Leuke icoontjesquote:Op zaterdag 28 augustus 2004 08:26 schreef Christine het volgende:
Anders doe ik het alvast zo:
Wie wint dit icoontje?
[afbeelding] [afbeelding]
De kleuren zijn niet optimaal, maar daar kan ik niks aan doen hoor
En de handen op het icoontje slaan (wat een leuke woordspeling) op het applaus dat je geeft voor een leuke show, maar vooral op het applaus dat de winnaar van het tournament verdient
Alleen jammer dat die van jou waarschijnlijk ongebruikt blijftquote:Op zaterdag 28 augustus 2004 12:45 schreef BVO het volgende:
Goeiemorgen.
Leuke icons Christine..
Ik heb tenminste nog een medaille.quote:Op zaterdag 28 augustus 2004 13:00 schreef Svensational het volgende:
[..]
Alleen jammer dat die van jou waarschijnlijk ongebruikt blijft
Ik heb twee keer de grootste overwinning behaaldquote:Op zaterdag 28 augustus 2004 13:02 schreef BVO het volgende:
[..]
Ik heb tenminste nog een medaille..
En nóg sta je uiteindelijk met lege handen.quote:Op zaterdag 28 augustus 2004 13:04 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ik heb twee keer de grootste overwinning behaald
Ik verlies graag vanquote:Op zaterdag 28 augustus 2004 13:05 schreef BVO het volgende:
[..]
En nóg sta je uiteindelijk met lege handen..
Anita.quote:Op zaterdag 28 augustus 2004 13:06 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ik verlies graag vanEmma
quote:Op zaterdag 28 augustus 2004 13:07 schreef BVO het volgende:
[..]
Anita..
Ik heb van Anita gewonnen, dat moet jij nog maar zien te redden.quote:Op zaterdag 28 augustus 2004 13:08 schreef Svensational het volgende:
[..]
Best wel jammer dat ik nooit tegen jou gestaan heb... Niet dat ik had gewonnen ofzo![]()
En Emma had Dizer misschien ook nog wel verslagen. Mijn stem had ze gehadquote:Op zaterdag 28 augustus 2004 13:11 schreef BVO het volgende:
[..]
Ik heb van Anita gewonnen, dat moet jij nog maar zien te redden..
Al maakte jij het Dizer weer moeilijker, zoals het er nu naar uitziet...
quote:Op zaterdag 28 augustus 2004 13:13 schreef Svensational het volgende:
[..]
En Emma had Dizer misschien ook nog wel verslagen. Mijn stem had ze gehad
Zou ik ook zeggen als ik er zo snel uit lag.quote:Op zaterdag 28 augustus 2004 13:15 schreef niksan het volgende:
[..]
het is maar een tounament![]()
Je hebt gelijk, we draven teveel doorquote:Op zaterdag 28 augustus 2004 13:15 schreef niksan het volgende:
[..]
slijmbal
waarom moet iedereen hier zo laten blijken wie hij/zij meer mag? het is maar een tounament
![]()
heb je mij horen klagenquote:Op zaterdag 28 augustus 2004 13:16 schreef BVO het volgende:
[..]
Zou ik ook zeggen als ik er zo snel uit lag..
.
Ik ben het met je eens!quote:Op zaterdag 28 augustus 2004 13:15 schreef niksan het volgende:
[..]
slijmbal
waarom moet iedereen hier zo laten blijken wie hij/zij meer mag? het is maar een tounament
![]()
Jij had ook wel de meeste pech met de loting van ons allemaalquote:Op zaterdag 28 augustus 2004 13:18 schreef niksan het volgende:
[..]
heb je mij horen klagen
btw
ik verlies graag van Dizer
ik moet nog stemmen hoor :')quote:Op zaterdag 28 augustus 2004 13:20 schreef BVO het volgende:
[..]
Jij had ook wel de meeste pech met de loting van ons allemaal:').
Ik weet jouw stem toch alquote:Op zaterdag 28 augustus 2004 13:22 schreef niksan het volgende:
[..]
ik moet nog stemmen hoor![]()
kijk maar uit
Ik dacht eventjes dat je dat tegen ZOWIEE zeiquote:Op zaterdag 28 augustus 2004 13:20 schreef BVO het volgende:
[..]
Jij had ook wel de meeste pech met de loting van ons allemaal![]()
.
zeker na die ene opmerkingquote:Op zaterdag 28 augustus 2004 13:25 schreef BVO het volgende:
[..]
Ik weet jouw stem toch al.
De finale is Dizer - BVO en de troostfinale is Tania18 - Svensational.
Welke?quote:Op zaterdag 28 augustus 2004 13:32 schreef niksan het volgende:
[..]
zeker na die ene opmerking![]()
quote:Op zaterdag 28 augustus 2004 13:16 schreef BVO het volgende:
[..]
Zou ik ook zeggen als ik er zo snel uit lag..
.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |