abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_21580031
Ik heb volgende week een gesprek bij Sandd, een koeriersbedrijf. Iemand ervaringen over de werkzaamheden aldaar?
"I know you believe that you hunderstand what you think I said, but I am not sure you realize that what you heard is not what I meant..."
pi_21583059
Volgens mij is dat een bedrijf met dezelfde werkwijze als Selektvracht, klopt dat?
Dus beloning volgens stuksvergoeding. Dus goed bijhouden hoeveel pakketjes en poststukken je hebt weggebracht .
- Het meest gewaardeerde geschenk is een lach, een knuffel en de vier woorden ik hou van jou.
- De waarheid van gisteren is de onzekerheid van vandaag en de illusie van morgen.
pi_21598379
Geen idee of er wordt uitbetaald op basis van stuksvergoeding, maar we zullen zien!
"I know you believe that you hunderstand what you think I said, but I am not sure you realize that what you heard is not what I meant..."
pi_21598781
Het volgende staat op de site van Sandd.
quote:
Sandd is op zoek naar nieuwe postbezorgers.

Sandd is op zoek naar nieuwe postbezorgers in heel Nederland. Wil jij tegen stuksvergoeding post bezorgen. Kun je bezorgen op dinsdag en vrijdag tussen 08.00 en 18.00 uur? Vul dan het onderstaande formulier nu meteen in, dan nemen we snel contact met je op om je te informeren over postbezorgen in jouw woonplaats.
pi_21598943
Klinkt interessant! Mijn mailtjes zijn al de deur uit
pi_21611375
quote:
Op zaterdag 28 augustus 2004 14:51 schreef larshil het volgende:
Het volgende staat op de site van Sandd.
[..]
Aha, ik zie het staan inderdaad. Ik heb me echter aangemeld via een of andere studentensite.
pi_21788761
ik heb ook gewerkt voor sandd, moet je op 2 dagen de post rondbrengen en tellen hoeveel je van wat hebt bezorgd. verschillende gewichten verschillende vergoedingen.
op maandag middag en woensdag middag krijg je al je zooi en dan mag je alles eerst gaan uitzoeken en op volgorde gaan leggen. geloof me ik heb het een paar keer gedaan en doe het nooit maar dan ook nooit mee... kut verdienste
'The world is mine'
pi_21824188
ik heb ook gewerkt als koerier voor Sandd. Als bijverdiensten verdien je wel redelijk alleen je weet nooit hoelaat je klaar bent. En daarbij moet je de weg in de omgeving goed kennen anders heb je echt een groot probleem. Ik zou eerst kijken naar iets anders voordat je gaat werken voor Sandd
Walk on, walk on, with hope in your heart,
And you'll never walk alone...
You'll never walk alone.
pi_21850919
quote:
Op maandag 6 september 2004 19:45 schreef Twisted_TpaU het volgende:
ik heb ook gewerkt voor sandd, moet je op 2 dagen de post rondbrengen en tellen hoeveel je van wat hebt bezorgd. verschillende gewichten verschillende vergoedingen.
op maandag middag en woensdag middag krijg je al je zooi en dan mag je alles eerst gaan uitzoeken en op volgorde gaan leggen. geloof me ik heb het een paar keer gedaan en doe het nooit maar dan ook nooit mee... kut verdienste
Dezelfde werkwijze als selektvracht. Bij veel post een uur lang aan het sorteren en bijwerken van lijsten (onbetaald eigenlijk! want je krijgt per bezorgd poststuk betaald. en kun je het niet kwijt, krijg je nog veel minder!). Maarja voor jongeren is het een leuke bijverdienste.
- Het meest gewaardeerde geschenk is een lach, een knuffel en de vier woorden ik hou van jou.
- De waarheid van gisteren is de onzekerheid van vandaag en de illusie van morgen.
  woensdag 1 december 2004 @ 16:20:47 #10
19974 Schuldige_Omstander
Ga maar veilig op pad, mensen
pi_23696248
Sannd Utrecht is wel een geestig bedrijf, geleid door dronkeboeren, psychopaten en latente nichten. Als flexibel bezorger verdien je er stukken meer dan als gewone bezorger met stuksvergoeding. Flexibel bezorger houdt in dat je dus naar plekken in de regio wordt gezonden waar er (nog) geen vaste bezorger is of de bezorger ziek is. Je wordt dan met een chauffeur en nog een collega + twee of drie fietsen in een weiland gedropt om boerderijen af te werken.

alleen leuk in de zomer alhoewel de vrijheid het mooiste is. en natuurlijk het feit dat je per uur betaald wordt
[quote]Op maandag 8 mei 2006 @ 23:39 schreef Tommeke het volgende:
Jong! wtf! Rot op stomme wietrokende boomknuffelaar die van rockmuziek houdt... Wat weet jij nou weer van voetbal
[/quote]
pi_23776052
Kun je dit op een fiets doen en hoeveel poststukken heb je per keer?
  woensdag 8 december 2004 @ 21:30:02 #12
19974 Schuldige_Omstander
Ga maar veilig op pad, mensen
pi_23841210
quote:
Op zondag 5 december 2004 12:45 schreef MCH het volgende:
Kun je dit op een fiets doen en hoeveel poststukken heb je per keer?
varieert van de drukte. maar je heb werk zat als je bezig bent. soms wel 20 kratten post voor drie personen.
[quote]Op maandag 8 mei 2006 @ 23:39 schreef Tommeke het volgende:
Jong! wtf! Rot op stomme wietrokende boomknuffelaar die van rockmuziek houdt... Wat weet jij nou weer van voetbal
[/quote]
pi_25635249
Hmm na het lezen van dit topic ga ik toch maar niet naar het intake-gesprek, betaling op stuksvergoeding vind ik al niks. Zelf sorteren is ook k*t.
Geniet, maar drink met je mate!
pi_25637332
Ik werk ook voor een koeriersbedrijf (parttime), daarbij 2,5 jaar als externe chauffeur bij TPG gewerkt, was wel lachen
Alleen ja, wel veel sorteerwerk e.d. altijd.

Maar rijden blijft leuk
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')