat voor een prachtig meisje daar uit is gekomen

Ladybos: het is ook al gezegd, maar zolang de vk niets zegt over een groeiachterstand is er echt niks aan de hand hoor! Maar vraag het desnoods even de volgende keer als je er toch mee blijft zitten.
Verder moet je proberen mensen een beetje te laten kletsen, iedereen heeft wel een mening en het is eigenlijk bijna nooit goed (kijk maar aan Martineke, men vind haar buik weer te groot ).
En dat het je nu wel raakt terwijl je gewoonlijk redelijk nuchter bent, dat kan wel kloppen natuurlijk:
je hebt gewoon last van je hormoooonen
  maandag 6 september 2004 @ 10:44:47 #150
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_21781174
Ladybos, dadelijk gaat het misschien wel ineens heel hard groeien.

Mooie foto Martineke.:D
"One cries because one is sad. For example, I cry because others are stupid, and that makes me sad."
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')