You've got mailquote:Op zaterdag 15 januari 2005 11:30 schreef hcyouth het volgende:
Voor de mensen zonder kaartjes:
ik heb nog 2 kaartjes te koop, kan zelf (helaas...) niet...
Mail me maar als je interesse hebt: von_vischer@hotmail.com
Ja, precies. Dat heb ik ook. Denk ook niet dat ik er nog speciaal voor naar een concert zal gaan.quote:Op zaterdag 25 september 2004 20:49 schreef Toffe_Ellende het volgende:
Ik sluit me daar bij aan. Toen ik Nightwish zag, twee jaar geleden, was ik nog behoorlijk fan van de muziek. De show was erg degelijk en foutloos maar het maakte niet de indruk die ik ervan verwachtte. Mij doet de muziek ook weinig meer. Komt ook door de teksten waar ik totaal niks mee kan. Maar ik ben wel blij dat ik ze gezien heb. En gelukkig in een goede club.
Eerst een uur Imperia, dan een uur After Forever en dan (om 21:30 dus) Nightwish!quote:Op donderdag 10 februari 2005 21:02 schreef Anton het volgende:
Uiteraard, de HMH is helemaal volgens de modernste (lees: saaiste) standaarden ingericht en biedt tegen betaling aan alle wensen wat wils.
Staat After Forever trouwens voor of na Imperia? Als ze ervoor staan kom ik wel wat later...
nou ik denk eerder 22.30 pas nightwish, tussen de optredens door moeten ze nog van alles aanpassen op t podium en t begint nooit precies half 8quote:Op vrijdag 11 februari 2005 00:09 schreef Sport_Life het volgende:
[..]
Eerst een uur Imperia, dan een uur After Forever en dan (om 21:30 dus) Nightwish!.
Nou ja dat las ik op een of ander nightwish forumquote:Op vrijdag 11 februari 2005 11:01 schreef ZwarteMagika het volgende:
[..]
nou ik denk eerder 22.30 pas nightwish, tussen de optredens door moeten ze nog van alles aanpassen op t podium en t begint nooit precies half 8
heb die poster trouwens gevonden voor je
ehem *kuch*quote:Op vrijdag 11 februari 2005 11:01 schreef ZwarteMagika het volgende:
[..]
nou ik denk eerder 22.30 pas nightwish, tussen de optredens door moeten ze nog van alles aanpassen op t podium en t begint nooit precies half 8
Lol we kwamen 19:20 binnen wandelen en toen was Imperia al begonnenquote:Op zaterdag 12 februari 2005 01:18 schreef ZwarteMagika het volgende:
[..]
ehem *kuch*
t was leuk, maar had er toch meer van verwacht op de een of andere manier (had ik de vorige keer ook) Heb 't idee dat de muziek live nooit helemaal goed tot z'n recht komt, weet niet wat het is..
Ghost Love Score maakte wel veel goed! Iemand nog nat geworden?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |