abonnement Unibet Coolblue
  zaterdag 28 augustus 2004 @ 01:45:48 #26
73954 No-Li-Ta
can't touch this..
pi_21592706
quote:
Op zaterdag 28 augustus 2004 01:37 schreef seriewoordenaar het volgende:

[..]

Mjah, eerlijk gezegd zou ik dat wel het meest correcte vinden. Een simpele lichtstraal kan ook als lat fungeren.
DAAROM!!! Ik bedoel, je kunt zoveel dingen bedenken die beter kunnen worden vervangen/weggelaten. Sensoren gaan het toch worden: badminton : geen discussierende Audina's meer of de bal in of uit was ( er zaten zielige lijnrechters naast de baan die beweerden dat ze het niet hadden gezien)
Zelfde geld voor tennis etc en voetbal (wat al in ontwikkeling is wat betreft buitenspel),
__-*-__
pi_21592741
quote:
Op zaterdag 28 augustus 2004 01:45 schreef No-Li-Ta het volgende:

[..]

DAAROM!!! Ik bedoel, je kunt zoveel dingen bedenken die beter kunnen worden vervangen/weggelaten. Sensoren gaan het toch worden: badminton : geen discussierende Audina's meer of de bal in of uit was ( er zaten zielige lijnrechters naast de baan die beweerden dat ze het niet hadden gezien)
Zelfde geld voor tennis etc en voetbal (wat al in ontwikkeling is wat betreft buitenspel),
Klopt ja, bij voetbal geldt inderdaad hetzelfde. 't Is net alsof men het gezeik rondom de correctheid van een wedstrijd in stand wil houden, want de technologie is er al jaren.
www.seriewoordenaar.nl. Et voila...
pi_21593659
quote:
Op zaterdag 28 augustus 2004 01:14 schreef MikeyMo het volgende:

[..]

ja,. iemand moet er toch mee komen?
Voor de vrouwen, a la, maar niet elke mannelijke estafetteloper is homo hoor
Bovendien, wordt het wel na tienen gelopen?
Hatsjoe!
pi_21594337
Hoe gek het ook klinkt na deze Spelen, maar normaal is het voor Nederland een zege dat dat stokje er is. De Nederlandse lopers waren ook vorig jaar op het WK niet snel genoeg, maar hadden heel overdrachten die sneller waren dan bij de andere teams en pakten daarmee de vierder (later dus gecorrigeerd naar derde) plek.
Ik denk dat juist dat stokje het extra is aan de estafette. De lopers moeten proberenop volle snelheid dat stokje door te geven zodat er zo min mogelijke tijdverlies wordt geboekt. Dat is veel leuker als bij voorbeeld de estafette bij het zemmen.
  zaterdag 28 augustus 2004 @ 09:51:34 #30
69872 TETSU
Von Smallhausen
pi_21594461
Het lijkt mij nog spectaculairder om in plaats van een stokje een marmot over te geven.
Just like the bunny!
  zondag 29 augustus 2004 @ 11:32:03 #31
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_21614822
quote:
Op zaterdag 28 augustus 2004 09:30 schreef mbn het volgende:
Hoe gek het ook klinkt na deze Spelen, maar normaal is het voor Nederland een zege dat dat stokje er is. De Nederlandse lopers waren ook vorig jaar op het WK niet snel genoeg, maar hadden heel overdrachten die sneller waren dan bij de andere teams en pakten daarmee de vierder (later dus gecorrigeerd naar derde) plek.
Klopt.

Nederland werd op het WK 3e voornamelijk door de goede wissels (en het doping-gevalletje), als het alleen sprinten was geweest dan had niemand ooit van Nederland wat mogen vernemen.
Patience is not one of my virtues, neither is memory. Or patience for that matter.
pi_21614912
quote:
Op zaterdag 28 augustus 2004 09:51 schreef TETSU het volgende:
Het lijkt mij nog spectaculairder om in plaats van een stokje een marmot over te geven.
Of gewoon een cavia met VIJF!!! ballen in zijn bek!
Ja, die met de ballen in de bek.
  zondag 29 augustus 2004 @ 18:52:59 #33
50242 Flem
Snap je 'm?
pi_21622602
Van mij mag het stokje blijven, 't is deel van een traditie die je niet moet verbreken.
pi_21622677
quote:
Op zondag 29 augustus 2004 11:39 schreef Biancavia het volgende:

[..]

Of gewoon een cavia met VIJF!!! ballen in zijn bek!
gekkigheid
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')