Er is zelfs een huppelkut die loopt te patsen dat haar goedkope kutvader die dingen gratis mee heeft gekregen bij z'n werkquote:Op vrijdag 27 augustus 2004 18:28 schreef Lucyfurr het volgende:
Ach, zolang er nog meisjes blijven die ze wel als fashion item zien..![]()
Deze gele LIVESTRONG-polsbandjes zijn een initiatief van Lance Armstrong. Via deze polsbandjes wil de Amerikaanse zesvoudige winnaar van de Tour de France 5 miljoen dollar verzamelen voor zijn Lance Armstrong Foundation. Met het geld dat door deze actie wordt bijeengebracht, worden kankerpatiënten voorzien van praktische informatie en hulpmiddelen die zij nodig hebben om sterk te leven.quote:Op vrijdag 27 augustus 2004 18:58 schreef LostFormat het volgende:
Ben ik nou zo wereldvreemd?
Ik heb echt geen idee waar je hebt..
Marketingtechnisch is het idd wel een goed idee. Ik kots alleen op die mensen die zo'n ding alleen dragen om te laten zien 'dat ze om het goede doel geven'.quote:Op zaterdag 28 augustus 2004 02:52 schreef Ixnay het volgende:
Met die bandjes kun je laten zien: "Kijk, ik ben goed, want ik heb het kankerfonds gesteund"
Daarom vind ik het een slim idee. Nu wil iedereen graag zo'n ding hebben om andere te overtuigen hoe goed ze zijn.
Hehehehe stoer!quote:Op zaterdag 28 augustus 2004 01:58 schreef maartena het volgende:
Hehehe hebben ze die dingen ook al in Nederland?Ik heb nog een pak van 50 liggen hier hehehe....
Precies. Wat een goed idee zou zijn om ze uit te brengen in verschillende kleuren. De hoogte van je donatie maakt uit wat voor kleur je krijgt. Statusgeil als mensen zijn levert dat veel meer op.quote:Op zaterdag 28 augustus 2004 18:16 schreef MartinusMagnus het volgende:
Ik heb er ook één
Ze hadden inderdaad wel een stuk duurder mogen (moeten) zijn van mij. 5 Dollar / Euro minstens, liever 10 eigenlijk.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |