Hartstikke bedankt! Hoe komen jullie aan zoveel invites? Ik heb er pas 1 gehad...quote:Op vrijdag 27 augustus 2004 17:34 schreef Heliospan het volgende:
kinder_bueno_bla_bla@hotmail.com hebben een invite
Geen idee, ik had er opeens 6 (maar daarvoor nooit iets gehad)quote:Op vrijdag 27 augustus 2004 17:43 schreef Hou-m-Nat het volgende:
[..]
Hartstikke bedankt! Hoe komen jullie aan zoveel invites? Ik heb er pas 1 gehad...
Ik heb er 8 weken op gewacht geloof ikquote:Op vrijdag 27 augustus 2004 17:45 schreef davidov het volgende:
na hoeveel dagen, weken, maanden krijgen eigenlijk de meesten hun eerste invite(s) ?
ik weet dat ik er voorlopig niet op hoef te wachten maar vraag het me gewoon af...een weekje of 2 ofzo?
Mijn dank hiervoor.quote:Op vrijdag 27 augustus 2004 15:05 schreef Whiskers het volgende:
_Alone
Fossa
Huiz
Blue_Eyed
Zijn ge-invitededed
mijn held.quote:Op vrijdag 27 augustus 2004 19:34 schreef Hertog_Martin het volgende:
Naja, echt een zooitje nu, van vorige pagina hebben sommige op eind al wel de invite en die ertussen niet? of hebben die het niet laten weten?
Ik stuur wel de LAATSTE 5 een invite..
Ik ga nu dus een invite sturen naar:
LrT
Silentuz
wendywendy's vriendin
iterumy
Folkwin
dan is deze al weer volquote:Op vrijdag 27 augustus 2004 19:37 schreef Silentuz het volgende:
[..]
mijn held.![]()
zodra ik invites krijg kijk ik weer in dit toppic
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |