abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_21587537
Wat was voor jou het meest bizarre dat je bewust met een auto hebt gedaan.

Geen moraalriddergedrag deze keer aub, het meeste zal normaal niet door de beugel kunnen.

Voor mij: Met een standaard Renault 5 door het bos rallyen, top 90km/h.
Hard achteruit en dan handrem+sturen op parkeerterreinen.

Niet veel bijzonders dus.
Echte elektriciėns gebruiken geen jokari.
pi_21587599
mijn eerste en domste stunt,
ik had net een week mijn rijbewijs...een sigaret uitmaken, niet opletten, en gelukkig net een leeg bushokje bijna rammen, kwam op de stoep terecht, nooit meer.

[ Bericht 0% gewijzigd door Killer_Mom op 27-08-2004 22:17:20 ]
De Puta Madre
  Trouwste user 2022 vrijdag 27 augustus 2004 @ 21:54:16 #3
7889 tong80
Spleenheup
pi_21587624
Leuk topic.

Mijn beste vriend werd door en stuntrijder doodgereden.

Lachen man.

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_21587695
quote:
Op vrijdag 27 augustus 2004 21:54 schreef tong80 het volgende:
Leuk topic.

Mijn beste vriend werd door en stuntrijder doodgereden.

Lachen man.

ja lachen toch
Jupiler is goed
pi_21587955
Uit stilstand wegrijden in de 5e versnelling, dit met mijn Fiat Tipo
pi_21588016
In de Hyundai H100 (bouwvakkerbus no.1) "naar wijven roepen" in de stad :')
** Die nacht ist vorbei, ein neuer Tag beginnt. Alles sprung. Stadtkind. Berlin. **
pi_21588043
Op de snelweg een afslag missen en dan een paar meter in de achteruit om alsnog de afslag te nemen. Dat was pretty stupid
  vrijdag 27 augustus 2004 @ 22:54:02 #8
97186 Rosbief
Gezond en mals
pi_21589149
quote:
Op vrijdag 27 augustus 2004 21:50 schreef Ridocar het volgende:
Wat was voor jou het meest bizarre dat je bewust met een auto hebt gedaan.
Leer werkwoorden vervoegen, vlerk!
  vrijdag 27 augustus 2004 @ 22:59:03 #9
48840 Xtreem
Minimalist in training
pi_21589284
quote:
Op vrijdag 27 augustus 2004 22:12 schreef PteV het volgende:
Op de snelweg een afslag missen en dan een paar meter in de achteruit om alsnog de afslag te nemen. Dat was pretty stupid
1 van mijn dommere:

Op de snelweg een afslag nemen, en dan net op tijd (of eigenlijk, net te laat) realiseren dat het niet de goede afrit is.... 'm over de vluchtstrook langs een vrachtwagen zetten en in redelijk druk verkeer vanaf de vluchtstrook half blind rechts invoegen...
ook nietecht voor herhaling vatbaar...
The secret to happiness is freedom...
And the secret to freedom is courage.
Thucydides
pi_21589790
hmm tijdens een winternacht begin dit jaar, toen ik een uur of 3/ half 4 bij een vriend weg kwam.
Ik wat aan het stuur trekken, links rechts, om te kijken hoe glad het is. Achterkant begint uit te breken, van rechts naar links en dan weer naar rechts, zodat de voorkant van de auto richting sloot glijdt. Vol op de rem en net op tijd tot stilstand gekomen

Terugweg naar huis gereden met 20 km/u, waarbij je nog dwars ging bij sommige bochten
Had die avond geregend, en 's nachts begon het te ijzelen. Daarna beetje sneeuw zodat het net leek of er alleen een klein beetje sneeuw lag. En op die wegen werd ook niet gestrooid
  vrijdag 27 augustus 2004 @ 23:28:54 #11
7092 Oosthoek
Homo SAABiens
pi_21590028
quote:
Op vrijdag 27 augustus 2004 22:59 schreef Xtreem het volgende:
1 van mijn dommere:

Op de snelweg een afslag nemen, en dan net op tijd (of eigenlijk, net te laat) realiseren dat het niet de goede afrit is.... 'm over de vluchtstrook langs een vrachtwagen zetten en in redelijk druk verkeer vanaf de vluchtstrook half blind rechts invoegen...
ook nietecht voor herhaling vatbaar...
Als ik mensen dit soort dingen zie doen wens ik altijd dat ze nooit dat eitje bereikt hadden.eufemisme
daarna schilderde ik mijn schaduw
deed het licht uit
en genoot bij de gedachte dat ik de enige mens ter wereld ben met een schaduw in volstrekte duisternis
  vrijdag 27 augustus 2004 @ 23:31:03 #12
48840 Xtreem
Minimalist in training
pi_21590071
quote:
Op vrijdag 27 augustus 2004 23:28 schreef Oosthoek het volgende:

[..]

Als ik mensen dit soort dingen zie doen wens ik altijd dat ze nooit dat eitje bereikt hadden.eufemisme
Dank je
'k heb best wat domme dingen uitgehaald, maar na dit geintje had ik toch even zoiets van: euh.......... kut.. Dat was DOM

maar wat is jouw stomste actie?
The secret to happiness is freedom...
And the secret to freedom is courage.
Thucydides
  vrijdag 27 augustus 2004 @ 23:34:02 #13
66470 Klonk
Koning van Tofania
pi_21590127
op een bospaadje een flinke heuvel over het hoofd te zien, waardoor ik mijn ouwe ascona een redelijk eindje heb gevlogen en verder heb ik een zo vast gezeten dat een boer met trekker ons los heeft moeten trekken
Klonk is alleen Klonk als er Klonk op staat
  vrijdag 27 augustus 2004 @ 23:36:01 #14
46254 MewBie
Uitstellen is een gave.
pi_21590170
bijna 100 rijden waar je 50 mocht (ff daarvoor 60)
ach 1 lange rechte weg, tis donker, geen in/uitritten, beetje zware voet...

maar dat zal ik waarschijnlijk ook niet zo snel meer doen...
  vrijdag 27 augustus 2004 @ 23:36:56 #15
66470 Klonk
Koning van Tofania
pi_21590196
quote:
Op vrijdag 27 augustus 2004 23:36 schreef MewBie het volgende:

das niet raar, das normaal, heb een keer 160 op een 60 weg gehaald
Klonk is alleen Klonk als er Klonk op staat
pi_21590264
als je deze hoort schiet je waarschijnlijk in de lach...

het is eigelijk niet echt een stunt maar wel hartstikke stom...ik sta op een parkeer plaats op een holletje... trap de koppeling in en ga vervolgens wat andere dingen doen zonder op te letten wat de auto doet...
ik had nog niet eens mijn sleutel in het contact en de auto begon te rijden zo de weg op welke op dat moment (omdat de stoplicht op groen ging) erg druk was. vervolgens de auto heel snel gestart, in z'n achteruit gezet en met flinke gas terug het parkeervak in waar achter de auto weer een paaltje stond welke ik niet gezien had...

zo'n actie zal ik dus nooit meer uithalen en altijd eerst de handrem er op zetten.
  vrijdag 27 augustus 2004 @ 23:42:38 #17
7092 Oosthoek
Homo SAABiens
pi_21590299
quote:
Op vrijdag 27 augustus 2004 23:31 schreef Xtreem het volgende:
Dank je
'k heb best wat domme dingen uitgehaald, maar na dit geintje had ik toch even zoiets van: euh.......... kut.. Dat was DOM
Was ook niet echt persoonlijk bedoeld, maar ik vraag me bij dit soort laatste moment akties altijd af wat mensen in hemelsnaam voor ideeėn in hun kop hebben zwerven.
quote:
maar wat is jouw stomste actie?
Goeie vraag. Gas geven in een lekkere bocht hier in de buurt terwijl het nat is en er in de buitenbocht mensen staan te wachten die vervolgens de schrik van hun leven krijgen als er een goeie 1400 kilo staal hun richting op komt. Het was gladder dan ik dacht, en de kont zwiepte een 'stukje' opzij Allemaal goed gegaan overigens, had op tijd een andere lijn te pakken gelukkig Doe ik nooit meerals er mensen staan
deed het licht uit
en genoot bij de gedachte dat ik de enige mens ter wereld ben met een schaduw in volstrekte duisternis
pi_21590379
Door een weiland crossen met een ouwe Golf II. Samen met een vriend van me in zijn Golf II Weiland was net gemaaid, en de balen stro vormden een perfecte obstakelkoers, waar wij al schuivend overheen slalomden

Met diezelfde Golfjes: Golfballen. Dat gaat als volgt: een van de twee schopt een voetbal hoog de lucht in, en de ander probeert hem (na een of twee keer stuiten) met zijn Golf te 'koppen'. Dit gebeurde wederom in eerdergenoemd weiland, dus lekker achter die bal aancrossen

Was best lol En beide autootjes rijden nog
  vrijdag 27 augustus 2004 @ 23:47:22 #19
7092 Oosthoek
Homo SAABiens
pi_21590431
quote:
Op vrijdag 27 augustus 2004 23:36 schreef MewBie het volgende:

Heb eens 180 langs het kanaal (provinciaal) gereden bij m'n ouders in de buurt, toen ik plotsling de bebouwde kom in schoot. Had daadwerkelijk sterretjes in m'n kop na de opvolgende remaktie. Was in mijn ogen geen vreselijk gevaarlijke manouvre, maar netjes is anders.
deed het licht uit
  vrijdag 27 augustus 2004 @ 23:48:15 #20
51513 Foo_niks
'Weg weezze ! '
pi_21590448
Lekdijk 130 Km per uur ,nat glijden bushokje,betonnen bankje en 15 meter vangrail om van de ford van mijn vriend maar niet te spreken.
Vriend zette de radio aan en ik hoorde hem niet meer uitbreken, 6 maanden later dez lfde route met
een herboren Ford zonder radio feilloos in Schoonhoven aangekomen.
Conclusie zijn schuld:You pay!!!

Vijf achtereenvolgende kruisingen in de stad pakken met een gangetje van 80 zonder links of rechts te kijken is ook geil.
Klaar?
Ik niet!
  vrijdag 27 augustus 2004 @ 23:50:11 #21
7092 Oosthoek
Homo SAABiens
pi_21590488
quote:
Op vrijdag 27 augustus 2004 23:48 schreef Foo_niks het volgende:
Lekdijk 130 Km per uur ,nat glijden bushokje,betonnen bankje en 15 meter vangrail om van de ford van mijn vriend maar niet te spreken.
Vriend zette de radio aan en ik hoorde hem niet meer uitbreken, 6 maanden later de elfde route met
een herboren Ford zonder radio feilloos in Schoonhoven aangekomen.
Conclusie zijn schuld:You pay!!!
Ik snap echt niks van je verhaal
deed het licht uit
pi_21590651
toen ik net mijn rijbewijs had
de auto bij het parkeren niet op de handrem en ook niet in een versnelling gezet.
komt er opeens iemand naar me toe van "he weet jij van wie die auto is die daar midden op straat staat?"
ik huh..... tja

stom stom natuurlijk
ook al lijkt de parkeerplaats mooi horizontaal toch loopt het altijd een beetje af
en het gekke is ook dat je auto pas na een tijdje begint te rijden.

nou dit vergeet ik dus ook nooit meer
Wat zeg ie?
  vrijdag 27 augustus 2004 @ 23:56:54 #23
51513 Foo_niks
'Weg weezze ! '
pi_21590678
quote:
Op vrijdag 27 augustus 2004 23:50 schreef Oosthoek het volgende:

[..]

Ik snap echt niks van je verhaal
Gewoon zo hard mogelijk de Lekdijk over rijden,naast mij zat de eigenaar die zet de radio aan zodat ik niet meer piepende banden hoor,op het moment dat hij ging glijden was er geen houden meer aan.
Drie maanden sleutelen en de discussie wie zijn schuld het was,zonder radio (auto moest nog gespoten worden) zelfde route afgelegd met dezelfde snelheid zo niet hoger en veilig aangekomen.
Conclusie ;muziek en hard rijden gaan niet samen .
Schade was dus zijn schuld.

conprendo
Klaar?
Ik niet!
pi_21590740
quote:
Op vrijdag 27 augustus 2004 23:56 schreef Foo_niks het volgende:

[..]

Gewwon zo hard mogelijk de Lekdijk over rijden,naast mij zat de eigenaar die zet de radio aan zodat ik niet meer piepende banden hoor,op het moment dat hij ging glijden was er geen houden meer aan.
Drie maanden sleutelen en de discussie wie zijn schuld het was,zonder radio (auto moest nog gespoten worden0 zelfde route afgelegd met dezelfde snelhied zo niet hoger en veilig aangekomen.
Conclusie ;muziek en hard rijden gaan niet samen .
Schade was dus zijn schuld.

conprendo
Ja, het verhaal is nu duidelijk.
Dus jij rijdt en het is zijn schuld dat de wagen schade heeft gemaakt.
  zaterdag 28 augustus 2004 @ 00:01:11 #25
51513 Foo_niks
'Weg weezze ! '
pi_21590786
quote:
Op vrijdag 27 augustus 2004 23:59 schreef Ridocar het volgende:

[..]

Ja, het verhaal is nu duidelijk.
Dus jij rijdt en het is zijn schuld dat de wagen schade heeft gemaakt.
helemaal goed,moet gewoon met zijn klauwen van de radio afblijven als er op het randje gereden wordt.
Klaar?
Ik niet!
pi_21590806
Slippen en dan ineens achterstevoren staan..

Zal wel niet veel bijzonders zijn, maar ik ben pas 17
  zaterdag 28 augustus 2004 @ 00:03:36 #27
51513 Foo_niks
'Weg weezze ! '
pi_21590848
quote:
Op zaterdag 28 augustus 2004 00:02 schreef ijsmeis het volgende:

Moet je doen tijdens je rijles ,of op de handrem draaien vindt tie leuk.
Klaar?
Ik niet!
pi_21590903
quote:
Op zaterdag 28 augustus 2004 00:02 schreef ijsmeis het volgende:

hoe dan?
pi_21590960
quote:
Op zaterdag 28 augustus 2004 00:06 schreef Ridocar het volgende:

[..]

hoe dan?
Rijden... Stuur omdraaien en tegelijk de handrem erop.
Stuur omdraaien hoeft eigenlijk niet eens.. klein bochtje maken was ook al genoeg
pi_21590993
een klaar over aanrijden en vervolgens moeten voorkomen om het verhaal uit te leggen
pi_21591136
quote:
Op zaterdag 28 augustus 2004 00:01 schreef Foo_niks het volgende:
helemaal goed,moet gewoon met zijn klauwen van de radio afblijven als er op het randje gereden wordt.
m.i. hoor je te voelen wat je auto doet, anders zou je sowieso dat soort acties niet moeten proberen. Er zijn genoeg soorten banden die amper piepen als je gaat schuiven, jij wilt zeggen dat je daarmee niet normaal op het randje zou kunnen rijden omdat je niet hoort wanneer je gaat glijden?
deed het licht uit
  zaterdag 28 augustus 2004 @ 00:23:43 #32
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_21591292
95 door een woonwijk rijden

met 170 invoegen op de snelweg
Was erg appart om bij voorburg zo met 170 de snelweg op te duiken.

Met 140 over de vluchtstrook een vrachtwagen inhalen.
Die vluchtstrook was wel breed hoor.

Als ik er nu aan terug denk heb ik zo iets van.

WTF heb je gedaan bloedmogol
Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
Never underestimate the power of stupid people in a large group
pi_21591663
Midden in de nacht je wagen in een weiland zetten, je vriendin een beurt geven en dan je vader moeten laten komen met een sleepkabel, omdat je vast staat in de modder......."Wat doe je dan in een weiland ????"
  zaterdag 28 augustus 2004 @ 00:46:15 #34
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_21591761
quote:
Op zaterdag 28 augustus 2004 00:40 schreef Dynamicregent het volgende:
Midden in de nacht je wagen in een weiland zetten, je vriendin een beurt geven en dan je vader moeten laten komen met een sleepkabel, omdat je vast staat in de modder......."Wat doe je dan in een weiland ????"
Hahahah
Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
  zaterdag 28 augustus 2004 @ 00:58:41 #35
51513 Foo_niks
'Weg weezze ! '
pi_21592039
quote:
Op zaterdag 28 augustus 2004 00:17 schreef Oosthoek het volgende:

[..]

m.i. hoor je te voelen wat je auto doet, anders zou je sowieso dat soort acties niet moeten proberen. Er zijn genoeg soorten banden die amper piepen als je gaat schuiven, jij wilt zeggen dat je daarmee niet normaal op het randje zou kunnen rijden omdat je niet hoort wanneer je gaat glijden?
zoals je in het vervolg leest bleek de radio de boosdoener te zijn, er zullen best wel stille banden zijn ,maar in dit geval had ik het bij het rechte eind.

[ Bericht 0% gewijzigd door Foo_niks op 28-08-2004 01:07:32 ]
Klaar?
Ik niet!
pi_21592156
Die is wel heel droog..

Ergste stunt die ik uit heb gehaald.. Tijdens een hevige hagelbui handrem bochtjes maken met de bestelbus van de koerier waar ik toen der tijd voor reed, op de parkeerplaats voor het huis van de beste man =X
Door GvsE: "Je bent een geweldig jong!"
  zaterdag 28 augustus 2004 @ 01:11:37 #37
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_21592277
quote:
Op zaterdag 28 augustus 2004 01:04 schreef Jofunu-kun het volgende:
Die is wel heel droog..

Ergste stunt die ik uit heb gehaald.. Tijdens een hevige hagelbui handrem bochtjes maken met de bestelbus van de koerier waar ik toen der tijd voor reed, op de parkeerplaats voor het huis van de beste man =X
OOOOOOOOOOOOOOOOOH dan ben je fout bezich
pi_21592399
Gelukkig was hij niet thuis.. Anders had ik 't wel te horen gekregen.. Nouja, heren collega's verkrachtten ook MIJN bus door er vanalles in te stoppen en ermee te gaan crossen.. Niet dat het een leuk ding was ofzo.. Reno Master ofzo.. Gaar ding dat het was..
Door GvsE: "Je bent een geweldig jong!"
pi_21592426
Met een fiat panda eens flink stunten in een loods van een scheepswerf tot 2 keer toe bijna tegen de muur

Met de Firebird eens lekker burnen terwijl en een juut achter je staat .... oeps ... verder niks meer van gehoord
In certain extreme situations, the law is inadequate.
In order to shame it's inadequacy,it is necessary to act outside the law to pursue natural justice.
pi_21592565
de snelheid van een Hele grote vrachtwagen verkeerd ingeschat bij t invoegen van een kleine invoegstrook, vanaf t kanaal Helmond, richting Asten Venlo.
die is echt kort, en in t donker, net of t iets uitmaakt, mja...
heb ik erlangs gekeken, vrachtwageen was ongeladen en reed erg hard, hij kon niet naar links, te druk, en ik kon nergens heen, alleen heel veel gas geven om dat ding iets voor te blijven, langs de vangrail, net tussen die vrachtauto,
kick douwn inrammen. dat heeft mijn leven gered,
wat was ik blij met een echte auto.
De Puta Madre
pi_21592657
Met de rijlessen in de sneeuw op een leeg industrieterrein beetje slippen enzo!! . 60 km/h aan komen rijden, stuur naar links en hard remmen! . Dat was wel mn leukste rijles (nog leuker dan me eerste rijles).

En pas geleden nog een hele grote inschattingsfout maken... Ik reed op de Lekdijk al een tijdje achter een langzaam rijdende auto . Plots gaat die auto iets naar rechts dus ik denk, mooi die maakt ruimte voor mij om in te halen, dus ik geef een hoop gas en kom naast die auto te rijden, tot ik dus rechtvoor me een soort brug zie zonder zicht naar tegenliggers.. Oeps . Gelukkig had de beste man achter mij voldoende verkeersinzicht en hield voldoende ruimte over om mij weer voor hem in te laten voegen.
Heb er nog wel even wakker van gelegen . (had toen paar maanden me rijbewijs, maar heel weinig gereden ivm vakanties)
pi_21592711
quote:
Op vrijdag 27 augustus 2004 23:48 schreef Foo_niks het volgende:
Vijf achtereenvolgende kruisingen in de stad pakken met een gangetje van 80 zonder links of rechts te kijken is ook geil.
geeft best een kick ja
pi_21592755
Toen we 120 gingen met een Lada Samara 1.5 teruggeschakeld van 3 naar 2. Motor ging als een gek schreeuwen en maar gelijk terug naar 3 gezet.

In zijn 2 meer dan 100+ in een Renault 5.

Bestelwagen van ons dwarsgezet in een rotonde. Diezelfde bestelwagen bijna in een afgrond laten glijden met 40 km/u en een zeer scherpe bocht.

Hmm niet echt gekke dingen dus.
pi_21593364
Met een saxo VTS in de winter over een bevroren parkeerplaats een eigen slipcursus gedaan samen met mn broer. Was erg goed
  zaterdag 28 augustus 2004 @ 03:13:18 #45
19284 B
van benbenieuwd
pi_21593407
achteruitinpakeren
pi_21593441
Stoer man, stunten met de auto en levens op het spel zetten.

Echte bikkels.
pi_21593476
Een vriend van mij had de Renault Clio van z'n moeder meegenomen, hij had toen nog geen rijbewijs. Ik scheld hem uit voor mongool omdat ie zonder rijbewijs de weg op gaat en zeg dat ik wel rij (ik met rijbewijs). Afijn wij naar een afgelegen veldje waar we wel eens handrembochtjes maakten. (ik had een kadett, vrienden nog wat andere autos: starlet, combo, golf2 etc.) Vriend zonder rijbewijs wilde dat ook wel eens proberen. Ik op passagiersstoel, hij achter t stuur van die clio. Flink wat handrembochtjes door t gras. Steeds harder...

De voorband liep van de velg. Reservewiel erop. Hoppa, weer verder slippen.

In zo'n slip kreeg het achterwiel ineens grip in een kuiltje ofzo en die auto kantelt dus. Ik klim er ranzendsnel uit terwijl het kreng op z'n kant ligt. De rest van de vrienden rollen over het gras van het lachen. Op de een of andere manier loopt het motortje nog steeds dus we duwen de auto snel weer terug op 4 wielen.

Er zeek wel wat olie langs, 1 scheur in het achterscherm, de deur en waarschijnlijk de rest van de auto, is krom en een klein deukje in het voorscherm... maar voor de rest had die auto dus helemaal niks.

Op dat moment hadden we 3 digitale camera's bij, allen met lege batterijen Daar baal ik nog steeds van. Hoe dan ook, t was best een mooie stunt.

deze clio staat btw te koop voor ¤1250... geinteresseerden maile!
pi_21593480
quote:
Op zaterdag 28 augustus 2004 03:21 schreef Markster het volgende:

Echte bikkels.
pi_21593499
quote:
Op zaterdag 28 augustus 2004 03:21 schreef Markster het volgende:

Echte bikkels.
Even voor de duidelijkheid uit de beginpost: Geen moraalriddergedrag deze keer aub, het meeste zal normaal niet door de beugel kunnen.

Niet zeiken hier dus (ga maar naar klaagbaak oid) . En daarnaast: de meesten hier uit de posts te lezen hebben de dingen gedaan onbewust of als foutje.... kan gebeuren.
  zaterdag 28 augustus 2004 @ 08:25:09 #50
100642 S1nn3rz
Provocato ergo sum
pi_21594088
4 x gepakt worden met meer dan 50 km/h te hard
From feudal serf to spender.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')