quote:Sandd is op zoek naar nieuwe postbezorgers.
Sandd is op zoek naar nieuwe postbezorgers in heel Nederland. Wil jij tegen stuksvergoeding post bezorgen. Kun je bezorgen op dinsdag en vrijdag tussen 08.00 en 18.00 uur? Vul dan het onderstaande formulier nu meteen in, dan nemen we snel contact met je op om je te informeren over postbezorgen in jouw woonplaats.
Aha, ik zie het staan inderdaad. Ik heb me echter aangemeld via een of andere studentensite.quote:Op zaterdag 28 augustus 2004 14:51 schreef larshil het volgende:
Het volgende staat op de site van Sandd.
[..]
Dezelfde werkwijze als selektvracht. Bij veel post een uur lang aan het sorteren en bijwerken van lijsten (onbetaald eigenlijk! want je krijgt per bezorgd poststuk betaald. en kun je het niet kwijt, krijg je nog veel minder!). Maarja voor jongeren is het een leuke bijverdienste.quote:Op maandag 6 september 2004 19:45 schreef Twisted_TpaU het volgende:
ik heb ook gewerkt voor sandd, moet je op 2 dagen de post rondbrengen en tellen hoeveel je van wat hebt bezorgd. verschillende gewichten verschillende vergoedingen.
op maandag middag en woensdag middag krijg je al je zooi en dan mag je alles eerst gaan uitzoeken en op volgorde gaan leggen. geloof me ik heb het een paar keer gedaan en doe het nooit maar dan ook nooit mee... kut verdienste
varieert van de drukte. maar je heb werk zat als je bezig bent. soms wel 20 kratten post voor drie personen.quote:Op zondag 5 december 2004 12:45 schreef MCH het volgende:
Kun je dit op een fiets doen en hoeveel poststukken heb je per keer?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |