quote:Op woensdag 1 september 2004 09:44 schreef Merisse het volgende:
Mamma is boos!![]()
![]()
Hij wil wel maar hij kan niet want ze houdt hem tegen met haar linkerhandquote:Op woensdag 1 september 2004 10:21 schreef m@x het volgende:
Sjoeg, zo durft apie er toch niet meer uit.....
Snakelady, die komt echt wel bij jou hoor, maar je bent pas 5 wekenquote:Op woensdag 1 september 2004 01:18 schreef snakelady het volgende:
prachtige buiken PyTh en bixister.
Ik ken het gevoel Ladybos, ik wil ook een buik.
Daar kan ik me iets bij voorstellen want het is natuurlijk harstikke leuk als iedereen zo kan zien dat je zwanger bent en helemaal als je bijna op de helft bent.... je mag wel wat van mij hebben want volgens mij hebben ze mij wat te veel toe bedeeldquote:Op woensdag 1 september 2004 22:28 schreef Ladybos het volgende:
Githa, het leek er even op dat er wat buik aan zat te komen maar voor 19 weken vind ik het nog maar niets hoor, kan nog best veel gewone broeken aan (geen strakke spijkerbroeken maar ik ben ook zwaarder dan vorig jaar deze tijd dus die had ik ook niet meer gepast als ik niet zwanger was geweest) Ach ik weet ook wel dat die buik echt wel gaat komen, maar ik wil zo graag showenVolgende week een bruiloft en dan dacht ik lekker te kunnen showen en nieuwe kleren te moeten kopen, nou ik kan mijn gewone 'feestkleren' aan en van showen zal er ook niet veel komen
Ik ben gewoon een muts
Weet ik, ik verwacht ook niet iets te zien maar het kan me niet snel genoeg gaan .quote:Op woensdag 1 september 2004 22:25 schreef Ladybos het volgende:
[..]
Snakelady, die komt echt wel bij jou hoor, maar je bent pas 5 wekendus nog niet zo gek dat er bij jou nog niets te zien is
Ik ben al 19 weken en iedereen trekt mijn trui omhoog om te zien of er al wat zit, en dan krijg ik steeds commentaar dat er nog niets te zien is
bij mij was de eerste keer ook heel weinig te zien. mijn buren kwamen er pas achter toen ik 8 maanden zwanger was. (en dan nog omdat een vriendin van me het verteldequote:Op woensdag 1 september 2004 22:25 schreef Ladybos het volgende:
[..]
Snakelady, die komt echt wel bij jou hoor, maar je bent pas 5 wekendus nog niet zo gek dat er bij jou nog niets te zien is
Ik ben al 19 weken en iedereen trekt mijn trui omhoog om te zien of er al wat zit, en dan krijg ik steeds commentaar dat er nog niets te zien is
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |