quote:Op maandag 30 augustus 2004 20:57 schreef pberends het volgende:
Die kleuren zijn in een café of studentenhuis oke, maar niet in een fokking ziekenhuis.
De vorige leadermuziek had tenminste nog een beetje vaart erin. Deze klinkt inderdaad zouteloos en ff snel uit de mouw geschud. Ruth terug in de leader is misschien teveel gevraagd, maar had dan tenminste een variatie op de melodie van seizoen 11 gemaakt! Die was zoveel beter dan het gedrocht dat we nu voorgeschoteld krijgen. En dat moet dan ook nog 1 euro kosten.quote:Op maandag 30 augustus 2004 20:52 schreef babette21 het volgende:
aanvullende kritiek op de idd zeer zoutloze leader:
* Babette mist Ruth....![]()
Vergeleken bij enkele uitgekauwde dialogen en situaties die we vandaag te zien hebben gekregen zijn jouw uitingen hier op Fok! poëzie met hoofdletter P. (Ik overdrijf een beetje...quote:Op maandag 30 augustus 2004 20:57 schreef weet_ik_veel het volgende:
Geef ONM nou eens een kans om in de nieuwe versie zich te ontwikkelen, i.p.v. gelijk te zaniken.
Ehhhh, die is al lang weg. Gekke Gordon heeft het liedje nog geblèrd en een kunstsaxofoon (synthesizer) heeft het getoeterd.quote:Op maandag 30 augustus 2004 20:52 schreef babette21 het volgende:
* Babette mist Ruth....![]()
GTST spetterde inderdaad van het scherm af vandaag.quote:Op maandag 30 augustus 2004 21:09 schreef babette21 het volgende:
ik zeg ook niet dat ik stop met kijken, maar ga niet ontkennen dat ik lichtelijk teleurgesteld ben....
zeker na gtst, wat werkelijk van 't scherm spetterde, was onm vandaag gewoon 'n enorme domper...
Laat die lezers hier aub meelezen en zoals gebruikelijk onze (opbouwende) kritieken ter hand nemen,
dan is Onderweg Naar Morgen over 6 weken weer NORMAAL.....
die verhaallijn is 't meest voorspelbaar: leerling krijgt mot met leermeester....quote:Op maandag 30 augustus 2004 21:09 schreef BVO het volgende:
Ik vond het een beetje saai, maar goed..
Ik blijf het zeker even aankijken, Iris blijft leuk (als ze maar niet ontslagen wordt)
Laat dat maar zo! Dan zie je Joyce tenminste niet zo.....quote:Op maandag 30 augustus 2004 21:11 schreef Iwan1976 het volgende:
#3 Waalberg:
Als er één set een grondige verbouwing had mogen hebben dan is het de Waalberg wel, maar nee hoor... in dat donkere hol moest alles bij het oude blijven.
Welkom op het ONM forum. Wij vinden Lizzy allemaal leuk en sexy. Tenminste ... ik wel .....quote:Op maandag 30 augustus 2004 21:13 schreef Tom_Tom- het volgende:
Ik vind die Nikki wel leuk, trouwens. Zit zij ook niet in Kees & Co?
Het beeldscherm reflecteerde. Ze zag zichzelf.quote:Op maandag 30 augustus 2004 21:22 schreef Iwan1976 het volgende:
Om Joyce te quoten: "Ik kon het echt niet aanzien. Hoe kun je hier nou naar kijken?!"
Die uit Vrienden voor het leven? Die is ook nieuw..quote:Op maandag 30 augustus 2004 21:24 schreef Tom_Tom- het volgende:
Wie was die chagrijn in het ziekenhuis eigenlijk? "Doe die gordijnen dicht!"
quote:Op maandag 30 augustus 2004 21:18 schreef weet_ik_veel het volgende:
Welkom op het ONM forum. Wij vinden Lizzy allemaal leuk en sexy. Tenminste ... ik wel .....
Dat was ff schrikken heh.quote:Deze film is opgedragen aan Lizzy Vehmeijer.
Nee, ik geloof dat ze al een tijdje in ONM speelt. Die vrouw met die krullen.quote:Op maandag 30 augustus 2004 21:26 schreef BVO het volgende:
Die uit Vrienden voor het leven? Die is ook nieuw..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |