Daar zal hij blij mee zijn!!!quote:Op zaterdag 28 augustus 2004 15:39 schreef Svensational het volgende:
Ik heb er wel één voor wiv zonder de blauwe mantel
quote:Op zaterdag 28 augustus 2004 12:32 schreef Wup het volgende:
[..]
mja smoesjes... Do alert is off
Do alert back on:)quote:Op zaterdag 28 augustus 2004 16:19 schreef MirSus het volgende:
We bedoelden verder helemaal niks met die opmerking over 't jatten van die foto's, alleen dus maar dat we ze heus niet zouden jatten als je geen toestemming had gegeven en we ze dus zelf konden maken (wat dus niet gelukt is met de tvkaart..)
Dank je wel Wup!quote:Op zaterdag 28 augustus 2004 16:30 schreef Wup het volgende:
[..]
Do alert back on:)
die caps worden speciaal voor jou gemaakt en neergezet dus als je ze zelf maakt laat het dan even weten.. gewoon een beetje prutsen met wat instellingen denk ik
Zo desperaat ben ik nou ook weer niet ....quote:Op zaterdag 28 augustus 2004 15:39 schreef Svensational het volgende:
Ik heb er wel één voor wiv zonder de blauwe mantel
jij VUILE ACHTERBAKSE RANZIGE KLOOTZAK DIE LIZZY IS OOK NIE LKR MEER MET AL DIE BOTOXquote:Op zaterdag 28 augustus 2004 18:12 schreef weet_ik_veel het volgende:
Ik zie net een ouwe tape van een jaar of 5 geleden. Mijn God, wat is die Joyce verouderd. Hopeloos.
Lizzy heeft een ander merk vibrator. De WIV-2004 Turbo.quote:Op zaterdag 28 augustus 2004 18:14 schreef Joyce_en_Roxylovertje het volgende:
jij VUILE ACHTERBAKSE RANZIGE KLOOTZAK DIE LIZZY IS OOK NIE LKR MEER MET AL DIE BOTOX![]()
heeft ze die nog nodig met jou in de buurt??quote:Op zaterdag 28 augustus 2004 18:16 schreef weet_ik_veel het volgende:
[..]
Lizzy heeft een ander merk vibrator. De WIV-2004 Turbo.
Ik ben niet altijd in de buurt. Tara heeft ook haar "needs" nu die lul van een Carlo weg is.quote:Op zaterdag 28 augustus 2004 18:17 schreef Joyce_en_Roxylovertje het volgende:
heeft ze die nog nodig met jou in de buurt??
Geen enkele man houd het bij Tara langer uit dan drie maandenquote:Op zaterdag 28 augustus 2004 18:18 schreef weet_ik_veel het volgende:
[..]
Ik ben niet altijd in de buurt. Tara heeft ook haar "needs" nu die lul van een Carlo weg is.
houDTquote:Op zaterdag 28 augustus 2004 18:20 schreef Joyce_en_Roxylovertje het volgende:
Geen enkele man houd het bij Tara langer uit dan drie maanden
kim=quote:Op zaterdag 28 augustus 2004 18:21 schreef weet_ik_veel het volgende:
[..]
houDT
Kim Blommers komt ook nog wel eens binnenwippen......
Tara is ookquote:Op zaterdag 28 augustus 2004 18:23 schreef Joyce_en_Roxylovertje het volgende:
kim=![]()
tara=![]()
Tara is net zo iritant als die vader van der maarja Arthur had ook nog leuke kanten heb ik bij Tara niej kunnen ontdekkenquote:Op zaterdag 28 augustus 2004 18:26 schreef weet_ik_veel het volgende:
[..]
Tara is ook, maar na een paar weken is men haar zat. En waag het niet om haar de filmen, want dan krijg je een kusje met een vuist van Taralalalala.
IRRitant .... Tara heeft ook haar goede kanten. Twee, aan de voorkant, om precies te zijn.quote:Op zaterdag 28 augustus 2004 18:27 schreef Joyce_en_Roxylovertje het volgende:
Tara is net zo iritant als die vader van der maarja Arthur had ook nog leuke kanten heb ik bij Tara niej kunnen ontdekken
je bent echt oversextquote:Op zaterdag 28 augustus 2004 18:32 schreef weet_ik_veel het volgende:
[..]
IRRitant .... Tara heeft ook haar goede kanten. Twee, aan de voorkant, om precies te zijn.
Alsof ik dat zelf niet weet, Joyce_en_Roxysnuffeltje .....quote:Op zaterdag 28 augustus 2004 18:34 schreef Joyce_en_Roxylovertje het volgende:
je bent echt oversext
ik dacht inderdaad dat je dat nog niet wist liefjequote:Op zaterdag 28 augustus 2004 18:34 schreef weet_ik_veel het volgende:
[..]
Alsof ik dat zelf niet weet, Joyce_en_Roxysnuffeltje .....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |