Hallo Timbobquote:Op vrijdag 27 augustus 2004 20:44 schreef timbob het volgende:
[..]
hoi evelien!
4e plaats is toch ook mooi?quote:Op vrijdag 27 augustus 2004 20:46 schreef Svensational het volgende:
Ja, idd waarom?Dit wordt echt een monsteroverwinning voor Dizer en Emma
hoe was je dagquote:Op vrijdag 27 augustus 2004 20:45 schreef timbob het volgende:
[..]![]()
Laatste plaats is toch ook mooiquote:Op vrijdag 27 augustus 2004 20:47 schreef dunn0w het volgende:
[..]
4e plaats is toch ook mooi?
de dag was redelijk. en ik had wel de bus, ware het niet dat hij vast stond in amsterdam en ik alsnog een half uur later thuis kwam.;..quote:Op vrijdag 27 augustus 2004 20:48 schreef dunn0w het volgende:
[..]
hoe was je dag
of heb je de bus gemist.. omdat ik zolang bleef lullen op msn?
Ik ben niet laatste hoorquote:Op vrijdag 27 augustus 2004 20:49 schreef Svensational het volgende:
[..]
Laatste plaats is toch ook mooi
Nee grapje, tuurlijk is het mooi dat ik zover gekomen ben![]()
quote:Op vrijdag 27 augustus 2004 20:49 schreef timbob het volgende:
[..]
de dag was redelijk. en ik had wel de bus, ware het niet dat hij vast stond in amsterdam en ik alsnog een half uur later thuis kwam.;..
Hahah ....quote:Op vrijdag 27 augustus 2004 20:50 schreef timbob het volgende:
[..]
vrouwelijke charmes...
zelfs van dizer
Ik denk dat BVo dat doet, die heeft dat bijgehouden..quote:Op vrijdag 27 augustus 2004 20:51 schreef Dada het volgende:
Svensational heb jij de lijst met hoeveel stemmen iedere SC Fok!ker heeft? Zou jij aan het eind van het toernooi even kunnen plaatsen hoeveel stemmen iedereen uiteindelijk had?
EDIT: Dat mag BVO natuurlijk ook doen.
Tssssssquote:Op vrijdag 27 augustus 2004 21:00 schreef Svensational het volgende:
Ik denk dat ze gaan verliezen.
echt niet...quote:Op vrijdag 27 augustus 2004 21:00 schreef timbob het volgende:
weetje wat spannend is?
msn!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |