Ik kom nooit meer van dat imago af he?quote:Op vrijdag 27 augustus 2004 23:17 schreef Duiveltja het volgende:
Hindlover
quote:Op vrijdag 27 augustus 2004 23:19 schreef BVO het volgende:
[..]
Bij de FRS ook. Nja, het komt allemaal wel goed met d'r
.
Maar ik kijk altijd even of ik d'r album ergens zie staan in het rek en dan zet ik hem vooraan neer.. Tijdje terug stonden er nog 5, dus er stond bij vijf rijen naast elkaar de CD van Hind vooraan.
.
.
Nopequote:Op vrijdag 27 augustus 2004 23:20 schreef BVO het volgende:
[..]
Ik kom nooit meer van dat imago af he?.
Ach ja, ik ben op Fok! onderhand een karikatuur van hoe ik echt ben.quote:Op vrijdag 27 augustus 2004 23:21 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Nope
Ik denk dat heel dat Hind idolaat zijn je zelfs geholpen heeft naar de finale.
Doe dr een plaatje van Hind in, zo dat iedereen duidelijk weet over wie het gaatquote:Op vrijdag 27 augustus 2004 23:39 schreef Duiveltja het volgende:
BVO
[afbeelding]
Ik heb het maar zo gedaan. Linksonder vind ik het een beetje leeg. Als je er nog teksten, plaatjes of andere dingen in wilt hebben geef je maar een gil
Stond wel leuk, 5 Around the World's naast elkaar.quote:Op vrijdag 27 augustus 2004 23:45 schreef Svensational het volgende:
Je cd-actie vind ik wel cool trouwens BVO
Jawel, Tommetje, Bupatih, Dizer, _bigmac_ en niksan ook nog.quote:Op vrijdag 27 augustus 2004 23:46 schreef ZOWIEE het volgende:
[..]
Verder niemand meer?
En ga je nou morgen kijken hoeveel van de 5 er nog staan? Of weer naar achter zijn gezetquote:Op vrijdag 27 augustus 2004 23:46 schreef BVO het volgende:
[..]
Stond wel leuk, 5 Around the World's naast elkaar..
quote:Op vrijdag 27 augustus 2004 23:45 schreef Svensational het volgende:
Waar wachten ze nog op dan?.
quote:Ik heb ook altijd voor Tania18 gestemd
dus ik moet nog even nadenken
Hetzelfde geldt voor de echte finale
terwijl ik niet altijd op die 2 heb gestemd
Het is moeilijk
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |