Het begint hier een beetje polderhorror te worden als jij me "liefje" gaat noemen."Tijd om de varkens te voeren! Jiehaaaaa!."quote:Op zaterdag 28 augustus 2004 18:36 schreef Joyce_en_Roxylovertje het volgende:
ik dacht inderdaad dat je dat nog niet wist liefje
vergeet je jezelf niet te voeren??quote:Op zaterdag 28 augustus 2004 18:39 schreef weet_ik_veel het volgende:
[..]
Het begint hier een beetje polderhorror te worden als jij me "liefje" gaat noemen."Tijd om de varkens te voeren! Jiehaaaaa!."
De slobberpap staat op 't vuur. Eet je een hapje mee?quote:Op zaterdag 28 augustus 2004 18:43 schreef Joyce_en_Roxylovertje het volgende:
vergeet je jezelf niet te voeren??![]()
goed zo en wel netjes eten hè niet slurpenquote:Op zaterdag 28 augustus 2004 18:43 schreef weet_ik_veel het volgende:
[..]
De slobberpap staat op 't vuur.
Tot fatsoenlijk aanhalen ben je ook al niet in staat? Er staat nog meer.....quote:Op zaterdag 28 augustus 2004 18:45 schreef Joyce_en_Roxylovertje het volgende:
goed zo en wel netjes eten hè niet slurpen
oh???quote:Op zaterdag 28 augustus 2004 18:46 schreef weet_ik_veel het volgende:
[..]
Tot fatsoenlijk aanhalen ben je ook al niet in staat? Er staat nog meer.....
Gezelligquote:Op zaterdag 28 augustus 2004 18:43 schreef weet_ik_veel het volgende:
[..]
Eet je een hapje mee?
doen we al doe je gezellig mee??quote:Op zaterdag 28 augustus 2004 18:47 schreef Wup het volgende:
ga chatten ofzo
Muil dicht! Hahahahahahahahahahahahahahaha!quote:Op zaterdag 28 augustus 2004 18:47 schreef Wup het volgende:
ga chatten ofzo
wie wil er nou in Godsnaam een scene terugzien met én Daan (quote:Op zaterdag 28 augustus 2004 12:37 schreef Noa-lynn het volgende:
Heefte er iemand nog caps van Daan en Suzy.Ik zal die scène's graag nog eens zien.(Op caps dan)
We wonen in hetzelfde huis.quote:Op zaterdag 28 augustus 2004 18:50 schreef Svensational het volgende:
Ja idd. Jullie zitten toch ook met elkaar op MSN.
Schiet Daan naar de maan!quote:Op zaterdag 28 augustus 2004 18:50 schreef babette21 het volgende:
wie wil er nou in Godsnaam een scene terugzien met én Daan () én Suzy (
![]()
) ???
ohja??? ik d8 al wie is die creep die ik elke dag aan het ontbijt ziequote:Op zaterdag 28 augustus 2004 18:50 schreef weet_ik_veel het volgende:
[..]
We wonen in hetzelfde huis.
Rustig maar.... we proberen er rekening mee te houden......quote:Op zaterdag 28 augustus 2004 18:51 schreef Wup het volgende:
ShowChat #39: Votes Please! Tania18 of Svensational...
hier kappen hiermee dit kan echt niet
nee je hebt gelijk, stom dat ik enig fatsoen verwachtte, veel plezier ermee verderquote:Op zaterdag 28 augustus 2004 18:53 schreef weet_ik_veel het volgende:
Rustig maar.... we proberen er rekening mee te houden......
(Btw.: wie heeft jou tot mod gebombardeerd?)
We hadden toch afgesproken dat jij vanaf volgende week weer streng mag zijn? En als je veel caps plaatst zijn we ook nog lief tegen je.quote:Op zaterdag 28 augustus 2004 18:56 schreef Wup het volgende:
nee je hebt gelijk, stom dat ik enig fatsoen verwachtte, veel plezier ermee verder
ik ben altijd liefquote:Op zaterdag 28 augustus 2004 18:59 schreef weet_ik_veel het volgende:
[..]
We hadden toch afgesproken dat jij vanaf volgende week weer streng mag zijn? En als je veel caps plaatst zijn we ook nog lief tegen je.
slijm slijmquote:Op zaterdag 28 augustus 2004 19:09 schreef weet_ik_veel het volgende:
Babetje: hartstikke bedankt voor de foto van Monique van der Werff.
hou eens op julllie met dat geslowchatquote:Op zaterdag 28 augustus 2004 18:53 schreef weet_ik_veel het volgende:
[..]
Rustig maar.... we proberen er rekening mee te houden......
(Btw.: wie heeft jou tot mod gebombardeerd?)
oké we kappen er al meequote:Op zaterdag 28 augustus 2004 19:16 schreef nikky het volgende:
[..]
hou eens op julllie met dat geslowchatslowchatten kan hier
en dat wup dat tegen jullie zegt vind ik alleen maar goed.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |