Tsjek je spambox!quote:Op zaterdag 28 augustus 2004 10:54 schreef joozdt het volgende:
Hmmm jah ik had t iets eerder ook al gevraagd, maar door the chaos en disorder denk ik een klein beetje overgeslagen...
So if you don't mind zou ik het toch nog een keer willen proberen...
dus mocht er iemand 1tje over hebben en ik aan de beurt zijn, zou ik er graag 1 willen hebben.
Alvast bedankt iig.
joozdt@hotmail.com
Tsjek je spambox!quote:Op zaterdag 28 augustus 2004 11:00 schreef teigan het volgende:
Ik zou er ook wel eentje willen..
fre17ak@hotmail.com
Done,quote:Op zaterdag 28 augustus 2004 11:06 schreef superheist het volgende:
Zou ik er dan ook een mogen![]()
zie profiel.
quote:Op vrijdag 27 augustus 2004 23:16 schreef ElisaB het volgende:
Ik heb er nog twee te vergeven.
Bij belangstelling: mail even naar ElisaB@fok.nl
Disclamer: er zijn voldoende invites in omloop op het moment; ik kan niet meer volgen wie er in dit topic al wel en wie geen invite heeft gehad...
Ontvangen!!!quote:Op zaterdag 28 augustus 2004 10:48 schreef Omega het volgende:
[..]
check je mail
twi heeft mailquote:Op vrijdag 27 augustus 2004 23:16 schreef ElisaB het volgende:
Ik heb er nog twee één te vergeven.
Bij belangstelling: mail even naar ElisaB@fok.nl
Disclamer: er zijn voldoende invites in omloop op het moment; ik kan niet meer volgen wie er in dit topic al wel en wie geen invite heeft gehad...
Tsjek je spambox!quote:Op zaterdag 28 augustus 2004 11:37 schreef troje het volgende:
Heeft iemand voor mij een invite?
troje@hotmail.com
Dank!!quote:Op zaterdag 28 augustus 2004 11:42 schreef ZX9R het volgende:
[..]
Tsjek je spambox!![]()
YWquote:Op zaterdag 28 augustus 2004 11:48 schreef twi het volgende:
ElisaBDanku
komt eraanquote:Op zaterdag 28 augustus 2004 12:14 schreef SkandalouZ het volgende:
zou ik ook een invite mogen? alvast bedankt!
check meel.quote:Op zaterdag 28 augustus 2004 12:22 schreef Captorr het volgende:
tmartijn@hotmail.com, alvast bedankt![]()
check meel.quote:Op zaterdag 28 augustus 2004 12:38 schreef _mark_ het volgende:
ik zou ook graag een gmail adres willen
macho_mark@hotmail.com
edit: alvast bedankt!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |