"hahahahahahahahahahahahahahahahaahahahaha"quote:Op vrijdag 27 augustus 2004 13:51 schreef phoebe4000 het volgende:
nou genieten zeg, kan mezelf niet eens wakker houden
maaruh spongebob is gewoon leuk!!:D
ben d'r klaar voor, ben d'r klaar voor
Vissticks!quote:Op vrijdag 27 augustus 2004 13:48 schreef NDAsilenced het volgende:
tartaarsaus!
Spongebob zuigt idd ezelpiemel. Mij is het ook niet duidelijk wat iedereen er zo leuk aan vindt...quote:Op vrijdag 27 augustus 2004 13:38 schreef J-Will het volgende:
Wat haat ik die enorm. Iedereen vind die leuk, maar ik heb echt een schurfthekel aan die tekenfilm. Mijn broer laat het altijd opstaan, en dan houd ik het echt niet meer. AAAARHGGGGHH ik heb nog nooit zoiets irritants gezien
Die foto komt bij bekend voorquote:
je hebt ook een grote gele bult met vlekjes op je gezicht?quote:Op vrijdag 27 augustus 2004 21:44 schreef KnuffelVoorMnHoofd het volgende:
[..]
Die foto komt bij bekend voor!
Je lijkt een beetje op mij.
Ik wist niet dat ze ezels in BikiniBroek hadden!quote:Op vrijdag 27 augustus 2004 21:02 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Spongebob zuigt idd ezelpiemel.
quote:Op vrijdag 27 augustus 2004 13:38 schreef J-Will het volgende:
Wat haat ik die enorm. Iedereen vind die leuk, maar ik heb echt een schurfthekel aan die tekenfilm. Mijn broer laat het altijd opstaan, en dan houd ik het echt niet meer. AAAARHGGGGHH ik heb nog nooit zoiets irritants gezien
ik altijdquote:Op vrijdag 27 augustus 2004 23:57 schreef LiesBitch het volgende:
ik vind spongebob soms lief
p-etr-aquote:Op zaterdag 28 augustus 2004 00:09 schreef p-etr-a het volgende:
Spongebob is de man.
Jaquote:Op zaterdag 28 augustus 2004 00:10 schreef Chirma het volgende:
[..]
p-etr-a![]()
Morgen mot je me alles vertellen hoorquote:Op zaterdag 28 augustus 2004 00:12 schreef p-etr-a het volgende:
Ja
Ik ben terug! Levend!
Okéquote:Op zaterdag 28 augustus 2004 01:06 schreef Chirma het volgende:
[..]
Morgen mot je me alles vertellen hoor
slaap lekker zoquote:Op zaterdag 28 augustus 2004 01:08 schreef p-etr-a het volgende:
Oké![]()
Ik ga zo ook maar eens slapen, daar is de laatste tijd niet veel van terecht gekomen. Maar ik wilde even op messenger en Fok! en thee drinken, en ja je zit dan op Fok! dan is het gedoemd uit te lopen.
Ja!quote:Op vrijdag 27 augustus 2004 13:38 schreef J-Will het volgende:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |