abonnement bol.com Unibet Coolblue
  zaterdag 28 augustus 2004 @ 12:36:28 #51
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_21596405
Niet onverwacht, wel leuk

Maar goed, dit nightmareteam kwam verder dan verwacht
Patience is not one of my virtues, neither is memory. Or patience for that matter.
pi_21597112
quote:
Op zaterdag 28 augustus 2004 12:32 schreef Zwansen het volgende:

[..]

Ze kunnen beter de volgende keer wat meer teamspelers sturen ipv al die sterren. Dus spelers die wel eens met elkaar samen spelen. Van de 12 spelers zijn er maar 2 die samen gespeeld hebben. (Lebron en Boozer) En laten die niet eens tegelijkertijd gespeeld hebben tegen Argentinië.

In 10 dagen voorbereiding kun je toch nooit een team smeden van 12 spelers uit 11 teams...
Je vergeet Dwayne Wade en Lamar Odom die afgelopen jaar met de Miami Heat de playoffs hebben gehaald. Zij hebben ook samengespeeld En ook Amare Stoudemire en Shawn Marion spelen samen bij de Phoenix Suns. En daar heeft ook Stephon Marbury afgelopen seizoen nog gespeeld totdat ie naar de NY Knicks werd gestuurd.

Dus zo weinig mensen die samen hebben gespeeld waren er nou ook weer niet Het waren gewoon de verkeerde mensen in het verkeerde team (op TD en Lamar Odom en AI na)
pi_21597380
quote:
Op vrijdag 27 augustus 2004 22:47 schreef tong80 het volgende:
Trouwens als je Alan Iverson en Tim Duncan hebt kan je dan spreken over tweederangs ?


Ze missen toch wel een type als een shaquille o'neil .. met zijn power had hij mischien wel het verschil kunnen maken!

Had hij geen zin of is hij simpelweg niet geselecteerd?

Ze hadden beter een clubteam kunnen sturen zoals de Miami Heat
pi_21597513
Shaq "had al een gouden medialle", dus die had geen zin. Da's wel de meest belabberde reden die ik heb gehoord. Ik denk niet dat Shaq in z'n eentje het verschil had kunnen maken, omdat het niet in de power zat, maar meer in de shooting touch. Ze hebben ik weet niet hoeveel 3 punters gemist. Ook defensief gezien zat Team USA maar wat te slapen en defensief gezien is Shaq niet altijd even actief.

Het nadeel van een club team sturen is enerzijds een financiële reden. Immers de eigenaren van de teams zitten daar niet om te springen in verband met blessures etc. En hoe komt een team weer terug uit de spelen? Hoe moe zijn de spelers?

Aan de andere kant heeft een clubteam dat heen wordt gestuurd ook spelers uit andere landen die dus niet voor de USA uit zullen komen. Denk bijvoorbeeld aan de Spurs met Ginobili en Tony Parker.

Team USA zal gewoon met de coach en moeten overleggen welke spelers er geselecteerd moeten worden en er moet wel een logisch beleid achter zitten (dus niet hoeveel jerseys je kunt verkopen van LeBron's nummer 9 shirt)
  zaterdag 28 augustus 2004 @ 14:40:45 #55
68638 Zwansen
He is so good it is scary...
pi_21598569
quote:
Op zaterdag 28 augustus 2004 13:19 schreef ScienceFriction het volgende:

[..]

Je vergeet Dwayne Wade en Lamar Odom die afgelopen jaar met de Miami Heat de playoffs hebben gehaald. Zij hebben ook samengespeeld En ook Amare Stoudemire en Shawn Marion spelen samen bij de Phoenix Suns. En daar heeft ook Stephon Marbury afgelopen seizoen nog gespeeld totdat ie naar de NY Knicks werd gestuurd.

Dus zo weinig mensen die samen hebben gespeeld waren er nou ook weer niet Het waren gewoon de verkeerde mensen in het verkeerde team (op TD en Lamar Odom en AI na)
Ok, Odom en Wade idd 1 seizoen. Foutje. Boeie
En Stoudemire tel ik niet mee met zijn 6,6 minuut per wedstrijd...
pi_21598631
maakt ook allemaal niks uit... Kobe was er niet bij en dan gaat het natuurlijk fout.
  zaterdag 28 augustus 2004 @ 14:45:16 #57
68638 Zwansen
He is so good it is scary...
pi_21598658
quote:
Op zaterdag 28 augustus 2004 14:43 schreef ScienceFriction het volgende:
maakt ook allemaal niks uit... Kobe was er niet bij en dan gaat het natuurlijk fout.
Vaak is het zo waar Kobe er wel is gaat het fout de laatste tijd!
pi_21598909
nee nee nee, laten we nu niet alles op Kobe gaan afschuiven he? Heeft Kobe het geforceerd in de Finals? Ja. Waarom? Omdat Shaq het niet meer kon trekken zonder daaaagen rust en dus defensief niet veel uitrichtte. Als je kijkt naar de rest van het team dat stuk voor stuk slecht schoot, dan moet je toch wat?

Tuurlijk, Kobe heeft als een ball hog gespeeld, maar gezien de omstandigheden is het niet alleen zijn schuld. Ik hoop alleen wel dat hij er van heeft geleerd Nou ja, het team wordt nu om hem heen gebouwd in plaats van een te dikke ongeconditioneerde Shaq met zwakke knieën. Nu mag Kobe laten zien wat hij kan. En of hij vertrouwen in zn teamgenoten heeft.

Enne de rechtzaak? Tsja... wat kan je zeggen, de prosecution maakt het wel erg bond... en veel afro amerikanen zul je wel niet vinden in Eagle County, CO. Dus zal wel weer een blanke jury zijn, lol. maar ja, ze moeten het verkrachten "beyond reasonable doubt" bewijzen.
  zaterdag 28 augustus 2004 @ 15:06:19 #59
68638 Zwansen
He is so good it is scary...
pi_21599009
quote:
Op zaterdag 28 augustus 2004 15:00 schreef ScienceFriction het volgende:
nee nee nee, laten we nu niet alles op Kobe gaan afschuiven he? Heeft Kobe het geforceerd in de Finals? Ja. Waarom? Omdat Shaq het niet meer kon trekken zonder daaaagen rust en dus defensief niet veel uitrichtte. Als je kijkt naar de rest van het team dat stuk voor stuk slecht schoot, dan moet je toch wat?

Tuurlijk, Kobe heeft als een ball hog gespeeld, maar gezien de omstandigheden is het niet alleen zijn schuld. Ik hoop alleen wel dat hij er van heeft geleerd Nou ja, het team wordt nu om hem heen gebouwd in plaats van een te dikke ongeconditioneerde Shaq met zwakke knieën. Nu mag Kobe laten zien wat hij kan. En of hij vertrouwen in zn teamgenoten heeft.

Enne de rechtzaak? Tsja... wat kan je zeggen, de prosecution maakt het wel erg bond... en veel afro amerikanen zul je wel niet vinden in Eagle County, CO. Dus zal wel weer een blanke jury zijn, lol. maar ja, ze moeten het verkrachten "beyond reasonable doubt" bewijzen.
Rustig! Ik maakte maar een grapje!
pi_21599092
okay okay... mijn post was ook lichtelijk ironisch bedoeld. Ik ben verder ook geen fanboy van Kobe die denkt dat Kobe GOD is en niks fout kan doen. Het positieve aan Kobe vind ik dat hij ten minste aan zn zwakke punten werkt. En wat hij buiten de lijnen doet interesseert me weinig... ook zijn affaire met Kate Faber interesseert me niet zoveel. Ik volg de case wel, omdat ik hoop dat hij niet in de gevangenis komt en in zn orange jumpsuit voor Cellblock D hoeft uit te komen.
  Redactie Games zaterdag 28 augustus 2004 @ 15:14:22 #61
52557 crew  Mr.Noodle
Offtopic in geleuter...
pi_21599119
stelletje arrogante Amerikanen... lekker voor ze...
How do you get precisely 4 Gallons of water with a 3 Gallon and 5 Gallon Can...
pi_21600876
Ik vind het totaal niet verrassend. Die andere landen hebben ook spelers in de NBA en trainen allemaal net zo hard of zo mogelijk nog harder. De amerikanen stellen niet hun beste spelers op. Tsja, dan kun je er op wachten natuurlijk. Ik vind ook niet dat de schuld bij het amerikaanse team ligt, hebben heus hun best wel gedaanwant die willen ook niet afgaan, maar meer bij de spelers die er niet zijn, dat vind ik pas echt arrogantie.
...drop it like it's hot...
pi_21601131
Ach individueel waren de Team USA spelers stuk voor stuk beter dan hun tegenstander. Helaas is basketbal een teamsport.
pi_21601241
quote:
Op zaterdag 28 augustus 2004 17:14 schreef ScienceFriction het volgende:
Ach individueel waren de Team USA spelers stuk voor stuk beter dan hun tegenstander. Helaas is basketbal een teamsport.
Dat weet ik nog niet zo zeker: Is Pau Gasol minder dan Carmelo Anthony of Carlos Boozer en is David Ginobili (die 60 mln verdiend bij de Spurs) minder dan Stephon Marburry of Dwayne Wade Jr. Ik bedoel dat bij de andere teams ook zeer goede spelers rondlopen die ook in sterke competities spelen en heus niet zoveel minder zijn.
...drop it like it's hot...
pi_21602081
Die olympische stats op de site van de NBA te zien bijvoorbeeld liegen er niet om. De Amerikanen staan niet hoog.
pi_21602179
quote:
Op zaterdag 28 augustus 2004 17:20 schreef Nyluzzz het volgende:

[..]

Dat weet ik nog niet zo zeker: Is Pau Gasol minder dan Carmelo Anthony of Carlos Boozer en is David Ginobili (die 60 mln verdiend bij de Spurs) minder dan Stephon Marburry of Dwayne Wade Jr. Ik bedoel dat bij de andere teams ook zeer goede spelers rondlopen die ook in sterke competities spelen en heus niet zoveel minder zijn.
Individueel gezien ja, als je kijkt naar basketbal skills e.d., dus één op één. Maar in het internationale basketbal stellen 1-on-1 skills niet zoveel voor. Leuk als je 20 varianten van een crossover dribbel hebt, maar als je vervolgens niet scoort heb je er niets aan.
  zaterdag 28 augustus 2004 @ 18:05:21 #67
68638 Zwansen
He is so good it is scary...
pi_21602219
quote:
Op zaterdag 28 augustus 2004 17:59 schreef okee6 het volgende:
Die olympische stats op de site van de NBA te zien bijvoorbeeld liegen er niet om. De Amerikanen staan niet hoog.
Gek he als iedereen voor zijn eigen hachje speelt... De andere teams hebben meestal 1 sterspeler, Amerika 12...
  zaterdag 28 augustus 2004 @ 18:07:20 #68
68638 Zwansen
He is so good it is scary...
pi_21602262
quote:
Op zaterdag 28 augustus 2004 17:20 schreef Nyluzzz het volgende:

[..]

Dat weet ik nog niet zo zeker: Is Pau Gasol minder dan Carmelo Anthony of Carlos Boozer en is David Ginobili (die 60 mln verdiend bij de Spurs) minder dan Stephon Marburry of Dwayne Wade Jr. Ik bedoel dat bij de andere teams ook zeer goede spelers rondlopen die ook in sterke competities spelen en heus niet zoveel minder zijn.
Nu noem je de beste spelers van respectievelijk Spanje en Argentinië. Maar de rest van de spelers van die landen is met alle respect niet van het niveau Duncan, Iverson. De anderen zijn geen topspelers in de NBA. Alleen Gino en Pau.
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')