ja lachen tochquote:Op vrijdag 27 augustus 2004 21:54 schreef tong80 het volgende:
Leuk topic.
Mijn beste vriend werd door en stuntrijder doodgereden.
Lachen man.
quote:Op vrijdag 27 augustus 2004 21:50 schreef Ridocar het volgende:
Wat was voor jou het meest bizarre dat je bewust met een auto hebt gedaan.
1 van mijn dommere:quote:Op vrijdag 27 augustus 2004 22:12 schreef PteV het volgende:
Op de snelweg een afslag missen en dan een paar meter in de achteruit om alsnog de afslag te nemen. Dat was pretty stupid
Als ik mensen dit soort dingen zie doen wens ik altijd dat ze nooit dat eitje bereikt hadden.eufemismequote:Op vrijdag 27 augustus 2004 22:59 schreef Xtreem het volgende:
1 van mijn dommere:
Op de snelweg een afslag nemen, en dan net op tijd (of eigenlijk, net te laat) realiseren dat het niet de goede afrit is.... 'm over de vluchtstrook langs een vrachtwagen zetten en in redelijk druk verkeer vanaf de vluchtstrook half blind rechts invoegen...
ook nietecht voor herhaling vatbaar...
Dank jequote:Op vrijdag 27 augustus 2004 23:28 schreef Oosthoek het volgende:
[..]
Als ik mensen dit soort dingen zie doen wens ik altijd dat ze nooit dat eitje bereikt hadden.eufemisme
das niet raar, das normaal, heb een keer 160 op een 60 weg gehaaldquote:Op vrijdag 27 augustus 2004 23:36 schreef MewBie het volgende:
bijna 100 rijden waar je 50 mocht (ff daarvoor 60)![]()
ach 1 lange rechte weg, tis donker, geen in/uitritten, beetje zware voet...
maar dat zal ik waarschijnlijk ook niet zo snel meer doen...
Was ook niet echt persoonlijk bedoeld, maar ik vraag me bij dit soort laatste moment akties altijd af wat mensen in hemelsnaam voor ideeėn in hun kop hebben zwerven.quote:Op vrijdag 27 augustus 2004 23:31 schreef Xtreem het volgende:
Dank je
'k heb best wat domme dingen uitgehaald, maar na dit geintje had ik toch even zoiets van: euh.......... kut.. Dat was DOM
Goeie vraag. Gas geven in een lekkere bocht hier in de buurt terwijl het nat is en er in de buitenbocht mensen staan te wachten die vervolgens de schrik van hun leven krijgen als er een goeie 1400 kilo staal hun richting op komt. Het was gladder dan ik dacht, en de kont zwiepte een 'stukje' opzijquote:maar wat is jouw stomste actie?
Heb eens 180 langs het kanaal (provinciaal) gereden bij m'n ouders in de buurt, toen ik plotsling de bebouwde kom in schoot. Had daadwerkelijk sterretjes in m'n kop na de opvolgende remaktie. Was in mijn ogen geen vreselijk gevaarlijke manouvre, maar netjes is anders.quote:Op vrijdag 27 augustus 2004 23:36 schreef MewBie het volgende:
bijna 100 rijden waar je 50 mocht (ff daarvoor 60)![]()
ach 1 lange rechte weg, tis donker, geen in/uitritten, beetje zware voet...
maar dat zal ik waarschijnlijk ook niet zo snel meer doen...
Ik snap echt niks van je verhaalquote:Op vrijdag 27 augustus 2004 23:48 schreef Foo_niks het volgende:
Lekdijk 130 Km per uur ,nat glijden bushokje,betonnen bankje en 15 meter vangrail om van de ford van mijn vriend maar niet te spreken.
Vriend zette de radio aan en ik hoorde hem niet meer uitbreken, 6 maanden later de elfde route met
een herboren Ford zonder radio feilloos in Schoonhoven aangekomen.
Conclusie zijn schuld:You pay!!!
Gewoon zo hard mogelijk de Lekdijk over rijden,naast mij zat de eigenaar die zet de radio aan zodat ik niet meer piepende banden hoor,op het moment dat hij ging glijden was er geen houden meer aan.quote:Op vrijdag 27 augustus 2004 23:50 schreef Oosthoek het volgende:
[..]
Ik snap echt niks van je verhaal
Ja, het verhaal is nu duidelijk.quote:Op vrijdag 27 augustus 2004 23:56 schreef Foo_niks het volgende:
[..]
Gewwon zo hard mogelijk de Lekdijk over rijden,naast mij zat de eigenaar die zet de radio aan zodat ik niet meer piepende banden hoor,op het moment dat hij ging glijden was er geen houden meer aan.
Drie maanden sleutelen en de discussie wie zijn schuld het was,zonder radio (auto moest nog gespoten worden0 zelfde route afgelegd met dezelfde snelhied zo niet hoger en veilig aangekomen.
Conclusie ;muziek en hard rijden gaan niet samen .
Schade was dus zijn schuld.
conprendo![]()
quote:Op vrijdag 27 augustus 2004 23:59 schreef Ridocar het volgende:
[..]
Ja, het verhaal is nu duidelijk.
Dus jij rijdt en het is zijn schuld dat de wagen schade heeft gemaakt.![]()
quote:Op zaterdag 28 augustus 2004 00:02 schreef ijsmeis het volgende:
Slippen en dan ineens achterstevoren staan..
Zal wel niet veel bijzonders zijn, maar ik ben pas 17
hoe dan?quote:Op zaterdag 28 augustus 2004 00:02 schreef ijsmeis het volgende:
Slippen en dan ineens achterstevoren staan..
Zal wel niet veel bijzonders zijn, maar ik ben pas 17
Rijden... Stuur omdraaien en tegelijk de handrem erop.quote:Op zaterdag 28 augustus 2004 00:06 schreef Ridocar het volgende:
[..]
hoe dan?
m.i. hoor je te voelen wat je auto doet, anders zou je sowieso dat soort acties niet moeten proberen. Er zijn genoeg soorten banden die amper piepen als je gaat schuiven, jij wilt zeggen dat je daarmee niet normaal op het randje zou kunnen rijden omdat je niet hoort wanneer je gaat glijden?quote:Op zaterdag 28 augustus 2004 00:01 schreef Foo_niks het volgende:
![]()
helemaal goed,moet gewoon met zijn klauwen van de radio afblijven als er op het randje gereden wordt.
Hahahahquote:Op zaterdag 28 augustus 2004 00:40 schreef Dynamicregent het volgende:
Midden in de nacht je wagen in een weiland zetten, je vriendin een beurt geven en dan je vader moeten laten komen met een sleepkabel, omdat je vast staat in de modder......."Wat doe je dan in een weiland ????"
zoals je in het vervolg leest bleek de radio de boosdoener te zijn, er zullen best wel stille banden zijn ,maar in dit geval had ik het bij het rechte eind.quote:Op zaterdag 28 augustus 2004 00:17 schreef Oosthoek het volgende:
[..]
m.i. hoor je te voelen wat je auto doet, anders zou je sowieso dat soort acties niet moeten proberen. Er zijn genoeg soorten banden die amper piepen als je gaat schuiven, jij wilt zeggen dat je daarmee niet normaal op het randje zou kunnen rijden omdat je niet hoort wanneer je gaat glijden?![]()
OOOOOOOOOOOOOOOOOH dan ben je fout bezichquote:Op zaterdag 28 augustus 2004 01:04 schreef Jofunu-kun het volgende:
Die is wel heel droog..
Ergste stunt die ik uit heb gehaald.. Tijdens een hevige hagelbui handrem bochtjes maken met de bestelbus van de koerier waar ik toen der tijd voor reed, op de parkeerplaats voor het huis van de beste man =X
geeft best een kick jaquote:Op vrijdag 27 augustus 2004 23:48 schreef Foo_niks het volgende:
Vijf achtereenvolgende kruisingen in de stad pakken met een gangetje van 80 zonder links of rechts te kijken is ook geil.
quote:Op zaterdag 28 augustus 2004 03:21 schreef Markster het volgende:
Stoer man, stunten met de auto en levens op het spel zetten.
Echte bikkels.
Even voor de duidelijkheid uit de beginpost: Geen moraalriddergedrag deze keer aub, het meeste zal normaal niet door de beugel kunnen.quote:Op zaterdag 28 augustus 2004 03:21 schreef Markster het volgende:
Stoer man, stunten met de auto en levens op het spel zetten.
Echte bikkels.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |