nee, sinds gister.quote:Op zondag 5 september 2004 21:58 schreef ReVeRnEj het volgende:
voorverkoop is toch 7 september:s
je moet.quote:Op maandag 6 september 2004 14:44 schreef Angel_of_Dth het volgende:
Ik ga niet, denk ik.
je moet.quote:Op maandag 6 september 2004 15:00 schreef Angel_of_Dth het volgende:
Ik ga volgende keer wel weer. Ik heb ook geen 35 euro over voor Nightwish in de HMH. Ik zou nog wel naar Paradiso willen, maar die kaarten worden inmiddels voor 90 euro per stuk verkocht.
Hoe heb je dat kunnen regelen?quote:Op vrijdag 17 september 2004 22:10 schreef Dezz het volgende:
* PostManBart staat op de special guest list
Ik speel zelf in een band en onze manager kent de mensen van After Forever, zodoendequote:Op zondag 19 september 2004 11:22 schreef PostManBart het volgende:
[..]
Hoe heb je dat kunnen regelen?
JEUJquote:Op donderdag 23 september 2004 23:59 schreef Sport_Life het volgende:
wohoo iik ga oookkkkk!!![]()
![]()
(nog net 2 kaartjes kunnen bestellen vandaag!)
tnxquote:Op vrijdag 24 september 2004 09:37 schreef Infinity123 het volgende:
[..]
JEUJ
Gefeliciteerd
Dit is mijn eerste NW concert, maar geloof me maar als ik zeg dat het door merg en been gaat, dat je kippevel hebt gedurende de hele show, dat je er weken over napraat, kortom, je zweeft.quote:Op zaterdag 25 september 2004 02:42 schreef Sport_Life het volgende:
[..]
Ben benieuwd hoe het wordt, is me eerste concert (op enkele grote feesten enzo na dan)
Ik hoop hetquote:Op zaterdag 25 september 2004 19:29 schreef Infinity123 het volgende:
[..]
Dit is mijn eerste NW concert, maar geloof me maar als ik zeg dat het door merg en been gaat, dat je kippevel hebt gedurende de hele show, dat je er weken over napraat, kortom, je zweeft.
Dat is nou hoe het wordt.
sorry maar nee, zo speciaal zijn die concerten ook weer niet (en ik heb ze al diverse keren live gezien en ben al jaren fan). maar ok, ze zijn wel goed live.quote:Op zaterdag 25 september 2004 19:29 schreef Infinity123 het volgende:
[..]
Dit is mijn eerste NW concert, maar geloof me maar als ik zeg dat het door merg en been gaat, dat je kippevel hebt gedurende de hele show, dat je er weken over napraat, kortom, je zweeft.
Dat is nou hoe het wordt.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |