Ik vind deze buiken veeel mooierquote:Op vrijdag 27 augustus 2004 23:52 schreef cultheld het volgende:
Ik maar denken dat dit een topic was met een 'wie heeft de vetste bierpens' wedstrijd
Mijn zus en ik zijn reuze benieuwd of ik de bierbuik van m'n vader nog ga inhalenquote:Op vrijdag 27 augustus 2004 23:53 schreef rena het volgende:
Ik vind deze buiken veeel mooier![]()
![]()
Ja, maar jou buik gaat weer weg, een bierbuik nietquote:Op vrijdag 27 augustus 2004 23:57 schreef texelonia het volgende:
[..]
Mijn zus en ik zijn reuze benieuwd of ik de bierbuik van m'n vader nog ga inhalen
Een bierbuik is het teken van echte mannelijkheidquote:Op zaterdag 28 augustus 2004 00:02 schreef rena het volgende:
[..]
Ja, maar jou buik gaat weer weg, een bierbuik niet![]()
quote:Op zaterdag 28 augustus 2004 00:03 schreef cultheld het volgende:
[..]
Een bierbuik is het teken van echte mannelijkheid
Bierbuik zou wel weg kunnen gaan, maar daar zijn de meeste mannen te lui voorquote:Op zaterdag 28 augustus 2004 00:02 schreef rena het volgende:
Ja, maar jou buik gaat weer weg, een bierbuik niet![]()
Ben ik het niet helemaal mee eensquote:Op zaterdag 28 augustus 2004 00:03 schreef cultheld het volgende:
Maar het zou wel leuk zijn als je je eigen mannelijkheid nog wel kunt blijven zien!!!quote:Op zaterdag 28 augustus 2004 00:03 schreef cultheld het volgende:
[..]
Een echte vent heeft een bierpensquote:Op zaterdag 28 augustus 2004 00:04 schreef rena het volgende:
[..]Als er iets is waar ik op afknap...
![]()
er is een verschil tussen een bierbuikje of echt een enorme frituurpens natuurlijkquote:Op zaterdag 28 augustus 2004 00:05 schreef Loena-tik- het volgende:
[..]
Maar het zou wel leuk zijn als je je eigen mannelijkheid nog wel kunt blijven zien!!!
quote:Op zaterdag 28 augustus 2004 00:05 schreef Loena-tik- het volgende:
Maar het zou wel leuk zijn als je je eigen mannelijkheid nog wel kunt blijven zien!!!
*Laatste wat ik offtopic ga zeggen hoor*quote:Op zaterdag 28 augustus 2004 00:08 schreef texelonia het volgende:
[..]!
Jij mist het wel om je eigen vrouwelijkheid nu even niet te kunnen zien?
Ze is nu 17 weken en 2 dagen om maar eens heel precies te zijn!!quote:Op vrijdag 27 augustus 2004 23:56 schreef texelonia het volgende:
Wauw duidelijk al hoor, Gomorrah! Hoeveel weken is je vriendin nu precies?
Ik roep al vanaf het begin van wel, maar niemand gelooft me...quote:Op vrijdag 27 augustus 2004 23:44 schreef Loena-tik- het volgende:
Mooi buikkie hoor Gomorra, enne jullie krijgen dus ook een knulletje?!
Dat zeggen alle mannen die met een bierbuik hun gebrek aan mannelijkheid proberen te verbergen!quote:Op zaterdag 28 augustus 2004 00:03 schreef cultheld het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 28 augustus 2004 09:54 schreef Gomorrah het volgende:
[..]
Dat zeggen alle mannen die met een bierbuik hun gebrek aan mannelijkheid proberen te verbergen!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |