En wat nog veel grappiger is: Tania18 is dus de Hind van dit toernooiquote:Op zaterdag 28 augustus 2004 00:13 schreef Svensational het volgende:
[..]
En Dizer Jamai
quote:Op zaterdag 28 augustus 2004 00:14 schreef BVO het volgende:
[..]
En Anita.. ach laat ook maar..
Ik had niet van jou gewonnen.quote:Op zaterdag 28 augustus 2004 00:14 schreef Svensational het volgende:
[..]
En wat nog veel grappiger is: Tania18 is dus de Hind van dit toernooi
Had je de halve finale toch maar moeten verliezen, Beev
Jij gaat Jim zien?quote:Op zaterdag 28 augustus 2004 00:16 schreef timbob het volgende:
[[url=http://www.beddenrace.nl/overig/mytyl.gif]afbeelding][/url]
*kuch* timbobzewoonplaatspromotie *kuch*
Dan moet ze me maar niet verslaanquote:Op zaterdag 28 augustus 2004 00:15 schreef BVO het volgende:
Dat zeg ik..
Zal ze leuk vinden..
Niet zo bescheiden, dat had je wel!quote:Op zaterdag 28 augustus 2004 00:16 schreef BVO het volgende:
[..]
Ik had niet van jou gewonnen..
Het komt door Tania's ogen.quote:Op zaterdag 28 augustus 2004 01:05 schreef Svensational het volgende:
Was te verwachten Tom
Weet ik, weet ik. Ik zou zelf ook op Emma gestemd hebbenquote:Op zaterdag 28 augustus 2004 01:06 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Het komt door Tania's ogen..
Ik vind jou ook tof hoor!
Of de JKquote:Op zaterdag 28 augustus 2004 00:14 schreef Svensational het volgende:
En wat nog veel grappiger is: Tania18 is dus de Hind van dit toernooi
Wat leuk!!!quote:Op zaterdag 28 augustus 2004 08:26 schreef Christine het volgende:
Anders doe ik het alvast zo:
Wie wint dit icoontje?
[afbeelding] [afbeelding]
De kleuren zijn niet optimaal, maar daar kan ik niks aan doen hoor
En de handen op het icoontje slaan (wat een leuke woordspeling) op het applaus dat je geeft voor een leuke show, maar vooral op het applaus dat de winnaar van het tournament verdient
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |