En het nut ervan om dat te laten weten isss.. ?quote:Op vrijdag 27 augustus 2004 19:41 schreef NiteSpeed het volgende:
Ik heb 6 invites weg te geven, en niemand van de fok!kers hier krijgt er één.
Há. Ik ben dat "ik zoek voor het nichtje van mijn vriendin van mijn tante van mijn moeder d'r kant een Gmail account" een beetje erg zat namelijk.
quote:Op vrijdag 27 augustus 2004 15:43 schreef -Elanor- het volgende:
Ik zou ook graag een invite willen hebben. inge[at]befocused[punt]nl.
het op dat moment actieve deel dan -_-quote:Op vrijdag 27 augustus 2004 19:40 schreef The_Hives het volgende:
[..]
dan is deze al weer vol![]()
De meeste mensen hier te laten inzien dat je met een 2 dagen oud account geen Gmail account krijgt. Als de lijstjes zouden werken zou ik er zelf wel wat leuke fok!kers uit kunnen kiezen.quote:Op vrijdag 27 augustus 2004 19:43 schreef Hertog_Martin het volgende:
[..]
En het nut ervan om dat te laten weten isss.. ?
you got mailquote:Op vrijdag 27 augustus 2004 20:14 schreef Folkwin het volgende:
Graag invite naar: nielsdewith at hetnet dot nl
BVD!!
Ik geloof niet dat het zo gaat werken, er worden mensen overgeslagen en sommige mensen hebben al meerdere keren een invite gekregen.quote:Op vrijdag 27 augustus 2004 20:35 schreef Jump het volgende:
moet er terug een lijstje komen? of lukt het zo ook ?
idd, iemand die het nagaat zou wel handig zijnquote:Op vrijdag 27 augustus 2004 20:40 schreef victorinox het volgende:
[..]
Ik geloof niet dat het zo gaat werken, er worden mensen overgeslagen en sommige mensen hebben al meerdere keren een invite gekregen.
hmm. ik zal straks eens kijken. veel tijd heb ik niet dit weekend want heb maandag examen. Als er iemand is die de lijstjes wil bijhouden mag ie zich altijd melden. (is via handige interfacequote:Op vrijdag 27 augustus 2004 20:40 schreef victorinox het volgende:
[..]
Ik geloof niet dat het zo gaat werken, er worden mensen overgeslagen en sommige mensen hebben al meerdere keren een invite gekregen.
you got mailquote:Op vrijdag 27 augustus 2004 20:47 schreef EdwardSeepers het volgende:
Ik graag ook nog 1 voor mn pa (a)
seepers99 [at] zonnet [punt] nl
quote:Op vrijdag 27 augustus 2004 17:52 schreef victorinox het volgende:
Thxquote:Op vrijdag 27 augustus 2004 20:50 schreef achterop23 het volgende:
[..]
got mail?
yes!
quote:Op vrijdag 27 augustus 2004 19:41 schreef Dark0z het volgende:
bedankt Joran Darwinkel
jis je derde poging. je bent er dus absoluur speciaal voor geregistreerd. van mij krijg je er in ieder geval geenquote:Op vrijdag 27 augustus 2004 22:26 schreef pasmanm het volgende:
Hoi luitjes,
Zou iemand een invite willen sturen naar het volgende adres?
trudybrands@hotmail.com
Merci
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |