abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_24577859
Voor de mensen zonder kaartjes:

ik heb nog 2 kaartjes te koop, kan zelf (helaas...) niet...

Mail me maar als je interesse hebt: von_vischer@hotmail.com
pi_24588076
Nog een maandje!
The vastness of the heavens stretches my imagination — stuck on this carousel my little eye can catch one-million-year-old light. A vast pattern — of which I am a part...
  zondag 16 januari 2005 @ 11:24:28 #78
16851 Afwezig
Tuig van de richel
pi_24594450
quote:
Op zaterdag 15 januari 2005 11:30 schreef hcyouth het volgende:
Voor de mensen zonder kaartjes:

ik heb nog 2 kaartjes te koop, kan zelf (helaas...) niet...

Mail me maar als je interesse hebt: von_vischer@hotmail.com
You've got mail
Chuck Norris' hand is the only hand that can beat a royal flush
pi_24718882
maandje!
pi_24987691
Paar dage!!!

Wat een kutweek is dit.............tot vrijdagavond dan..
"The likelihood of being stuck behind a car in a curve is directly proportional to the funfactor of the curve."
pi_24987788
* Sport_Life heeft vakantie . En heeft een hele leuke week voor de boeg! .

Gister ff alle lyrics van het nieuwe album uitgeprind en die ga ik ff een beetje in me hoofd stampen, k wil wel hard mee kunnen bleren .
pi_25010622
van www.afterforever.com

---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Beste fans

We hebben slecht nieuws te melden.
Onze vriend en drummer Andre is met spoed opgenomen in het ziekenhuis.De artsen hebben kanker geconstateerd en hebben op 8 februari operatief een tumor verwijderd.
De artsen zijn tevreden over het resultaat van de operatie.
In overleg met Andre en zijn vriendin Cris is besloten het optreden in de Heineken Music Hall van 11 februari door te laten gaan.
Ed Warby zal Andre deze avond vervangen, maar Andre zal meer dan ooit aanwezig zijn deze avond.

Als je Andre een hart onder de riem wil steken, kun je een kaartje of briefje sturen naar:
Andre Borgman Tromsöldreef 50 3076 DL Rotterdam

Degenen die naar de Heineken Music Hall gaan kunnen een kaartje afgeven bij de merchandise stand. Wij zullen zorgen dat het bij Andre terecht komt.

Wij rekenen op een karrevracht kaartjes en zullen jullie via de site op de hoogte houden van verdere ontwikkelingen

----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

sterkte André!!
pi_25012438
o jee... anyway. Ze komen!
Zo gaan wij níet met elkaar om in Nederland
pi_25021530
Nog 1 nachtje slapen!
The vastness of the heavens stretches my imagination — stuck on this carousel my little eye can catch one-million-year-old light. A vast pattern — of which I am a part...
pi_25021940
jeej.
pi_25027783
weet iemand of er in de HMH een garderobe aanwezig is waar je je spullen kunt laten wegzetten, of lockers ofzo
pi_25028289
Uiteraard, de HMH is helemaal volgens de modernste (lees: saaiste) standaarden ingericht en biedt tegen betaling aan alle wensen wat wils.

Staat After Forever trouwens voor of na Imperia? Als ze ervoor staan kom ik wel wat later...
Everything under the sun is in tune
but the sun is eclipsed by the moon
(Ik scrobbel ook audio)
  donderdag 10 februari 2005 @ 22:56:22 #88
47295 Angel_of_Dth
Enjoy the silence
pi_25030416
Ooit was die garderobe gewoon gratis. Dat is dan wel 2 jaar geleden.
Vows are spoken to be broken
Feelings are intense, words are trivial
Pleasures remain, so does the pain
Words are meaningless and forgettable
pi_25030641
quote:
Op zaterdag 25 september 2004 20:49 schreef Toffe_Ellende het volgende:
Ik sluit me daar bij aan. Toen ik Nightwish zag, twee jaar geleden, was ik nog behoorlijk fan van de muziek. De show was erg degelijk en foutloos maar het maakte niet de indruk die ik ervan verwachtte. Mij doet de muziek ook weinig meer. Komt ook door de teksten waar ik totaal niks mee kan. Maar ik ben wel blij dat ik ze gezien heb. En gelukkig in een goede club.
Ja, precies. Dat heb ik ook. Denk ook niet dat ik er nog speciaal voor naar een concert zal gaan.
pi_25032076
quote:
Op donderdag 10 februari 2005 21:02 schreef Anton het volgende:
Uiteraard, de HMH is helemaal volgens de modernste (lees: saaiste) standaarden ingericht en biedt tegen betaling aan alle wensen wat wils.

Staat After Forever trouwens voor of na Imperia? Als ze ervoor staan kom ik wel wat later...
Eerst een uur Imperia, dan een uur After Forever en dan (om 21:30 dus) Nightwish! .
pi_25036984
quote:
Op vrijdag 11 februari 2005 00:09 schreef Sport_Life het volgende:

[..]

Eerst een uur Imperia, dan een uur After Forever en dan (om 21:30 dus) Nightwish! .
nou ik denk eerder 22.30 pas nightwish, tussen de optredens door moeten ze nog van alles aanpassen op t podium en t begint nooit precies half 8

heb die poster trouwens gevonden voor je
pi_25037029
nog heeeel eventjes. Dan kunnen we naar de HMH. Tja, ik ben nog een 'nightwish-maagd'.
pi_25041468
quote:
Op vrijdag 11 februari 2005 11:01 schreef ZwarteMagika het volgende:

[..]

nou ik denk eerder 22.30 pas nightwish, tussen de optredens door moeten ze nog van alles aanpassen op t podium en t begint nooit precies half 8

heb die poster trouwens gevonden voor je
Nou ja dat las ik op een of ander nightwish forum .

En die poster ben ik wel benieuwd naar, maar spreek je nog wel n keer op Mirc .
pi_25050669
quote:
Op vrijdag 11 februari 2005 11:01 schreef ZwarteMagika het volgende:

[..]

ehem *kuch*

t was leuk, maar had er toch meer van verwacht op de een of andere manier (had ik de vorige keer ook) Heb 't idee dat de muziek live nooit helemaal goed tot z'n recht komt, weet niet wat het is..

Ghost Love Score maakte wel veel goed! Iemand nog nat geworden?
pi_25050965
quote:
Op zaterdag 12 februari 2005 01:18 schreef ZwarteMagika het volgende:

[..]

ehem *kuch*

t was leuk, maar had er toch meer van verwacht op de een of andere manier (had ik de vorige keer ook) Heb 't idee dat de muziek live nooit helemaal goed tot z'n recht komt, weet niet wat het is..

Ghost Love Score maakte wel veel goed! Iemand nog nat geworden?
Lol we kwamen 19:20 binnen wandelen en toen was Imperia al begonnen . Maar wat een flutband zeg . After forever was nog wel te doen op zich, maar k heb daar ook staan gapen.

En toen kwam Nightwish (na 20 min wachten!! ) damnn gaaf )
  zaterdag 12 februari 2005 @ 11:38:00 #96
41234 Flaw
Only the strong
pi_25054019
Wat een wereldgeluid in die toko zeg!
pi_25054219
Imperia vond ik geen zak aan...

AF was een heel stuk beter dan ik had verwacht, had stiekem al gehoopt dat ze hun Evil That Men Do cover zouden spelen Vielme echt alles mee.

En nightwish!!! Echt geweldig vond ik het!!! Ook mooie show en zo, en wat een geluid!!!! Was echt super vet... Ook best wat aardige mensen daarzo :p (Ook een heel stel rare maar goed, dat hoort bij dit soort muziek ) Die cover was ook nog wel grappig van nightwish btw xD

Ik ga dit echt nie tvergeten voorlopig...
"The likelihood of being stuck behind a car in a curve is directly proportional to the funfactor of the curve."
pi_25055397
Hmmm, zo te lezen had ik dezelfde ervaring ja: Imperia was idd niet veel. De zangeres was ook nogal druk met haar haar aan het vechten. After Forever was wel okay en Nightwish was spectaculair met dat vuurwerk en dat water. Ik heb al vrij veel optredens van Nightwish meegemaakt maar dat was toch wel een van de betere. Ze gaven alleen geen toegift meer! Maarja als je al je zooi al in het publiek aan het gooien bent...
Iemand dood maken met een blije mus is nooit grappig...
pi_25057246
Was dat bij Ghost Love Score nou echt water? Het leek erop ongeveer waar we eerst stonden, maar tijdens dat nummer waren we net eventjes naar achteren gegaan voor een klein beetje lucht... Een douche hadden we daar ook wel kunnen gebruiken
pi_25057337
Ik kwam pas tegen 8 uur binnen, dus ik had net Imperia gemist. Maar volgens de mensen die ik gesproken heb, heb ik niet veel gemist. After Forever viel me eigenlijk mee. Zowieso wens ik hun drummer het allerbeste (ook al deed Ed Warby het ook geweldig!) Je zag wel dat ze het er moeilijk mee hadden. Maar toch zie ik liever Bruce op en neer rennen op het podium, ipv Floor die vrijwel stilstaand The Evil That Men Do zingt.

Ik ben daarna echt helemaal uit mijn dak gegaan bij Nightwish! Echt beter dan ik verwacht had. Alhoewel bij de eerste paar nummers de gitaar nog niet helemaal hard genoeg stond, werd dat later toch beter. Zelfs de Pink Floyd-cover High Hopes was heel goed, ook al is het niet het meest spectaculaire Floyd werk. Mijn stem heeft het nog net tot het einde volgehouden gelukkig, nu ben ik wel schor alleen Dan het einde... ik dacht eerst dat het onmogelijk zou zijn om Ghost Love Score live uit te voeren, dus mijn verbazing was alleen maar groter toen ze die toch deden. En daarna nog Wish I Had an Angel, prachtig! Helemaal blij heb ik daarna mijn keel gesmeerd met mijn laatste munten.

Zo, en nu de Planet Hell longsleeve bestellen, jammer dat ze die gisteren niet bij zich hadden.

(O, en als het meisje uit harderwijk (of omgeving) waarmee ik de laatste helft van het concert heb staan praten dit leest: laat eens weten wie je bent, het was wel gezellig )
Everything under the sun is in tune
but the sun is eclipsed by the moon
(Ik scrobbel ook audio)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')