abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_7539253
Nou ja, suggesties in andere stijlen zijn natuurlijk ook van harte welkom. Ik ben niet echt op de hoogte van de laatste ontwikkelingen in het genre, terwijl ik van praktisch alle grote (en minder grote) bands uit de 70s wel een vrij complete verzameling heb. Maar die Canterbury-bands hebben wel mijn lichte voorkeur (wat een waardeloze genre-aanduiding ook, maar het is meestal meer jazzy prog)
Like a steam locomotive, rollin' down the track
He's gone, gone, and nothin's gonna bring him back
  woensdag 25 december 2002 @ 23:43:41 #127
14505 OProg
A Life in Music
pi_7540686
Laatste Flower Kings (Unfold the Future) zal het dan idd ook wel goed doen

Canterbury, misschien de band Volare eens bekijken, en zoals ik al zei A triggering Myth, maar die is amper te krijgen hier

"Het is oorlog, bedankt Vannoppen, bedankt Van der Linden. Dit is het laatste dat ik voor de Belgische ploeg gedaan heb. Ze kunnen allemaal de boom in."
Improv: Rich Tapestry of Life
pi_7545432
quote:
Op woensdag 25 december 2002 21:56 schreef Zander het volgende:
Nou ja, suggesties in andere stijlen zijn natuurlijk ook van harte welkom. Ik ben niet echt op de hoogte van de laatste ontwikkelingen in het genre, terwijl ik van praktisch alle grote (en minder grote) bands uit de 70s wel een vrij complete verzameling heb. Maar die Canterbury-bands hebben wel mijn lichte voorkeur (wat een waardeloze genre-aanduiding ook, maar het is meestal meer jazzy prog)
de underground railroad moet je dan is luisteren, die klinken als een ouwe genesis, misschien is dat wat?
  donderdag 26 december 2002 @ 14:42:25 #129
14505 OProg
A Life in Music
pi_7547535
quote:
Op donderdag 26 december 2002 11:21 schreef _Etter_ het volgende:

[..]

de underground railroad moet je dan is luisteren

'Genesis and Echolyn meet in a dark alley'

Wat mij betreft de perfecte omschrijving voor dit album

"Het is oorlog, bedankt Vannoppen, bedankt Van der Linden. Dit is het laatste dat ik voor de Belgische ploeg gedaan heb. Ze kunnen allemaal de boom in."
pi_7548685
quote:
Op donderdag 26 december 2002 14:42 schreef OProg het volgende:

[..]

'Genesis and Echolyn meet in a dark alley'

Wat mij betreft de perfecte omschrijving voor dit album

Ik kan die Echolyn niet? klinkt dat net zoiets als de underground railroad?
  donderdag 26 december 2002 @ 16:55:18 #131
14505 OProg
A Life in Music
pi_7548923
quote:
Op donderdag 26 december 2002 16:36 schreef _Etter_ het volgende:

[..]

Ik kan die Echolyn niet? klinkt dat net zoiets als de underground railroad?

Heeft idd overeenkomsten, doet me ook wel denken aan Spocks Beard soms, maar het is in feite gewoon Echolyn. Ik vind het laatste album, 'Mei' een waar meesterwerk

http://www.echolyn.com/

Jammer alleen dat de albums (zelfs de laatste) zo slecht te krijgen zijn hier

pi_7549029
hhmmm klinkt aardig goed... volgende keer wanneer ik in rocky ben dan zal ik wel ff kijken of die hem heeft (rocky roads in den haag heeft veel prog rock/metal, dus deze misschien ook wel?)
  donderdag 26 december 2002 @ 17:11:16 #133
14505 OProg
A Life in Music
pi_7549071
quote:
Op donderdag 26 december 2002 17:07 schreef _Etter_ het volgende:
hhmmm klinkt aardig goed... volgende keer wanneer ik in rocky ben dan zal ik wel ff kijken of die hem heeft (rocky roads in den haag heeft veel prog rock/metal, dus deze misschien ook wel?)
Mjah, Rocky geef ik idd wel een grote kans om hem wel te hebben
Ik heb hem zelf op de platenbeurs gekocht

Heeft er iemand trouwens al een top 2002 lijstje voor prog/metal/rock gemaakt overigens?

pi_8718482
tipje, kijk eens op de site van de Boerderij in Zoetermeer, staan heel veel prog bands, zoals Everon, Arena & pendragon (!), Saga (al uitverkocht), Threshold, RWPL, Jadis, Sylvan, The Watch, etc. Check het eens!
eingenzinnig..............huh?!?!?!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')